-
zadní kotouč se neobržďuje celý
Přesně tak, otáčet doprava. Vše naprosto v pohodě, ani lanka od brzdy jsem nemusel vyháknout. Jen se mi nezdá ta gumová manžeta - sice jsem se ji snažil stále rovnat, ale ve finále zůstala pootočená - snad to přežije. Destičky jsem tam dal ICER (přední i zadní) koupené v Auto Kelly (nejsem žádnej závoďák). Kotouče jsem nechal tak jak byly. Auto brzdí kupodivu daleko lépe. Jsem zvědavý jak dlouho vydrží. Originály vydržely 100 tis.
-
zadní kotouč se neobržďuje celý
Vyřešeno - prosím smazat - jsem tukan.... řešení je zde: http://forum.skodahome.cz/topic/21136-problem-s-brzdovym-trmenem-na-zdani-kotoucove-nap/page__p__407194__hl__+zadní%20+brzdy__fromsearch__1#entry407194 Dobrý den, prosím o radu. Při výměně ZADNÍCH vrzdových destiček na 4x4 nemůžu vrátit (zatlačit) pístek zpět. Přiznám se, že nemám originální nástroj, ale vždy to dělám stužidlem a nikdy žádný problém - podle dílenské příručky je tam samostav, který se zatlačením pístku poruší. Je to tak? a jak tedy na to? Použít hrubou sílu, nebo je v tom nějaký fígl?
-
Octavia 2.0i 85kw 4x4 - špatně startuje za studena
Zkusil bych vše z 4 válce prohodit s jiným, jestli se závada přesune, současně změřit tlaky ve válci. Tyhle dvoulitry, prý měly některé obráceně nasazený některý kroužek na pístu (asi stírací - již si to nepamatuji - to jsem pouze četl - prý proto to tak žere olej).
-
Octavia 2.0i 85kw 4x4 - špatně startuje za studena
A co na to VAG?
-
Studeny start 1.8 20V
Ještě ti to dělá, možná mám řešení...
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
-
1.8T 20V "fouka turbo" nejede
to Eresto: dovolím si s tebou nesouhlasit - tato hadice je zakončena jak ty píšeš "proudovým čerpadlem" (pro ostatní VENTIL REGULATORU TLAKU , díl:034 129 101 . Je to jednocestný ventil, který se otevírá pouze, když je v motorovém prostoru tlak, který se "odfoukne" před turbo - tedy ne do vysokotlaké části. Pod sánám je obdobný systém, taktéž s jednocestným ventilem, který odvětrává, jak píšeš za škrtící klapku přímo do sání. Takže pokud jsou oba tyto ventily (včetně hadic a hadiček) v pořádku, tak turbo nesmí tlačit do klikové skříně ani do horní části motoru.
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
-
1.8T 20V "fouka turbo" nejede
Je to ona : 06a103221bh - cena asi 1k korun. Kam jsi koukal, vždyť je to úplně nahoře. Já to měl taky děravý, ale řekl bych, že to tvůj problém neřeší, bo to je pro odvětrání motoru. S tlakovanou částí za turbem to nemá nic společnýho - hadice končí přetkalovým ventilem, takže by to tudy nemělo přisávat...
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
-
Soutěž na FAJN RÁDIO o účast v novém videoklipu Verony
Pár hlasů jsem ti tam přihodil (vždy z jiné IP adresy)
-
Studeny start 1.8 20V
Zdravím dalšího 1,8-mičkáře. Tak na začátek si pořiď VAG, kabel a notebook (nebo aspoň PC - do garáže :-). Předpokládám, že ti to další závady nepíše (váha, lambda....)? Když je to teplý, startuje to? , jede to bez problémů? Když vymažeš závady, je další studený start OK? Jak to startuje s odpojenou váhou vzduchu? Otestuj a dej vědět.
-
Bezpečnostní pás v zadním opěradle
Aby to šlo odvinout, musí být sedadlo nastojato a zacvaknuté - potom se to odjistí - je to z důvodu bezpečnosti. Pokud se ti to navinulo moc, tak jedině odšroubovat z podlahy, nebo rozčalounit (nic složitého) a potáhnout za lanko mezi zámkem a pásem.
-
Rozvody 1.8T
Já to měmil ve 150 tis. V servise jsem si řek, že chci ty ojetý díly vrátit. Jak jsem se na to díval, tak řemen i kladky byly OK. Samo, že mi dělali i vodní pumpu, ale tu si nechali, prý se to repasuje (nebo co). stenly15 - v tvým případě bych to udělal hned, bo nevíš, kolik to má ve skutečnosti najeto... Rozdíl mezi naftou a benzínem je v tom, že u nafty (rotaček) se tím řemenem tahá i naftové čerpadlo, proto v 90 tis, u benzínu jen rozvody a vodní pumpa a asi proto až 180 tis.
nosal
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva