-
Infotainment Rádio SWING
Ahoj kluci, možná to tady bylo řečeno, ale nenašel jsem. Je teda možné dokoupit (otázka za kolik) nový 6,5" swing někde samostatně? Instalace a dokodování chápu, spíš je nutné realizovat ten první krok. Diky za odpověd
-
Neoriginální rádio
Ahoj, téma nějak utichlo. Také bych to potřeboval řešit. Mám v O3 2,0 DSG 2013 swing s Bluetooth a to rádio vypada opravu hrozně. Koukal jsem na aliexpresu a na výběr jich je tam opravdu hodně. Má někdo vyzkoušeno, který vzít, co fungovat bude, co fungovat nebude? Videa s Radii s Androidem je vidět, že na nastavení jsou peciální apky, které se připojí do konfigurace.
-
Originální rádio místo neoriginálního
Diky moc, proberu to s tatíkem a do prestavby se asi pustíme., Co se týká digitálního signálu, plně souhlasím s Pawoukem, než tohle u nás bude tak asi bude zase jiné auto.
-
Originální rádio místo neoriginálního
Ahoj všichni, zakoupili jsme roomster MR2011 (FL) 1,6 TDI Style. Protože chceme postupně vylepšovat autičko, začali jsem rozebírat. V automobilu je nainstalované neoriginální rádio + neoriginální BT handsfree. Na palubní desce to nevypadá zrovna dobře. Cíl týkající se rádia by byl, vyměnit neoriginální 1DIN rádio za original Swing 2DIN. Bohužel po rozdělání zjistil, že je tam kompletní příprava na neoriginální rádio (ISO konektory). Má otázka zní: Stačí koupit pouze http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/propojovaci-kabel-pro-originalni-autoradio/0/1/24/43/1001 a propojit kabely a vše bude fungovat? Automobil nemá multifuknční volant, ani ho zatím neplánujeme. Díky za odpověď
-
Výměna Honda Civic 1,3 za Octavia 2,0 TDI
No já si to taky právě myslím, že by nafta dostala šíleně na .... Musel bych nastavit jiny režim, kdy bych auto každý měsíc projel na nějaký delší výlet kvůli filtru pevných částic. Co jsem se koukal na ceny aut, tak obě dvě mají téměř totožnou cenu, tzn je to vyměna horší výbava a benzín za lepší výbava + nafta.
-
Výměna Honda Civic 1,3 za Octavia 2,0 TDI
Ahoj chlapi, řeším tady jeden malý rozhodovací problémek. Doma v rodině máme jako druhé auto vlastní Hondu Civic 1,33 benzin (2009-35tis km). Používá ho žena k cestě z práce do práce (5km). Ve firmě mě končí operativní leasing na Octavii 2,0 TDI 103kW Elegace Plus (+ xenony, kožený sedačky, 2012-120tis km) a dostávám novou O3. Samozřejmě v tuto chvíli čekám na informaci o prodejní ceně, ale Octavii jsem si zajížděl sám. Za dobu 4let jsem neměl ani jeden problém. Auto bude mít za sebou servisní prohlídku po 4 letech a 120tis km, novou technickou, 4x nové zimáky, 4x nové letní kola. Honda samozřejme nemá takovou výbavu jako octavka, proto bych hned vyměnil. Jen mě dost trápí, že nafták bude dosávat asi pěkně za uši při cestách do práce. Šli byste do výměny Honda benzín vs Octavia nafta s výhledem ježdění další 4-6let (5-6tis km ročně?). Díky za názory.
-
Divný zvuk motoru při sešlapnuté brzdě
Ahoj chlapi, všiml jsem si u své O2 2,0 103kW zajímavé věci. Motor má trochu jiný zvuk když stojím a když stojím a mám nohu na brzně. Něco jako by zmáčknutá brzda tlumila nějaké vibrace. Auto má najeto necelých 120tis km v klidném řezimu. Díky
- Škoda Octavia III facelift
- Škoda Octavia III facelift
- Škoda Octavia III facelift
-
2,0 TDI CR (81kW)
Tak to je víc než dobrá zpráva, já předpokládal automaticky, že tam bude 5stup jako je v Yetim. 6stup je určitě lepší varianta. Osobně se mi moc nezdá varianta, že by měli pouze 5ks/dealera .. je to regulérní akce od škodovky, takže si myslím, že se bude prodávat normálně. BTW jak to že již máš smlouvu, prodeje jsou až od 28.5. Sám musím zjistit, jestli jsou i dodatkové příslušenství k jednotlivým výbavám (např. 3 ramenný multifunkční volant). Edit: Právě zmizel model z ceníku ...
-
2,0 TDI CR (81kW)
No obávám se, že v případě 2,0 TDI bude jen 5.stup převodovka. Když se člověk podívá na Yetiho, tak tam je u tohoto motoru jen 5kvalt. Počítám, že stejným způsobem bude řešeno i s touto "levnější" variantou 2,0TDI aby to příliš nekonkurovalo 103kW variantě. Spotřeba může být vyšší, každopádně si nemyslím, že to bude o tolik. Výkon bude snížen z 320Nm na 250 a 103 (125)Kw na 81, což by mohlo vézt i k nižší spotřebě (rozdíl 0,3l oproti 1,6 není zase tak znatelný).
-
2,0 TDI CR (81kW)
Zdravíčko všichni, objevil se nám nový motor pro O2. Co jsem zjistil, běžně se montuje jako základní motorizace naftová do Yetiho. Co jsem tak narychlo koukal, v nižších otáčkách by měl být svižnější než 1,6 TDI CR, o něco zvýšená psaná spotřeba (+0,2). Osobně jsem velmi zvědav. Mělo by se začít prodávat po 28.5. v nové výbavě Champion.
mr.neo
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva