Přejít na obsah

mechos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mechos

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To pípání dělá už od novoty v 7/2004.Projížděl jsem fóra a narazil jsem na pípání při startu , ale těm lidem aspoň problikl nebo se objevil na displeji nějaký symbol brzd ABS ASR , já tam nic nemám. S ŘJ ABS je to taky zajímavé v prvním servise mi řekli že ŘJ ABS je vadná protože nekomunikuje s diagnostikou a nelze vyčíst závady,ale s centrální ŘJ funguje a v servisu kde mě odtáhli mi zase řekli, že z jednotky závady dostanou ,ale ŘJ ABS je nefunkční. Závada na ŘJ ABS je 16347 014. Zkoušel jsem brzdy na mokré trávě a ABS funguje. Tak nevím.
  2. Zdravím, od začátku co mám F 1.2HTP 2004 se na autě vyskytuje problém, že při startování auto 3x zapípá (výstraha) ale bez symbolu na displeji. Dělalo to sporadicky někdy 1x za 6 měsíců někdy 3x za den, teplý studený motor na tom nezáleží. Na serviskách nikdy nic nezjištěno - prý to nic nepíše, až při poslední zjištěna nefunkční ŘJ ABS. Nedávno jsem si měnil svíčky a asi po 200km přestal fungovat motor, po odtahu a opravě zjistili v servisu že vyhořela zapalovací cívka i se svorkovnicí a vypálenou pojistkou. Byla doporučena výměna i zbylých 2 cívek (byly načaté) a tak jsem je vyměnil . Motor jede , spotřeba klesla, ale to pípání už je snad při každém 2 - 3 startu. Poradíte někdo čím to může být?
  3. mechos

    Bionafta

    Naprosto souhlasím s VAG BoBo. Když bionafta začínala tak u nás v práci na ni zkoušely jezdit T815,filtry zanesené lístky a kvítím (nedělám si srandu), výkon slabý a spotřeba velká. Takže se od dalšího používání upustilo. Nyní jí znovu zkouší a jezdí na ní několik T815 a MANy, všichni řidiči nadávají na vyšší spotřebu a malý výkon. U MANů byl problém v zimě ještě větší, na palubních PC vyskočí závada, auto musí na dílnu, následuje výměna pal. filtru která se dělala třeba co 3-4 týdny.Ty fitry se normálně lepily na ruce. Potom byl dost velký problém odvzdušnit pal. soustavu. Další věc k zamyšlení: rozleptává se barva na pal.nádržích v okolí hrdla a pokud se bionafta dostane na pryžové součástky tak je naleptává. Tohle je moje zkušenost s náklaďáky.
  4. Háček jsem taky skřípnul, v mototechně v KA jsme ho hledali v Etce ,ale samostatně nenašli a za celé plato něco kolem 1300kč. Číslo na tom háčku je 1U9863524.Takže zbývá vrakáč nebo servis.
  5. Co se vám honí hlavou?

×
×
  • Vytvořit nový...