-
Kvílící 3. a 4. rychlostní stupeň
Kloci dotaz, Octavia 1, ASV 81KW mi začala vydávat při 3 a 4 rychlostním stupni jemný kvílící zvuk (zatím nic strašného, ale slyšet to jde). Dle mého názoru jemné hučí převodovka. Na autě svítí na budíku 328 000km. Vyměnil jsem tedy převodovkový olej za originální co tam má být a žádná změna. Měl bych tedy dotaz:zdali toto může vůbec dělat převodovka. Nikde jsem se nedočetl ,že by na tomto motoru někomu kvilel 3. nebo 4. kvalt. A u mě jeste k tomu, aby začali kvilet oba dva kvalty naráz. Je to vůbec reálné? Popř. co to může způsobovat? Napadla mě volnoběžka alternátoru. Dekuji
-
Zadní světla
Dobrý den, nezkoušel už tu někdo rozsvítit na OC 4 ambition zadní potkávací světla v 5tých dveřích? Vím, že u některých Superbů 3 před FL, šlo dokodovat, aby při potkávacích světlech svítil i proužek na pátých dveřích, třeba to jde i na OC 4.
-
Příjem rádia - záhada
Ahoj, vlastním Superba rok 2002 s DX radia (typ A), tmc boxem neCAN a GPS anténou a již od března tohoto roku řeším pro mě dost velký problém v podobě signálu radia. Každý den jezdím stejnou trasu cca 50km. A ze dne na den začalo radio na některých místech šumět, přijde mi, že šumění se čím dál víc stupnuje. V lednu, únoru jsem jezdil celou trasu mez sebemenšího šumění a teď stačí zajet za mikro horizont a signál není. Do dnešního dne jsem vyzkoušel čtyři DX radia - typ A - neCAN (seat, vw, škoda), tři TMC body, 6 antén s GPS modulem a 3 koaxiální kabely, koupil jsou i originální prut antény ve Škodovce (889 Kč). Ale ani u jediné změny jsem nepocítil změnu. Zkoušel jsme i psát do radia, zdali v březnu nezasahovali do vysílačŮ, ale dostala se mi odpověď že nikoli. Možná bych se s tímto "jevem" smířil, ale když jedu služebním jedničkovým superbem, který má též DX radio a ten na této trase ani jednou neztratí signál tak mi to hlava nebere. Dokonce jsme si i na tuto trasu půjčil od kamaráda také Superba s DX radiem a opět toto trasa byla bez šumu. Napadá váš ještě nějaká rada? Jde nějakým způsoben změřit signál např. přes VAG? Napadlo mě, že by v autě byl nějaký zdroj rušení. Ale nic jsme nevypozoroval. Ale zjistil jsem že když v zadu někdo sedí, tak se signál radia zlepší a při uchopeni prutu rukou je signál také lepší. Napadá vás nějaké řešení? Jsem ochoten i za někým zajet abych tento problém odstranil, protože jsme již zoufalý.
- Podzimní sraz 2015 10-13.září 2015 Vranov kemp Bítov
-
Motor se třepe a kolísají volnoběžné otáčky
Dobrý den, na Fabii 1.4MPI 50kw rok 2000 typ motoru ATZ. Pociťuji na volnoběh třepáni celého vozu a kolísání otáček na volnoběhu. Co myslíte že by to mohlo být? Může toto třepání mít spojitost s vytahaným rozvodovým řetězem? nebo to může být špatný vstřik? Děkuji
-
řemenice alternátoru
Závada vyřešena!!!! Bylo to řemenicí alternátoru.
-
řemenice alternátoru
Čus, obracím se na Vás s prosbu. Už cca 3 měsíce mě takhle hroutí SuperB. Už jsem vyměnil řemenici čerpadla, řemen, viskozní spojku ventilátoru, ale pořad se ten po.ranej zvuk objevuje, už nevim co jinýho by to mohlo být. Možná ještě řemenice alternátoru nebo tlumič vibraci, jinak už fakt nevim, pak už jedině možnost koupit jiny auto . Prikládám odkaz na videa kde naky človíček řesí ten stejnej zapeklitej problém
- Klepe
-
Klepe
mám 1.9 96KW AWX, ale to klepáni mě nepřijde normální. Je jasný že když je nafták studenej a hlavně PD tak je motor hlučnější, ale tohle je klepaní jak kdyby vrtula o něco zachytávala. Nebo jsem se dočetl že by to mohly dělat hydroštely. Mohlo by to být tím?
-
Klepe
Čau, objevil se mi na Superbu problém a to v podobě klepaní po nastartování studeného motoru. Klepání zmizí po přidání plynu. Tenhle pazvuk se projevuje jen u studeného motoru. Auto mám cca 5 měsíců a tento zvuk se objevil tří krát. Docela mě to znervoznuje. Do servisu pojedu za 14dní, a tak se na vas obrarcím s tipem co by to mohlo být. Auto nekouří, nebere olej, vše ok, ale to klepaní když se objeví mě s.re. Předem díky za reakce.
-
Vyhřívané sedačky - dodělání
Nedalo mi to a šel jsem zkontrolovat zadní sedačky, po odklopeni spodního dílu jsem zjistil že pod sedačkou je zelenej konektor a jeden podlouhlej, takže asi i zadní sedačky jsou vyhřívané. A ted když bych chtěl sedačky eventuelně zprovoznit, tak bych potřeboval? Ovládání mám, pak předpokládám nakou el. instalaci a ještě něco? A bude se muset i něco štelovat přes VAG? akorát mi neleze do hlavy fakt, že přední sedačky dle fotky jsou už zapojené, nebo už je z fabriky tato kabeláž natáhla?
-
Vyhřívané sedačky - dodělání
Narychlo jsem vyfotil, co se skrývá pod sedačkou. Naký zelený konektor tam je. Jinak sedačky jsou manuální.
-
Vyhřívané sedačky - dodělání
Čau, hledal jsem tohle téma na foru, ale nenašel jsem. Je to cca tři týdny co jsem si koupil Superba - skoro plná výbava, akorát nemá vyhřívaný sedačky. Podle štítku výbavy jsem zjistil, že z výroby auto vyšlo z polokoženejma sadačkama, ale momentálně jsou v autě kožené celé, a tak by mě zajímalo jak poznám že sedačky jsou vyhřívané? zespod každého sedadla jsou dráty, ale nevím jestli jsou to od vyhříváni nebo od airbagu. A dále kdybych zjistil že sedačky nejsou vyhřívané tak bych chtěl aspon na přístrojovou desku a dozadu nad topení implantovat vypínače na výhřev sedadel, a chtěl bych, aby ovladače svítili. Jak toho dosáhnout? Natáhnout zdroj a kostru do vypínače? nebo je to něco složitějšího? Předem díky za odpoved.
-
Něco chybí
Já si myslím že to prasácky nevypadá a to jsem detailista Zítra dodám fotku. Ještě by to chtělo kdyby mě náká dobrá duše potvrdila co jsem zjistil na internetu, že po odpojeni EGR ventilu se pak ozývá i víc turbo v rozmezí 1300-1500ot. A když už je tu na foru plno ochotných lidí tak bych se ještě zeptal. Při kontrole vzduchového filtru jsem zjistil že místo orig. filtru (červenožlutého) je modrý filtr - značku filtru jsem nezjištoval.
-
Něco chybí
Ano, ano, zapomněl jsem dopsat že fotku, kterou jsem vložil k mému příspěvku není z mého auto, ale strýček google našel.