-
Elektrické ovládání zrcátek
Mám podobný problém. Vlastním O1-2001 a z pravidla používám ovládání jen pravého zrcátka ( parkování u obrubíku). Nedavno jsem přepnul na L a při ovládání L zrcátka se stejně pohybovalo i P zrcátko, tak jsem přepnul na P a P zrcatko vrátil do požadované polohy. Nějaká rada?
-
Teple starty 1.9TDI
Já sem taky řešil teplý starty a startovací dávka nepomohla, tak jsem to vyřešil jako pfujara s relé a odporem a už přes dva roky to funguje bez problémů , a pořád na stejnou baterku
-
Chování podtlakové vývěvy
ten podtlak ovládá: - turbo - ,,náklon lopatek" , není podtlak - netlačí turbo, u starších tipů myslím obtok výfukových plynů kolem turba - otevírá EGR ventil - z důvodu lepších emisí - a při zastavování motoru zavře klapku v sání aby neměl motor dlouhej doběh - a samozřejmě podtlakovej posilovač brzd Když pominu EGR a zastavování motoru tak ten podtlak je velice důležitej - nejedeš a nebrzdíš - jedeš jak šnek a na brzdovej pedál šlapeš obouma nohama aby si to zastavil A to mazání, spojku a vstřikovací čeradlo si vyčet jako kde????
-
Ztráta výkonu po vyčištění EGR ventilu
Protože jsem starej šťoural a štvalo mě že je motor 1,9/66kW (asi ALH) zadělanej vod voleje, kterej prolínal kolem těsnění za EGR ventilem, tak jsem ventil vyndal,vodkarbonoval,dal novej okroužek. Ale pokračující sání bylo karbonem na pruměru zůženo o 1,5cm !!!, což jsem neměl chuť a čas čistit, tak jsem vyškrabl jenom takovej náběh a seskládal nazpět. Byla pokročilá hodina. Ale ráno při jízdní zkoušce šok. 1ka -rozjezd dobrej, ale 2-5ka tah sotva do 2 tisíc otáček. Jde to i do 4 tisíc, ale spíš z kopce. Nuceně ještě ujeto asi 30 km a žádná změna. Dnes to možná dám na počítač. Ale, je možné že by popraskala podtlaková hadička dolu k turbu jak sem tam lámal ruku kole EGR ventilu??? A turbo by ve vyšších otáčkách netlačilo? Řek bych že jsou ještě originál ty podtlakovky. A při jízdě a plně sešlápnutém plynu mi pal.počítač ukazuje taky daleko nižší okamžitou spotřebu.
-
Teple starty 1.9TDI
Prozatím děkuji zdesimu za graf, asi budu muset koupit nové čidlo. Toto však odkládám, páč jsem to vyřešil pomocí relé a odporu dle pfujary
-
Teple starty 1.9TDI
Zřejmně víš o čem píšeš, ale nemáš někde v notesu hodnoty odporů dvoučidla teploty vody kolem 15 stC. Mam 1,9tdi 66kW. Mam horší teplý i studený starty. Já naměřil při těch 15 stC zhruba 1400ohm pro počítač a 3000 ohm pro teploměr. A pokus: místo čidla rezistor pro počítač 4kohm - start motoru na drc jak studenej tak teplej. Kamošovi jsem zjistil zavadu na felicii ohmetrem a potenciometrem- studený starty vůbec, leda zahřátí odpoledním sluníčkem- napíchl jsem místo čidla potenciometr asi do 5 kohm a motor chytal jak víno. Při otáčení potenciometrem ( "studený-teplý" motor pro počítač) kolísání volnoběžných otáček. Samo, že šel koupit nový čidlo. Ten potík jsem mu nenechal
-
Výměna alternátoru
Netroufnu si odhadnout jakou proudovou spotřebu má ten zesilovač, když pohasínají i světla + krátké jízdy (7 km?). To můžeš mít třeba i 180Ah baterku a za měsíc bude stejně prázdná, protože motor zřejmě nebudeš moc točit. Kde nejsou otáčky není proud. Výkonová charakteristika alternátoru ze Š-130 je asi jasná, akorát ten vršek nemá 90A (140A), ale jen 55A. Charakteristiky 35A a 42A alternatory Š-105a120. Princip a ty otáčky ale odpovídaj. Samozřejmně tam je ještě převod z motoru na alternator do rychla,ale ne moc. Zhruba 1000ot.mot-1500ot.altarnator Spotřeba: světla 10A, blinkry (zapnuté) pulzně 4A, brzdový světla 4A, počítač, topení-ventilátor, baterka po startování dle otáček altíku až 20-50A...........a hudba.
hasak386
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva