-
Cvakani z palubovky pri otaceni volanem
Diky moc, vyzkousim a mezitim to budu resit tim radiem
-
Cvakani z palubovky pri otaceni volanem
Ahoj, mě při otáčení volantem v Octávi kombi 1.6/75kw taky začalo cvakat. Mám najeto 55tis. Dal jsem to cvakani jako video do prilohy, tak jestli byste si to nekdo mohl pustil a dokázal říct jestli to je v normě a co to případně dělá. Díky, Disperato IMG_2214.MOV
- chladnička v aute, zasady spravneho použivania
- PLIVÁRNA
-
PLIVÁRNA
Diky za reply. Uvedl jsme spatne r.v koupil jsem to jeste pred krizi v roce 2007, takze stari je 5 let, za ten preklep se omlouvam. 1) ok :-) 2) rekl bych ze ta prevodovka je o vyroby nic moc 3) tady ta vule nema zadny odpor je to takove vachrlate 4) dolu by mohla jit jeste vice 5) ok :-) 6) ok :-) 7) praxe :-( 8) praxe :-( 9) no comment 10) takhle zabira od vyroby a posunout to nejde, to mi rekli v autorizaku 11) Záleží na stavu tlumičů a hodně i na hustotě pneu 12) n/a 13) n/a Stejne ve 120L se mi jezdilo lepe a lepe se mi jezdi i ve fabii ackoliv ma jen 3 valce. Mozna nejsem stavenej na vetsi auta. A mozna za ty penize nic lepsi nejde poridit. Disperado
-
PLIVÁRNA
Plivu na Skoda Octavia I combi, koncern Wv, to ze je kvalita? V roce 1997 jsem koupil funglovku Octavia I. v kombiku s motorizaci 1.6 benzin 75kw s tim, ze si kupuji "vsemi" chvalenou kvalitni znacku (ted mam najeto 42.000km) Moje vyhrady na ktere jsem po 5-ti letech uzivani prisel jsou : 1. pokud 2-ma prsty zatlacim zvenku na plech strechy, tak se promackne jak papir (bratrova 10 let stara Xsara Citroen Combi se ani nehne) 2. rychlost 1 nejde skoro zaradit, jde vic ztuha nez u me puvodni skody 120L a rozjezdy na krizovatce jsou pro mne horor 3. saltpaka ma vuli jak ve vejtrasce 4. zpumpovani sedacky nejde vubec az k podlaze jako u jinych znacek, tak tam sedim jak na matejsky na kolotoci 5. vzadu v kufru kde je zakryti rezervy a naradi je filc podlepeny nejakym drevem co se dava jako zadni stena nabytku 6. i kdyz pustim ventilaci nebo klimatizaci naplno tak se zadni sklo zevnitr mlzi 7. pri rozebirani venkovniho zpetneho zrcatka vetsinou utrhnete ten pidi sroubek co je ze spodu 8. pri rozebrani plastu a zpetne montazi v prostoru kufru a u zadnich sedadel kdyz se to da zpatky tak to nekde proste uz nedrzi 9. pri srovnani se 120L nebo fabii, to auto skoro nebrzdi 10. spojka zabira az na konci a nejde s tim nic udelat 11. auto ma mekci perovani snad vic nez francouzsky auta, sezeni vzadu je jak na gauci pro duchodce 12. v kufru v blatnicich kde jsou kastliky je dira, kde jsou kabely k zadnim svetlum a je videt nenalakovany blatnik to i ta fabie to tam ma vypolstrovany jako samostatny ulozny prostor 13. pak taky nechapu proc je kazdy kastlik jinak veliky Disperato
-
Osvetleni kufru - vypinani
Omlouvam se tento prispevek patri na forum Octavia I. Disperato
-
Osvetleni kufru - vypinani
Ahoj, mam O-I Combi rv. 2006. V lete jsem byl v Italii, kde surfari spali v osobnich autech s otevrenymi 5-tymi dvermi aby se neuvarili. Ja to taky chel udelat ale porad mi svitilo osvetleni kufru a litali mi tam brouci :-( Nemate nekdo zkusenost s tim, jak to osvetleni zhasnout i kdyz jsou 5-te dvere otevrene. Diky, Disperato
-
Dodělání ostřikovačů světlometů
kamarad to ma u octavky a udajne jak jsou ty svetla rozpaleny, tak mu to lepta kryty svetlometu, tak to bych si zjistil, jak to je
-
Elektrické zrcátko - změna ovládání po výměně
JJ. Zkusim si zvyknout, treba na to fakt neco je :-) Diky, Disperato
-
Elektrické zrcátko - změna ovládání po výměně
Ano, zkusim si na to zvyknout, ale zrejme jsem se nezcvoknul nejake kluk popisuje stejnou zkusenost na teto jinem webu. Tak diky vsem za odpovedi. Prinejhorsim pokud si nezvyknu, tak se to da zrejme pres vag nastavit v ridici jednotce. Diky, Disperato
-
Elektrické zrcátko - změna ovládání po výměně
No ja tim autem uz cca 1 mesic nejezdil, ze bych si toho nikdy nevsimnul? No mozny je vsechno. Hlavne ze se netocej obe zrcatka na cudliku R i L. Diky za info. Milan
-
Elektrické zrcátko - změna ovládání po výměně
Ahoj, manzelka vycouvala z Garaze (Octavia I combi rv. 2006) bez praveho zrcatka (elektricky ovladane, vyhrivane) :-((( Nicmene koupil jsem nove od nejakeho borce z Mlade Boleslavi v laku auta za 600Kc. Provedl jsem vymenu vyzkousel ovladani a maximalni spokojenost avsak ouha : Pokud ovladam zrcatko prave tedy to vymenene (cudlik na R) tak je to ok, ale pokud prepnu cudlik na (L) tak se mi "ponovou" nataceji zrcatka obe tj. prave i leve soucasne a to pred tim nebylo. Nemate nekdo zkusenost ci napad cim by to moho byt? Diky, Disperato
disperato
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva