-
1.9 Tdi PD 74 KW a spotřeba
Jezdím s 1,9tdi 74 kw r.v.2003 naj.154000km průměrem cca 5,6 l na 100km.Celkem spokojenost.Před tím jsem měl 406 2,0 hdi 66kw kombi a spotřeba byla podobná.
-
Vaše spotřeba u 1.9Tdi 96Kw
Mám 1,9 tdi 74kw r.v.2003 najeto 154000km a spotřeba průměrně kolem 5,6 l/100km.Ježděno vesměs vesničky a město a průměrná rychlost cca 65km/h.Dálka se dá jet kolem 4,6 l na 100km a průměr rychlosti 87km/h,měřeno Litoměřice - Hradec Králové přes MB a JC.
- bubon
-
nefunguje central-nestartuje
Mohla by to být špatná kostra
- Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy
- Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy
-
Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy
Zdravím.Tak mi to nedalo a když jsem dorazil z práce tak jsem se na to vrhnul...Samozřejmě opět utržený šroub u menšího silentbloku a přidal se k němu kamarád z kulového čepu.Šroub jsem si koupil cestou z práce přímo ve škodovce,ale prý nedělají s odsazeným závitem.Tak jsem koupil ten co mi nabízel se závitem do konce za 61 peněz.Dnes už jsem to dělal s ledovým klidem...s cigárkem v papuli (kecám už dva roky nekouřím).A je klid!
-
Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy
Nazdar chlapáci.Tak jsem v pondělí vyletěl z STK jak čert z eletriky.Nelíbily se mu mé silentbloky na FabceI.Nebyly vyloženě špatné,ale prostě mi chtěl jen udělat zlo.Napadlo mě,že se mrknu na net a počtu jak se silentbloky mění...záhy jsem zjistil,že se dělají cca tři druhy tzv.dvoubodovky,čtyřbodovky a plné.Po přečtení dá se říci celého tématu týkajícího se oňeh silentbloků jsem se rozhodl pro typ A2 tedy plné,ale ne úplně nejtvrdší.Koupil jsem je za rovných 500Kč oba.Dnes odpoledne jsem se pustil na výměnu pravé strany.(povzbuzen jistým kolegou z tohoto blogu - 2hoďky s cigárkem v papuli jsem se do toho dal)Samozřejmě se mi utrhl šroub který prochází menším silentblokem ve předu.Po navaření roxoru jsem zabral a utrhl ho kosek dál,ale to už se navařit nedal.Naštěstí jsem zavolal kamarádovi,který mi ten hliníkový komponent přivezl během dvou hodin.Poté šlo vše jak má...ve svěráku nalisováno a potom spojeno se spodním ramenem a vsazeno do nápravnice.Utáhnout torzku,přišroubovat kulák,poutahovat šrouby,nandat kolo a spustit z heveru.Poloviční hurá...jak bude volno tak příjde na řadu druhá strana asi v neděli...potom poreferuji.(...a na cigárko jsem neměl ani pomyšlení...)