-
Nestartuje 1,4 16V 74 kW
Vdaka za radu.tiez ma to ako prve napadlo,tak ho musim kupit a rovno aj sviecky pre istotu,potom dam vediet,ci sa problem stratil..este ma napadlo ci ide vn napatie na sviecky a ci hádzu iskru,to zavisi myslím od snimaca otacok motora a vacky,ale najskor vymením ten snímac teploty...lebo ak uz auto nastartuje slape ako hodinky,tak musia byt len tie podmienky pre start,dajake zblbnute:)
-
Nestartuje 1,4 16V 74 kW
Zdravím tiez zacínam mat podobny problem,ze obcas nechce vobec nastartovat,ale ked pridam trochu plyn a startujem tak naskoci,ako keby na dva ci tri valce a po par sekundach uz normal,robilo mi to tak raz za dva mesiace a teraz mi to zaclo tak skoro kazdy týzden.mam aj vag doma tak som to pozeral,ale chybu nevyhodí zadnu,aj ked nechce nastartovat,tak neviem budem to muset tiez zacat riesit pomalu:)
- Palivovy filter na 1.4 MPI
- Palivovy filter na 1.4 MPI
-
Vysoká spotřeba
a urcite ti kazdy poradí aby si tam dal original,najlepsie opísat cislo zo starej,ja som dal tu univerzalnu,lebo mi ju poradili v predajni a vyzera to ze funguje dobre,ale poradím ti tiez original sondu.
-
Vysoká spotřeba
trochu by to este mohlo klesnut,ale ja robím skor male trasy tak do 15 km,do prace a tak..ja co som zistil,tak to odvzdusnenie pracuje spravne,len ak je v poriadku funkcnost lambda sond,takze by to malo mat nieco spolocne,ak mas diagnostiku,tak si vyskusaj aj ten odvzdusnovací ventil najskor.
-
Vysoká spotřeba
to kolísanie otacok by malo byt asi normalne,mne tiez diagnostika to odvzdusnenie písala a rozsvietila sa kontrolka na prístrojovke a bola samozrejme vysoka spotreba,ja som vymenil zadnu lambda sondu,ale dal som len nejaku univerzalnu japonsku,obcas mi este vyhodilo chybu teploty chlad. kvapaliny,to som tiez vymenil a odvtedy mi tu chybu nevyhodilo a spotreba je tak do 7litrov,ked bola zima a skarede pocasie,tak sa mi s tým ani nic nechcelo robit,uvidim este ked konecno prehodím letne gumy ci sa ta spotreba este trochu neupraví a ked tak potom budem nieco riesit.
-
Vysoká spotřeba
podla toho co maš zle.
-
Vysoká spotřeba
ale nie je aj tak divne,keby bola jedna sonda zla a vysielal zle signaly do RJ ktora by potom vstrekovala moc paliva a ta druha sonda by predsa mala spoznat príliš bohatu zmes nie?
-
Vysoká spotřeba
Jasne dam tam urcite original...nebudem riskovat.
-
Vysoká spotřeba
tu zadnu lambda sondu som uz skusal vymenit,ale dal som tam len nejaku univerzalnu a je to uplne to iste.
-
Spravna teplota 1,4 mpi
jasne otestujem to za jazdy,ale viem ze to nerobilo,ked som nastartoval zimny motor a cca za 15 minut sa zohreje a potom kazdých 5 minut ochladzuje ventilatorom,ale vyskusam to za jazdy a budem mudrejsí,dakujem.
-
Spravna teplota 1,4 mpi
nevie niekto aka je spravna teplota chlad.kvapaliny pri zohriatom motore,mne sa po nastartovani a volnobehu,postupne vysplhá az na 97 stupnov a stale mi zopína ventilator na chladici,nevie niekto poradit?
-
1,4 16V 59kw 220tis najeto
ja mam tiez ten istý motor,5 rocna fabia a 100 000Km,zatial som menil len ziarovky,oleje a filtre a som max spokojný,ziadna porucha,super spotreba a motor ako nový..
-
Vysoká spotřeba
premyslam tu pred katom vymenit,viem ze filter aj sviecky su menene nedavno,ked som dal test na sondy tak vsetko ok aj nadobka s aktivným uhlim ok,len na katalyzator mi nepustí test,asi preto lebo nema tých 400stupnov ale iba cca 350stupnov,je to zaujímave na pristrojovke sa mi rozsviti ta kontrolka co ma suvislost s katom a sondami,ale chybu vypisuje iba to odvzdusnovanie nadrze..
michall172
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva