pava má pravdu, ted to mam v servise, první známka byla, že motor chrastil při popojíždění při spodních otáčkách, pak se rozsvítila kontrolka motoru, přes víkend sem to nechal stát a v pondělí jel do servisu, ráno už to byl neskutečnej rachot při startu, závada je napínák řetězu, a to i signalizovala ta kontrolka motoru, víc zatím nevím, jen mi volal co s tím je, a že to bude trvat dýl
zdravím všechny příznivce TSI motorů,
co se týče rychlosti topení, byla to jedna z věcí, která mě mile překvapila (zkušenost z předváděcí jízdy, domů octávka dopluje až za pár týdnů), topilo to zhruba po 3 km jizdou po okrskách při venkovní teplotě -8°C, to samy platí pro zahřátí motoru, ten se na 90 zahřál zhruba po 4-5 km. Těšim se na ní, doufam že nesklame, hodně příspěvků tady mě utvrdilo že ne, tak uvidíme..