Přejít na obsah

eskada

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení eskada

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Design je vždycky věc poměrně diskutabilní. Někomu se více líbí tank a někomu dikobraz . Co je bohužel neoddiskutovatelné je kvality techniky Mazdy a hlavně CX5. Tam bohužel naše drahé škodovečky hodně ztrácejí. Ono není se čemu divit, když politika celého koncernu VW je taková jaká je. A věřte mi, neříká se mi to lehce, protože se kolem mladoboleslavské Škodovky točím už více než 10 let jak pracovně, tak i zájmově. Prostě kvality aut od Mazdy je nesrovnatelná. To samozřejmě neznamená, že všichni teď musíme zahodit Yetiky a běžet do autosalonů Mazdy. Já ten svůj koupil před čtyřmi měsíci a i kdyby CX5-ka byla jakákoliv, tak na něho nedám dopustit.
  2. Pro mne je mít rezervu naprosto jednoznačná volba. Vyplatilo se mi to už 10 dní po zakoupení auta, kdy jsem prorazil z boku zimní pneumatiku tak nešťastně, že v okamžiku jsem seděl na disku. V takovém případě si nemyslím, že nějaká sada na opravu pneumatik by mi k něčemu byla, protože ani v pneuservisu se jim nepovedlo pneumatiku zachránit, takže jsem by nucen koupit novou. Záruka mobility možná funguje, ale když máte plně naložené auto a s celou rodinkou (25.12.) někam jedete, tak se vám ta rezerva může hodit. Je pravda, že je pak kufr o dost menší, ale za ten "komfort" jízdy to stojí. Proč asi všechny referenční vozy a předváděčky mají automaticky rezervu? Ostatně je možné využit i ten velký prostor nad horním platem zavazadlového prostoru. Stačí jen vytáhnou zadní opěrky hlavy a rázem máte ještě jeden kufr (samozřejmě je potřeba ho využívat s rozumem a ctít zásady bezpečnosti).
  3. eskada

    Životnost motoru

    25.000 km bez jediného problému. Yeti 2.0 TDI 4x4, 130kW
  4. Naprosto souhlasím. Já taky na začátku blbnul a neustále sledoval spotřebu mezí jednotlivými tankováními (do plna), ale teď už na to kašlu. Mimochodem jsem zjistil, že PP ukazuje průměrnou spotřebu v obou režimech (1 a 2) tak asi o 0,5 l/100km méně než je ve skutečnosti. Takže teď mám najeto 25 tis. s průměrnou spotřebou 6,5 l (v zimě 6,8 a v létě 6,2), ale podle počítače 6 l( v zimě 6,2 a v létě 5,7). Takže si vyberte Pro pořádek mám 2,0 TDI 4x4, 103kW.
×
×
  • Vytvořit nový...