Jump to content

35 topics in this forum

  1. DPF 1 2 3 4

    • 85 replies
    • 23,654 views
  2. Chiptuning 1 2 3 4 7

    • 173 replies
    • 56,190 views
  3. 2.0 TDI CR 81kW 1 2 3 4 5

    • 116 replies
    • 43,850 views
  4. 2.0 TDI CR 125kW 1 2 3

    • 51 replies
    • 30,125 views
    • 24 replies
    • 16,838 views
    • 162 replies
    • 46,499 views
    • 20 replies
    • 25,879 views
    • 1 reply
    • 4,204 views
  5. Nízký tlak oleje

    • 12 replies
    • 3,294 views
    • 5 replies
    • 668 views
  6. EGR ventil 1 2

    • 49 replies
    • 42,734 views
    • 3 replies
    • 638 views
    • 14 replies
    • 1,236 views
  7. Yeti - dieselgate. 1 2 3 4

    • 96 replies
    • 13,718 views
    • 2 replies
    • 1,114 views
    • 3 replies
    • 2,420 views
  8. servisni regenerece DPF

    • 1 reply
    • 947 views
  9. 2.0 TDi 103kW CBDB

    • 5 replies
    • 1,280 views
    • 1 reply
    • 2,431 views
    • 0 replies
    • 667 views
    • 30 replies
    • 17,251 views
    • 35 replies
    • 45,298 views
    • 3 replies
    • 2,398 views
    • 14 replies
    • 2,842 views
  10. Adblue

    • 4 replies
    • 5,849 views


  • Aktuální příspěvky

    • Teoreticky by měli používat momentový klíč, ale praxe bývá mnohdy jiná. Navíc při dotahování hraje svou úlohu řada proměnných jako je stav závitu na svíčce, stav závitu na hlavě válců, jejich tření atd, proto tam existuje nějaká stupňová rezerva, ale už jsem zažil, že při dotažení na 22Nm byla svíčka otočena o 180°. Nehledě na tom, že ze zkušeností vím, že svíčky Brisk mají jinak stočený závit než třeba NGK.
    • Ahoj, tak Fabie strejdy vyhazuje stejnou chybu, je to HTP 12V, 47 kW, rv2003. Výbava jen přední elektrická okna a centrál bez DO vše origo. Kouknul jsem do reléového boxu za vypínačem světel a taky našel jen relé č. 429, č. 18 (obě šedé kostky s černými číslicemi) a č. 447 (černá kostka s bílými čís.) a pak jedno relé úzké černé. Všechny jsem vyndal, ale ani na jednom není označení J271 nebo J363 jak píše VAG. Schémata číst neumím, takže nevím které vyměnit. díky za radu.
    • Jak je to  tedy reálně s odsátím oleje otvorem pro měrku? Hadička odsávacího čerpadla má vnější průměr 6mm - do otvoru jí v pohodě strčím, ale co dole? Když zasunu měrku tam je dole cítit odpor, tedy že je otvor dole užší. Uprostřed plochou měrku protočím, ale dolu už ne. Bojím se tedy, zda by se tam hadička nesekla nebo neutrhla. Zkoušeno u 1.2 TSI/66 kw. Prosím o Váš názor, nebo ideálně zkušenost. Díky
    • nas taketo memečka nerozhodia. Lebo vieme ze ten váš mlady parik vyrastie, kupia si sandalky a ponozky, a prvy krat ich skusia v Tatrach. Aj posledny.
    • Ano, u prodejce Škoda. (skladem pravděpodobně nebude, nutno ojednat - většinou do druhého dne)
×
×
  • Create New...