Přejít na obsah

MaraKM

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

516 zobrazení profilu

Oznámení MaraKM

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. No nevím.... mamčin přítel má pašíka a já mám supa - oba máme 1,9 96kW, on 6-ti kvalt, já 5-ti kvalt.... Já při 130 km/h točím 2500 otáček, on 2550 (dle uakazatelů) a spotřebu mám taky výrazně lepší, takže nechápu k čemu tam tem šestej kvalt je?!? (dokázal bych si ho u svého supa představit pouze za předpokladu, že těch 5 zůstane spřevodovaný jak jsou teď a 6-tka bude JEN a pouze na rychlosti 110 a výše) Jo a já mám výrobu 11/2002 a on 1/2003 (+ má kombíka)
  2. Mám problém taky s řazením u svého supa 1,9 96kW, kdy mi jde blbě řadit z jedničky na dvojku. Jen z 1. na 2. kvalt.... Když už je auto prohřáté, tak se to zlepší, ale pořád je to těžší, což hlavně při rozjezdech dělá problémy - zařadím dvojku né dříve jak v 1800 otáčkách (lépe tak 2000), pak tam docela vklouzne. (při nižších otáčkách to jde spíše přes zuby a i při vyšším točením je potřeba nechat chvíličku vymáčknutou spojku) Štve mne to nejen z principu, ale jezdím občas po křižovatkách, kde je potřeba se rychleji odpíchnout a "zmizet" a né se po rozjezdu "skoro zastavit než si dvojka usmyslí"
  3. Dovolím si "vtěrknout se" do tohoto vlákna.... Mám problém taky s řazením u svého supa 1,9 96kW, kdy mi jde blbě řadit z jedničky na dvojku. Jen z 1. na 2. kvalt.... Když už je auto prohřáté, tak se to zlepší, ale pořád je to těžší, což hlavně při rozjezdech dělá problémy - zařadím dvojku né dříve jak v 1800 otáčkách (lépe tak 2000), pak tam docela vklouzne. Víte někdo a poradíte čím to může být? EDIT: Myslel jsme si, že mám forum už projité, ale koukám, že ne.... řešilo to již více lidí zde: a pořád nic, i když se to očividně děje občas.
×
×
  • Vytvořit nový...