Přejít na obsah

Boban

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení Boban

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak je to vyřešeno. Zajel jsem tam dnes znovu aby se na to podívali osobně. Byla tam SW chyba "příliš malý odpor" tak to vymázli. Jen mě štvalo, že mi to ten technik v tomhle stavu už předal jako že je to dobrý. Až cestou domu mi začlo být divné že ta kontrolka svítí pořád a tak jsem tam pak volal. Ale technik mě po telefonu asi špatně pochopil... No, hlavně že se to vyřešilo.
  2. Zdravím, Připojuji svůj dotaz. Dnes jsem si nechal vypnout airbag spolujezdce v autorizovaném servisu. Starosti mi dělá, že kontrolka airbagu svítí trvale, i když v návodu se píše, že by měla jen blikat 12s. V servisu mi po telefonu řekli, že je to v pořádku, že se takhle chovají řidící jednotky nějaké druhé verze (?) Přesně mi to dělá toto: - zapnu zapalování, kontrolka se rozsvítí na asi ty 3s, pak začne blikat asi těch 12s a pak zůstane svítit trvale. - pokud po zapnutí zapalování hned nastartuji, tak se blikání nekoná ale kontrolka rovnou svítí trvale. Je takové chování v pořádku? Pokud ano, jak v takovém případě poznám, že je v systému porucha? Díky. Opravuji - doplňuji: - pokud po zapnutí zapalování hned nastartuji, tak začne taky normálně blikat asi těch 12s a pak zůstane svítit trvale.. - pouze pokud zapnu zapalování krátce po předchozím vypnutí zapalování, tak se blikání nekoná ale kontrolka rovnou svítí trvale.
  3. Dik za info. Zkusím to co nevidět. Mám tam drobnej škrábanec kterej potřebuju rozleštit a zástěrka mi překáží.
  4. Zdravím. Potřeboval bych poradit s demontáží předních zástěrek. Dole jsou na šroubech, ale horní část ce přichycená takovou plechovou sponou, a o tu mi jde. Když jsem ji tam před časem dával, tak jsem ji musel kleštěma narvat do takového plastového L profilu a to celé dohromady přichytilo zástěrku k blatníku. Uz jste to někdy někdo rozdělával? Jak na to, aby se to dalo znovu použít? Mám totiž dojem, že pokud se mi vůbec podaří ten plíšek z toho plastu vyrvat (bylo to takový nějaký zubatý) tak už to asi nepůjde znovu zacvaknout do sebe aby to dobře drželo... Máte s tím někdo zkušenost?
  5. Boban

    Letní pneumatiky

    Sice mam rozměr 185/60 R14, ale potvrzuji, že ty Barum Brilantis jsou hodně hlučné. Jsou to uplně nové gumy na origo hliníkách. V zimě jsem jezdil na Barum Polaris II, a ty jsou proti brilantisum daleko tižší (stejnej rozměr). Po přezutí na letní jsem měl zprvu dojem, že se auto ztišilo, ale pak jsem zjistil že je to tím, že kola dělají takový hluk, že zvuk motoru se v tom trochu ztrácí... Taky by se mi líbily nějaké tiché Kupovat jiný teď ale asi nebudu. Nejdřív tyhle dodrbu a pak se mrknu po něčem lepšim.
  6. Ahoj, Přidám svoje zkušenosti s novou 1.4 59kW combi. Najeto 5000km - teda bych řek, že už bude zajetá... Nejčastější cesta do práce: Trasa 27km, cca.12km na kraj Prahy (Suchdol) zbytek přez Dejvickou do Řep. spotřeba podle PP 7-7.3l/100 A zpět: 1. trasa 23km, cca. 3km Praha na obchvat k letišti, dalších 6km po obchvatu a zbytek vesničky... spotřeba kolem 5.8-6l/100 2. trasa 26km, jako prvni trasa jen s tim rozdílem, že jedu dál po dálnici cca. 12km... spotřeba 5.3-5.6l/100. Je to ale prakticky po rovině, spíš mírně z kopečka. Když jedu stejnou trasu obráceně tak to je kolem 6.5l. Snažím se jezdit plynule a nezdržovat, nepřekračuju rychlostní limity (jen občas malinko ). Největší vliv na téhle trase má dálnice. Stačí si hrát chvilku na závodníka, párkrát podřadit a rázem je spotřeba kolem 7l... Na delších trasách to bývá lehce kolem 6.5l/100, a je v tom vždycky velkej kus dálnice. Dlouhodobá spotřeba taky 6.5. Akorát počítač krapet kecá... Při počítání spotřeby podle dotankování mi vždycky vyjde o cca. 0.2l větší spotřeba, než ukazuje PP.
  7. To uchyceni jak popisujes to je ono. Zamky mam jen dva. na druhe strane je krytka jenom s cudlikem na zajisteni. Ale s tema zamkama... pokud ti to nekdo bude chtit ukrast, tak ten plast stejne rozlame sroubovakem a nosic sunda. Je to takove jen pro dobry pocit... pokud bych s tim jel nekam na dovolenou, tak by bylo "trochu" jistejsi dat tam misto toho kolecka obyc matici, nebo radeji dve a utahnout je kontra... Lepsi ma ty zamky vyreseny THULE na tech novejch nosicich - jsou schovany v te tyci, takze vylamat pujdou asi hodne blbe. Ale takovej nosic stoji kolem 5000Kc. Ty zamky na JETBAG se ale myslim nechaji dokoupit... ...jako sada ctyr zamku. Jinak tady v Praze na Plzenske ulici je dobrej obchudek. Pani je moc ochotna, vsechny nosice jsem si mohl vyzkouset primo na aute. Ma tam vsechny vzorky smontovane... Ukazovala mi nekolik let stary katalog THULE a v nem ten nosic, ktery jsem ja uz kupoval jako JETBAG. Nosnost si uz nepamatuju, ale myslim ze to ma 75kg. Ale myslim, ze na Fabku stejne muzes nalozit jen 50kg, tak je to jedno. Montovani je celkem rychle, jen si musis dat bacha na poskrabani strechy pri podvlekani toho trmenu pod hagusem. Staci trocha cviku...
  8. Před pár týdny jsem příčníky kupoval. Koupil jsem "Jetbag" (nebo tak nejak se to jmenuje) za necelé 2000Kč. Je to původně Thule, ale teď se vyrábějí jako neznačkové s nižší cenou (Thule dělá nějaké nové). Podle prodavačky se tento nosič vyráběl a dodával právě pro Škodu, která ho pak prodávala jako originální příslušenství. Podle obrázku to vypadá stejně jako ten co mám já. Akorát mě stál míň peněz než ho nabízí Škoda. Upínání je takovým třmenem, který se protáhne pod hagusem a v podstatě ho celý obepíná. Přijde mi to jako lepší uchycení než u HAKRU, které je jenom přítlačné z vnější strany. Jinak JETBAG i HAKR se na hagusy montují bez nářadí. Hakr má výhodu v tom, že se dá pořídit za daleko menší cenu. Mě ho nabízeli za cca. 900 bez zámku a 1100 se zámkem. Jetbag stál asi 1900. Má ale proti hakru ještě nějakou antikorozní ochranu na té tyči - nějaké zinkování či co... Hakr je jenom holá trubka z vnějšku potažená bužírkou. Takže když ho budeš nechávat na autě trvale (za deště) tak začne brzo reznout. Na Felicii jsem ho měl...
  9. Boban

    Čím umývať auto

    OK. Dík za info. jak bude vhodná chvíle tak se do toho pustím. Předpokládám, že vlhkou houbičku může zastoupit i hadřík ze starý flanelový košile - namočenej a řádně vyždímanej - a na rozleštění použít stejnej, ale suchej...
  10. Boban

    Čím umývať auto

    Zdravím, Mam prosbu. Mám tady nějaký leštidlo od Sonaxu: Sonax Xtreme Polish&Vax 3 Nano Pro. Problém je že etiketa je v němčině a tak nevím k čemu to přesně slouží a jak se to používá. Byl by jste někdo tý dobroty - pokud to někdo máte česky - ofotit mi tu zadní etiketu s popisem? Na Netu jsem k tomu vyšťoural jen to, že je to na "leštěnka na pastelové a metalické laky" a já mám na autě jen základní nemetalickou červenou. Tak bůh ví, jestli to vubec můžu použít... Díky.
  11. Aha, tak to nic. Nahoře nejaký plast je, ale takovej mrňavej. Nechám to být. Díky.
  12. Jaký kryt? Dá se tam dodělat? Možná by to stálo za pokus...
  13. Díky Tak jsem to o vikendu protahl po dalnici: spotřeba 6.8l, cesta cca. 110Km z toho asi 70-80Km dálnice, ve dvou lidech. Hodně záleží jak se s tim jede. Při konstantní rychlosti 130 kolísala okamžitá spotřeba kolem 7l, při konstantní rychlosti 100Km kolísala kolem 5l - měřeno na prakticky vodorovné hradecké dálnici. Takže si človek muže vybrat, jetli je pro něj důležitější čas nebo spotřeba. Jinak ranní cesty do práce kolem 7.7l/100 (dneska 7.3), cesta 28km z toho asi půlka přez Prahu. Cesta domu 6.6l, cesta 26km - Prahou jen asi 4km - jezdím jinudy. S hlučností to bude z velké části jen muj subjektivní pocit. Manželce to auto hlučné nepřipadá, a mě říká že se na ten hluk tak moc soustředím, že už pak nejsem schopnej vnímat nic jinýho - asi na tom něco bude. V pátek mi neco odpadlo od motoru a zacinkalo pod podlahou, ale v motoru ani pod podlahou moje nezkušené oko nic chybějícího neobjevilo. A auto jede dál... ...tak to zatím řešit nebudu...
  14. Tak už je doma. 1.4 59kW elegance červená... zatím najeto jen cca. 70km spotřeba zatím 7.7l/100km, první jízda z Prahy domu 6.6l... zatím je najeto moc málo aby ta čísla bylo možné brát vážně, ale ta první jízda mě mile překvapila. Čekal jsem horší výsledek... Jinak mě zatím trochu zklamala hlučnost na dálnici. Při rychlostech kolem 120km už ten motor docela hučel, ale je to jen subjektivní pocit. A vzhledem k tomu, že jsem "hlukový hnidopich" a vadí mi nekdy i docela malá hladina hluku, tak bych se nebral zas tak moc vážně. Nebylo to nijak hrozný, jen jsem čekal víc... Až toho najezdim trochu víc, dam sem další další čísla....
  15. Fabia má isofix v základu. Horní uchycení - TopTether - je dle mého jen další rozšíření systému isofix. Viděl jsem to v návodu na Fabii II
×
×
  • Vytvořit nový...