-
Super"B" zadni sedačky
Automobilky uvádí nové výbavy, facelifty apod. někdy ve druhé polovině kalendářního roku. Proto modelový rok 2012 je třeba od 1.8.2011 do 31.7.2012. A ty sedačky s tím moc nesouvisí, přijde mi, že krom objednávek si ve výrobě hodily korunou, které auto je bude mít.
-
Autoalarm Jablotron CA-320 Akcent ( navod montáže,rady )
CAN-BUS je datová sběrnice, po které tečou data mezi počítači, čidly a spínači v autě. Jsou to dva vodiče ve svazku. Superb má, tuším, dvě, motorovou a komfortní. Alarm se připojuje na komfortní. U alarmu s CAN-BUSem bude návod. Redukce mezi CAN-BUS a alarm převádí datové signály od spínačů ve dveřích, napětí v síti a povelu odemčeno/zamčeno na analogové (napěťové) impulsy. CA320 nemá vstup zamčeno/odemčeno, tudíž musí mít ovládání zvlášť. A pozor, při zapojování čehokoliv na sběrnici, nesmí se na ní připojit napětí ani zkoušet žárovkovou zkoušečkou!
-
Vaše spotřeba u 1.9Tdi 96Kw
SUP 1.9 96kW tiptronic dlouhodobá (cca 4000km) 7,1 l/100km, Chorvatsko 5 lidí 6,6 l/100km, průměrná rychlost 94km/h
-
Autoalarm Jablotron CA-320 Akcent ( navod montáže,rady )
Alarm je dobrej, osvědčenej, jen nebude komunikovat s autem. Tzn. že se bude muset všechno natáhnout zvlášť a ke klíčům bude druhý přívěsek. A redukce CAN-alarm nebude plnohodnotná, protože alarm nemá vstupy na odemčeno/zamčeno. Ale Jablotron vyrábí CAN alarm, myslím.
-
Jakou diagnostiku (VAG, KKL...), kabel, sw na Superb I
Superb 96kW r.v.05 jede ještě na starý typ kabelu. Osobně vyzkoušeno.
-
Necte navigacni cd MFD typ A
Také mi to dělalo. Protože je to rádio prakticky k ničemu, tak jsem ho rozebral a našel laserový snímač. Opatrně jsem ho vyčistil za pomoci "uchošťouru" a kapaliny z čističe cd. Celý vnitřek rádia byl potažen šedým povlakem mastného prachu.
-
Výměna destiček + kotoučů
Jen dodatek k destičkám Textar. Textar se prodává v ČR spoustu let, vyrábí i obložení pro náklaďáky. Je to jeden z několika mála výrobců obložení a kotoučů, který má vlastní vývoj a testování brzd. Spousta lidí je v autě má, aniž by tušila, že jde o Textar, výrobci vozů používají taktiku "vyreznutí" loga výrobce destiček, kdy se při výměně nepozná, kdo je vyrobil. Jen u nového auta by bylo vidět. A ke kvalitě: v základu bude brzdit jako originál (což mnohdy je), pokud se vyberou nějaké top, tak budou brzdit lépe. Když si vyberete sportovní set, tak musíte vědět, že studené brzdy brzdit nebudou, vyžadují určitou provozní teplotu. Já bych si je do auta nedal, v dešti na dálnici auto nezastavíte.
martinsem
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva