Přejít na obsah

Sc0ttY

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Sc0ttY

  • Narozeniny 03/10/1993

Oznámení Sc0ttY

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. No to stará je asi no... Auto jsem už s ní koupil a mám podezření že je to ještě původní Jako mě zaráží fakt, že někdy startuje normálně a někdy fakt jako by byla v prdeli už... Já bych zkusil jinou ale nevím zatím kde bych si mohl půjčit..
  2. Zdravím, předem se omlouvám, jestli toto téma se už řešilo a zakládám nové... Nikde jsem v sekci 2.0 TDi toto nenašel. Jde o to, že mi těžce startuje motor... Jedná se o 2.0 TDi 140PS DPF. Když je motor studený, tak v těžký start je normální ale při zahřátém motoru mi to přijde divné... Startér dělá něco ve smyslu - tu - vteřina nic, pak tu tu a motor naskočí. Kdyby to bylo čidlo, tak jsem četl a má to za následek že motor točí točí ale nenaskočí. Toto je problém že mi přijde jako by skoro netočil respektive točí ale těžce... Baterka je prý dobrá, měřili mi na ní napětí a je nabitá dost. Možnost je, že je akorát slabá na 2.0 TDi...
  3. Mě to dělalo taky, při rozjezdu i brždění, hodně bylo slyšel loupání při rozjezdu na vytočený plný rejd. Měl jsem prakslou prachovku na homokloubu. Po výměně celého kloubu zas vše v pořádku
  4. Zdravím, jelikož nevím jestli se jedná vůbec o závadu a nevím přesně o jakou jestli mechanickou nebo elektrickou, tak se předem omlouvám jestli to dávám špatně. Zkusím popsat situaci. Když dojedu na místo a vypnu motor. Následně za nějakou chvíli nastartuju, tak mi ručička palivoměru z ničeho nic se posune směrem k 0 ale ne úplně, pokud tam ovšem není jedna čárka, pokud je tak rovnou blikne rezerva. I když mám třeba půl nádrže, tak stejně se posune třeba o 2 čárky a změní se i dojezd jako by ta nafta tam ani nebyla.. Za chvíli jízdy se ale pomalu začíná vracet zpátky. Nevím vůbec co to je a jestli je to normální.. Třeba musím motor nechat chvíli běžet po jízdě aby se to nějak vrátilo zpátky do trubek nebo nevím Dělá to nepravidelně takže vůbec nevím co mám čekat jestli je to normální nebo ne...
  5. Tak nakonec to dělal kabel od kamery.. Je pravda že už není nejmladší a několikrát se stalo, že někdo nohou se o něj zaháknul a strhnul prostě z konektoru u kamery.. Jakmile jsem odpojil ten kabel tak se zas vše rožlo ani pojistka nebyla odpálena Vyzkouším nový kabel ono to může dělat i kamera... V létě to jak nahřálo čelní sklo tak několikrát spadla no.. Každopádně díky za rady
  6. No jelikož jsem auto kupoval už ojeté a k němu není žádný manuál ani nic podobného, tak pro mě je těžké se v tom vyznat Cpal jsem tam kameru do auta a zas to vypálilo pojistku... Zadní zapalovač jede normálně, dam tam tu kameru a nabíjí v cajku ale přední pořád zlobí...
  7. Už jsem to vyřešil, byl to mazec v těch pojístkách ale našel jsem ji
  8. Čau chlapi, před nějakou dobou mi jel zapalovač ve předu ale pak z ničeho nic přestal jet.. Podle mě to může být pojistka ale nevím jaká to je... Sundal jsem štítek a nenašel tam žádný označení pojistky pro zapalovač Na netu jsem našel něco podobného a prý to může dělat pojistka oken zadních jenže já to zkoušel už mačkal na ní asi 6x a stejně nic nejede Zadní zapalovač funguje normálně ale přední ne Prosím ví někdo, jak to opravit?
  9. Okey díky všem :-) Přečetl jsem par recenzi tady i různě na netu o těch TSi a už mam rozhodnuto pro tu 1.6 TDi :-) Akorát nevím jestli zvolit tu 66kw nebo tu 77kw ;-) Každopádně ale ropáka :-)) Co mi doporučíte na dálnici? Jak jsem psal jezdím klidně občas zrychlím na 130-140 když chci předjet kolonu kamionu, na to bude asi lepši 77kw že? Lepši akcelerace ale i ta 66kw jak psal KoNG taky pohoda ;-) Auto si kupuji na 10 let, tak možná bych aji investoval do té 77kw ale když i ta 66 kilowattová jezdí parádně tak bude snad stačit :-) někdo už má zkušenosti s 1.6 TDi 77kw?
  10. Já vím, že u TSi je problém s řetězy ale zas není traktorový rachot Já se taky více přikláním k ropáku ale u benzinu konkrétně u toho 1.2 TSi by mě zajímalo kolik to žere při konstantní 100km/h.. Nejsem závodník, když to bude žrát o nějaký 0,5l až 1l navíc to už roli nehraje.. Hlavně ať to není rozdíl v 2-3 litrech Nepočítám, že opravy u TSi budou levnější jak u TDi, zajímá mě jaky motor vydrží déle jezdit po té dálnici bez závad :-) Do kterého budu muset investovat více.
  11. Zdravím, uvažuji o koupi nové Fábky a nevím si rady s motory.. Ročně najedu cca 50tkm pouze dálnice. Chtěl bych se zeptat, jaky motor si vybrat, u benzinu se bojím velké spotřeby a u ropáka nákladné opravy.. Jsem klidný řidič jezdím v rámci limitu do 130km/h. Měl jsem do teď Citroena Xsara Picasso 2.0 HDi 66kw, motor věčný nikdy žádná závada za 220tkm provozu, ale hrozny rachot a moc se mu nechtělo rozhýbat zadek při předjíždění v 90tce. Proto prosím o radu co zvolit.. Hledám nějaky spolehlivý motor co vydrži cca 100tkm bez závady. Osobně mě láká benzin - tišší projev, levnější povinné ručení a není tak náchilný na kvalitu paliva jak ropák, bojím se ale té spotřeby.. Nedisponuji velkým ročním příjmem Předem děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...