Přejít na obsah

Michal Čech

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

624 zobrazení profilu

Oznámení Michal Čech

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já už mám také klidné spaní!!U mně to bylo váhou vzduchu:-)) palivové čerpadlo a všechny tlaky mi meřily a vše ok:-)
  2. Budu jen rád když napíšeš.Taky už jsem v konciích,peněz v tom mám už navalených a bez výsledku...
  3. Zdravím, Moje RS začala zlobit,když je studený motor tak nastartuji třeba až na 7mý pokus,a když chytne tak se volnoběh drží na 1200 a postupně behem 2 minut klesne na 800,když se chci při tech 1200 otáčkách rozjet tak mi motor začne kuckat,cukat a nebo uplně zdechne,musím to vytočit aspon na 2200 abych se rozjel bez zdechnutí.Když mám motor zahřátý tak sednu nastartuji a hned bez problému jedu.komplet vedení hadic na odvetrávání klikovky vyměněny,cívky + svíčky vyměněny.VAG nic nehlásí.Je to AUQ. Prosím už si nevím rady,vím že na foru se toho hodne píše o špatných startech 1.8ček,ale jde mi o to zda někdo neměl styjný problém jako já s těma otáčkama.Za každou odpověd bych byl velice rád.
  4. Zdravím,koupi jsem octavii 1.8 T RS,roky výroby 2001.Od otočení klíčku mi pořád svítí kontrolky řídící jednotky a ESP,ESP je nejspíš vyplé.Když zmáčknu tlačítko ESP na středovém panelu tak se nic neděje.Při koupi mi bylo řečeno že je to kvuli Blow off ventilu HKS super SQV,Chci se zeptat zda je to opravdu tím blow off ventilem a zda by bylo možné to ESP nějakým způsobem zprovoznit,děkuji za odpovědi :-)
×
×
  • Vytvořit nový...