Jump to content

Hammerdin

Uživatel
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Hammerdin

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj všem, 1.8 T, 20V, AUM, r.v.2008, ahoj všem, fórum jsem pročetl křížem krážem, ale neúspěšně. Trápí mě ztráta výkonu a zvýšená spotřeba, běžné kolem 8,6 l, současná 10,5 a více. S tím je spojen výkon, poslední dobou mně přijde, že od spodu vůbec netáhne. Dále jsem zaregistroval, že při každém studeném (prvním) startu mám po dobu cca 5 minut zvýšené otáčky (1200) a přijde mi, že je z venku cítit benzín. Vůbec nezáleží na vnější teplotě, otáčky jedou i když je venku 30°C. Diagnostika žádné chyby nehlásí. Čidlo teploty chladící kapaliny koresponduje s ručičkou na palubovce a čidlo nasávaného vzduchu ukazuje rovněž správné hodnoty. Vůbec si s tím nevím rady, tak se obracím na vás, zda někdo neměl stejný problém. Děkuji všem.
  2. Hammerdin

    EGR?

    Ahoj, motor je po kompletní generálce, jediné, co se neudělalo jsou písty a pístní kroužky. Tak doufám, že se olej neztrácí právě přes ně. Olej vyzkouším, děkuji.
  3. Ahoj, měl bych dotaz ohledně čidel chladící kapaliny, tak nějak tápu v tom, kolik jich vlastně je. Mám 1.8 T 20V, AUM, podle VINka mi na škoda dílech vybíhá jen jedno (ctyrpinove), ale údajně by se i v mém motoru mělo nacházet ještě jedno. Nasměruje mě někdo?
  4. Hammerdin

    EGR?

    Zdravím, Škoda Octavia I, 1.6, kód motoru AVU, měl bych dotaz, při prvním, tedy studeném, startu mi z výfuku jde černý kouř + saze (viz video). Po načtení diagnostikou mi vyskočila chyba 17811 -EGR systém (P1403 - 35 10). Co mě zajímá je, zda je jev na videu provázán s výpisem z diagnostiky a mám rovnou kupovat nový EGR. Má někdo podobnou zkušenost, předem díky. VID-20190416-WA0001.mp4
  5. Edit: tak kdyby se někdo trápil se stejnými projevy, jaké jsem popsal výše, tak u mě pomohla výměna svíček.
  6. Ahoj všem, při včerejší jízdě mi vozidlo (v tahu) začalo pocukávat, po napojení na diagnostiku se zobrazily 3 chyby (viz níže). Nevíte někdo co s tím? Zejména co vyměnit či na co se zaměřit? OI, AUM 1.8T 20V. Předem děkuji. 18010 - Power supply Terminal 30 P1602 - 35 -10 - Voltage too Low - Intermittent 16684 - Random\Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35 - 00 - 16687 - Cylinder 3 P0303 - 35 - 00 - Misfire Detected.
  7. Já mám v současné době 220, takže utemuji plasty a neřeším :)
  8. Paráda. Zkusím utěsnit a uvidím. Děkuji. Pro představu přikládám nahrávku. Možná je to normální zvuk alternátoru a jen zbytečně plasim, ale jen nechci podcenit. 9. 12. 12.07.mp3
  9. Tak ještě aktualizace mého příspěvku, zmiňované vibrováním (drnčení), by mohlo jít od plastové soustavy sání, každopádně jsem při otevřené kapotě zaznamenal nový zvuk, a to jakoby kovové pískání od alternátoru. Tento zvuk je rovněž slyšitelný do kabiny. Nemá někdo zkušenost?
  10. Ahoj, mám stejný "problém". SII CFFB, jízdní projev bez jakýchkoliv problémů, jen při poklesu otáček, při přeřazování, (pod 1.500 otáček) je slyšet divný zvuk z motorového prostoru. (Vibrace, dunění, rozonance). Při volnoběhu není slyšet nic ani při zvyšování otáček motoru, pouze při klesání. Těžko popsat, narozdíl od bady555 na to u mě nemá vliv regenerace a děje se to stále. Nevím, zda je to normální či nikoliv. Děkuji za jakoukoliv reakci.
  11. Ahoj, to jsem již zkoušel a nic. Na druhou stranu jsem četl, že životnost zdroje houkačky je cca 5 let, auto mám z dovozu, tak bůh ví, kdo a jestli ho vůbec měnil. Každopádně děkuji za reakci. Diagnostiku mám z Číny a aj verzi, ne, že bych nebyl schopen přeložit, ale spíš nevím, kde hledat :D
  12. Ahoj všem, nechci zakládat nové téma, a tak bych rád oživil toto. Podle štítku s kódy výbavy, mám ve voze systém proti krádeži včetně ovládání prostoru pro cestující se záložní houkačkou a ochranou proti krádeži. Domnívám se, že zmíněné ovládání by mělo být na sloupku u řidiče, avšak u mě ve voze se nenachází. Tedy můj dotaz zní, jak ověřím přítomnost alarmu, děkuji moc.
  13. Ahoj všem, je mezi vámi někdo, kdo měnil svépomocí a podělil by se se mnou o zkušenosti, děkuji. Zejména a nutnost nastavení vstřiku po fyzické výměně?
  14. Ahoj měření jsem prováděl přesně tím způsobem, jak popisuješ, tedy měrku vytáhnu, otřu čistým hadrem, zasunu zpět, chviličku počkám a opětovně vytáhnu. Hladinu jsem měřil u oleje studeného, tím mám na mysli přes noc. Také mi nad tím zůstává rozum stát, můžu doložit fotografie pro lepší představu.
  15. Ahoj všem, rád bych se zeptal na jednu maličkost, popřípadě zda se někdo nesetkal s něčím podobným. Mám SII, m.r. 2010, CBBB, 2.0 125kw, při kontrole hladiny oleje jsem zjistil, že jedna strana měrky značí množství dostatečné, tedy v horní třetině a druhá strana nedostatečné, tedy ve spodní třetině. (Samozřejmě měřeno na rovném povrchu) Kontrola byla provedena cca 1 týden od výměny. Tak nevím, zda olej doplnit či odsát, Děkuji všem.
×
×
  • Create New...