Přejít na obsah

BorekCh

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli BorekCh

  • Narozeniny 06/13/1987

Návštěvy profilu

1284 zobrazení profilu

Oznámení BorekCh

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojík. Prosím Tě, mám na tebe dotaz ohledně mazání Fabia 1,4 16v. Mám na kamarádově autě úplně totožný problém, a nemůžeme na to přijít. Tlak oleje za studena ještě dobrý, jak se zahřeje, je na půlce. Tedy vysoké otáčky 2bary. Vše je ok. Akorát tedy nebyly odkryty šálky. Vůle uložení vačky na ruku se zdá být . ... . Přišli jste na něco konkrétního? Celkem častý jev, ale nikde se nedovíš příčinu.

    Dík za odpověď. S pozdravem Pepa 

  2. Zdravím, tak já mám přesně opačný problém. Na Fábce mi už od koupě nesvítí kontrolky abs a asr při otočení klíčku a abs nefunguje. Dneska jsem kontroloval ty páskové pojistky a byla prasklá. Po výměně abs asi funguje, kola se mi nezaflekovali, ale kontrolky stále nesvítí. Zkusil jsem přes VAG test akčních členů a po spuštění mi začne auto pípat a rozsvítí se červená kontrolka ruční brzdy a naskočí kontrolka motoru. V řídicí jednotce motoru se mi objeví chyba: 18057, datovy BUS pohonu - chybejici sdeleni od ABS z ridici jednotky. Je možné, že by ti vocasové z bazaru odpojili datový kabel ABS z přístrojovky, aby tak umlčely kontrolky, které svítili kvůli té prasklé pojistce? Díky za rady
  3. Díky, v žádném případě nechci zanevřít na tento motor. Jízdní vlastnosti i spotřeba se mi líbí, až bude motor v kupě tak už bude dostávat to co si zaslouží a potřebuje, hlavně pravidelnou údržbu.
  4. Tak už konečně vím co s tím je. Na dílně to postupně rozdělali tři mechanici, protože jim to pořád nedalo. Na motoru nebylo vidět, že by byl přidřený, vše bylo jak má být, akorát na klice drobná vůle. Pak sundali domečky a shodili šály. Ten mechanik říkal, že něco takového ještě neviděl..... Šály nebyly přidřený, klika taky ne, ale problém byl ten, že mezi šálama a klikou byla velká vůle. plochy kliky byly černé místo vyleštěného lesku. Říkal mi že to vypadá jako by tam někdo dal větší šály, protože klika mu přebroušená nepřipadala. Takže to někdo sbastlil, nalil tam hodně hustý olej a poslali to vesele do světa Dneska by měl mít sehnaný jiný spodek motoru, tak to prý přehází nebo vymění celý spodek motoru, to až jak bude ten druhý motor vypadat. Smlouva s autobazarem je tak postavená, že reklamace není reálná....
  5. Zdravím pánové, tak po výměně olejového čerpadla stav beze změn. Koncem týdne jde auto na dílnu. Mechanik říkal, že pokud to ohřáté netlačí olej, tak to je někde přidřený a ztrácí se tlak, pravděpodobně na šálách či jinde, ale to se uvidí až to rozhodí. Co sem se s ním bavil tak hned říkal, že to tyhle motory dělaj, je to prý měkotina a jsou s ním často problémy No sem zvědavej s čím příjde. Poslední záchrana je asi komplet repasovaný motor z Chomutova
  6. Zdarvím, no je to jediný co mě dává trošku smysl. Nevíte někdo kde přesně je ten přetlakový ventil? Staré čerpadlo mi nejde úplně rozeprat, ale je tam vidět plechová zátka, takže si myslím, že pod ní bude pružina, která zatlačuje kuličku v přepadovém kanálu a pokud dojde k navýšení tlaku oleje na čerpadle, tak to tudy pustí zpátky do vany... Ta pružina se mohla unavit a když se ohřál blok motoru, tak neměla takovou sílu a začala propouštět .
  7. Tak dneska sem dojel 20km a motor začal trochu vibrovat, na volnoběh houpal že skoro chcípl. Tak sem to hned otočil domů a celou cestu to samé, akorát ten volnoběh už nezlobil. Ale ten motor se mi moc nezdál, tuším že se asi trošku přidřel. S mechanikem jsme po telefonu vydedukovali, že čerpadlo ztratí tlak při zahřátém oleji. Nevím jestli se tam zvětšili vůle na bokách zubů čerpadla tou výměnou oleje, nebo jestli blbne ten přetlakový ventil? Doma šla Fábka na zvedák a už to jelo, vana dolů, řemenice, rozvoďák a nakonec i čerpadlo. Ve čtvrtek budu mít nové šroubky, tak to sklapnu dohromady. Ještě jsem přemýšlel, že když už to mám takhle rozhozený, tak bych zrovna vyměnil rozvody.
  8. Děkuju za nápady a povzbuzující zprávy. Pořád mi to leží v hlavě, asi mi teď nezbyde nic jiného než ten tlakový spínač vyndávat a čistit tak dlouho dokud se to nepročistí Zítra s tím mám jet přes 100km do dílny na výměnu rozvodů, tak sem z toho nervózní ikdyž si myslím, že to maže. Jak na mě bliká červená kontrolka, tak si jízdu vůbec neužiju a jen poslouchám motor jestli nemění zvuky. No vozidlo bylo kupovaný z autobazaru jako dovoz z Německa, na techničáku jsem jako první majitel a na tachu to má 134 tis. km . Nejvíc jsem se zasmál když jsem tam našel v servisce, že to auto bylo před prodejem v autorizovaném servise Škoda na výměně oleje. V papírech byla i přiložená faktura na provedenou výměnu oleje a ta cena mě dostala. Faktura byla vystavena na 320 Kč. Tak za ty peníze se snad ani nedají koupit 4 litry M6AD....
  9. Zdravím kolegové, tak sem si pořídil Fabii combi 1.4 16V 55kw, r.v. 2001. Hned jsem vyměnil motorový olej, dal jsem tam Shell Helix HX7 10w-40 + nový filtr. Po ujetí cca 500 km mi zapískala a začala blikat kontrolka mazání, na nejbližším sjezdu jsem auto zastavil a pohledově všechno zkontroloval. Po opětovném nastartování se už nerozsvítila. Tak sem dojel asi 80 km domů v pohodě. Další den jsem s autem ujel asi 5km a kontrolka začala zase řvát. Hned sem to jel domů odstavit. Nový olej byl po ujetí cca 500km řádně černý, nutno podotknout že ten původní byl černej až běda. Tak sem si zase koupil 4l nového oleje, nový filtr a tentokrát jsem i sundal olej. vanu jestli není zanešený sací koš. Olej, který o vypuštění zůstal ve vaně se táhl jak sopl. Všechno jsem vyčistil, včetně sacího koše. Na utěsnění vany mi dali nějakej reinzoplast či co to bylo, pořád je to takový tekutý. No nic, po nalití nového oleje jsem s autem ujel asi 8km a začala zase blikat kontrolka. Tak sem vyměnil tlakový spínač a kontrolka se zase po cca 8km rozsvítila. Když chcípnu a znovu nastartuju motor tak je to chvilku OK, ale pak zase to samé. Nejvíc mě zaráží, že když to začne blikat, a nechám auto na volnoběch tak kontrolka zhasne. Když odmontuju tlakový spínač, tak vyteče čistý olej s černými kousky, asi jak se ten motor čistí. Při protočení motoru s vyjmutým čidlem valí z otvoru olej jak blázen, takže si myslím že to maže. Jediné co už mě po tom skoro týdením ležení pod autem napadá je, že se v motoru uvolňují ty usazeniny a ty pak ucpou ten tlakový spínač, protože když ho vyndám a vyčistím tak je to pak chvilku dobrý. Už vážně nevím co s tím. Nechce se mi jezdit s tou červenou kontrolkou. Děkuju za názory a nápady
×
×
  • Vytvořit nový...