Přejít na obsah

phoenixr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli phoenixr

  • Narozeniny 17.9.1972

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení phoenixr

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj , máš pravdu .Dnes jsem udělal test - odpojil čidlo tlaku , nastartoval a nic všechno OK. , ale v momentě kdy jsem se rozjel , začala blikat olejnička a ještě pískání 3x , pak nic , po chvíli znovu blikání a pískání 3x a olejníčka zůstala blikat do vypnutí motoru . Nasadil jsem konektor na čidlo , nastartoval a vše bez závad. Díky za pomoc , už mám konečně jistotu , že to opravdu funguje -teď už budu mít klidné spaní , když si manželka půjčí auto .
  2. Ahoj , chtěl jsem si vyzkoušet jak to pracuje a interval vyměny oleje byla dobrá příležitost . Vypustil jsem starý olej a nechal 10 min vykapat . Potom jsem otočil klíčkem problikly kontolky , které postupně zhasly - vše OK. Podotýkám motor byl stále bez oleje . Nastartoval jsem asi na 10 s. motor běžel a vše bylo OK. alespoň podle kontrolek . Déle jsem to nezkoušel . Čidlo tlaku na hlavě jsem změřil a je OK. Tak si myslím , že tohle asi není dobrý . Nevíte někdo co stím ?? Mám fabku r.v. 2006 1,4 16V 59 kw
  3. Ahoj chlapy , už asi týden řeším obdobný problém. V předních světlech mám přestavbovou sadu xenonů. Nejdříve mě někdy nenastartovalo pravé světlo . Přikostřil jsem silným kabelem motor ke karoserií a problém zmizel. Objevil se jiný : V nízkých otáčkách - při čekání u semafóru , nebo někdy okolo 2000 ot/ min. PROBLIKNE PRAVÉ SVĚTLO . Je to jen mžik asi 1/2 sekundy . Měřil jsem napětí u studeného motoru 14V , teplý 14,5V. Dělá to tak po 1/2hod jízdy. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost ?
  4. Ahoj , dnes jem se napíchnul znovu na vag a vypsalo to žádná komunikace s ABS jednotkou a svítila kontrolka ASR . Prověřím pojistky konektory a spojení s karoserií - snad se to podaří opravit , dělá to jen občas . Chci se jen optat : " Jak mám vymazat chyby z ŘJ ? . Stále to vypisuje "KWP 2000 příliž mnoho komunikačních chyb " a k vymazání mě to už nepustí . Přece to musí nějak jít , tak prosím poraďte . Díky Roman
  5. Ahoj Chlapáci Mám Fábku předělanou na LPG vstřik. Dnes jsem poprvé napojil VAG a Ř.J motoru hlásí příliž mnoho chyb a k vymazání mě to už nepustí .Prostě po chvíli vyskočí tohle varovný okno a tím to končí . Nevíte někdo jak to vymazat ??
  6. Ahoj chlapy , Slyšel jsem , že octávky na vývoz to měly vyřešeny řídící jednotkou. Nedalo by se to udělal taky tak ?
  7. Jedná se fabku 1,4 16V r.v. 2006 Asi minulý týden jsem se pohrabal v pojistkách a od té doby se mě palubní počítač asi po 2 hodinách po zastavení vynuluje . Průměrná spotřeba , ujetá vzdálenost , průměrna rychlost - všechno je pryč . Dříve to vydželo dokud jsem to sám nevynuloval třeba měsíc , teď za dvě - 3 hoďky je všechno v pr... Pojistky jsem znovu přeměřil a jsou dobrý . A ještě svítí kontrola aierbag - po nastartování na 2 s zhasne a pak svítí. Poraďte co stím - takovýhle auto -takhle citlivý na všechno -to je požer :help:
  8. Mám měsíc Fabku combi 1,4 16V 59 Kw r.v 2006 . Najeto 22000 Km . Chci se zeptat jak pracuje kontrolka mazání . Když chci nastartovat rozsvítí se všechny různé kontolky , které postupně zhasínají a zhasne i mazání - i když motor neběží . Zkoušel jsem i motor na silu "chcípnout" zařazením 5 a rychle pustit spojku a mazání se také nerozsvítilo . A to se zahřátým motorem . Předchozí auto jsem měl Feldu a tam to bylo tak jednoduše udělaný - u tohodle nevím jak sundat konektor od čidla mazání na hlavě , nebo to pracuje jinak ?
×
×
  • Vytvořit nový...