Přejít na obsah

Honzikada

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

787 zobrazení profilu

Oznámení Honzikada

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tondo, tak to byla nejen lambda, bylo to ještě čidlo tlaku v sání (prý čidlo kecalo ve středních otáčkách a benzín se vstřikoval o 2 ms dříve) a svíčky jsem měl sice nové, ale v autokelly mi prodali špatný svíčky (do jiného typu motoru) a špatně pálili... servis stál cca 5k... jinak po opravě se mi zdá auto nějaký líný... dřív to táhlo jak blázen, teď... zase si musím zvyknout...
  2. Ahoj, Fabia 1.4 MPi 44 kW, r.v. 2000... Diagnostika Příliš bohatá směs na řadě válců... černý srágory z výfuku, a spaliny smrdí po benzínu, svíčky nové a filtr taky... po vyndání svíček byli černé, přes filtr málo vzduchu, po třech měsících pořád jak nový... klapka čistá... Že by taky ventily? Na emisích překročeny normy několikanásobně ( u jednoho sloupce jsem si všiml max. hodnoty 0,5 a pod tím naměřená hodnota 9,7.... nevím asi oxid uhelnatý)... auto ale na silnici šlape jak má... nepříjde mi že by byl snížený výkon nebo tak něco... Vstřiky jsem ještě nedělal ale nepříjde mi že by to tam podsávalo vzduch...
  3. Takhle mi haprujou otáčky občas taky (na volnoběhu), ale po mírném ohřátí motoru (cca po minutě) to přestane dělat... a chodí normálně... taky nevím co to způsobuje... A diagnostika samozřejmě taky nic Jestli někdo ví, co dál, rád se o to pokusím... A asi pan Hurec má pravdu se základním nastavením klapky...
  4. ahoj, taky problém ohledně otáček... asi před dvěma týdny mi při studeném startu kolísali otáčky resp. jako kdyby si to samo si přidávalo plyn, cca od 1000 do 1700 otáček (odhadem)... teď v sobotu jsem sundal kryt motoru... zjistil jsem na dvou hadičkách že jsou popraskaný... všechny co vedou ke klapce, a udělal jsem výměnu... ale.. napadalo mě čidlo termostatu...tak jsem ho vyměnil za starší co jsem měl schované (používané asi 3 měsíce v autě, než odešel termostat)... ten den jsou auto nastartoval... v pondělí ráno... už jsem nenastartoval... točilo, točilo a nic. Vrátil jsem zpět čidlo termostatu...smazal chyby v ŘJ motoru přes VAG... nastartoval jsem po dlouhéé době... chudák startér... ale teď to píše jen jednu chybu - 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmyslna hodnota ... před tím jsem se divil co to z toho vylezlo: Adresa 01: Motor Řídící jednotka: 047 906 033 D Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ31 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 TMBPH16Y1Y3059496 SKZ7Z0Y0518173 4 závad nalezeno. 17549 - Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota P1141 - 35-00 - - 16556 - Řada válců 1 - systém dávkování paliva - P0172 - 35-10 - FUEL TRIM SYSTEM TOO RICH - Sporadická 16500 -čidlo teploty chladící kapaliny - nesmyslný signál P0116 - 35-10 - Sporadická 17978 - Řídicí jednotka motoru zablokována/Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - Sporadická Věděl by někdo co se stalo? Že by to bylo jen tím čidlem??? A to jsem zapoměl: při tomhle se mi občas (cca jednou za týden) rozblikala a rozhoukala palubka s mazáním...a chcípnul motor... teď uvidím zda to udělá zase... zatím klid...
  5. Takže koupit polský? O.o Mě totiž tadyten vydržel jen 7 měsíců...
  6. Ahoj, já naposled koupil tenhle http://www.skoda-dily.cz/eshop/047121111s-termostat-kompletni-skrin-mpi.html a po necelém roce (resp. 7mi měsících) už nefunguje... Takže říkáte koupit polský? O.o
  7. ha... já už mám celou novou elektroinstalaci v motoru novou (hlavní kab. svazek), zkusili jsme vyměnit čidlo otáčení volantu, vyměnili jsme čidlo rychloměru, a servo doopravdu v háji... když jsem viděl cenu nového dílu, opravdu jsem se zhrozil... hrozný... Teď aby mi fungovalo alespoň trošku, tak trošičku funguje s nastavením na invalidní řidiče... jsem zklamaný z té ceny nového serva... :(
  8. Chyby na řj - který můžou být související - jsou bohaté směsi - jednou mi to ukáže na 1.válci, po vymazání na 4.válci... myslím že ale to nebude důvod spotřeby... chybu lambdy to nehlásí. tak nějak nevím, co s tím. Ještě mě napadlo - k čemu jsou v pojistkovce pojistky s označením motoru??? Když vezmu zkoušečku, není v nich proud ani ponastartování auta
  9. čau lidičky, tak jsem si koupil asi před 3/4 rokem Fabku 1.4 MPi, 44 kW, r.v. 2000.... na pohled v docela slušným stavu... po prvním ježdění cca 14 dní už šla do prvního servisu, kde mi museli vyměnit (či opravit) hlavní kabelový svazek... hned na to týden po vyměnit vlnovec... ještě i chybí servo, silentbloky na ramenou a oprava brzd (lepí se pakny), gumové dorazy na zadních tlumičích...... Mám s tím ještě jeden problém a tím je spotřeba, na 9 litrů benzínu ujeto 90 km... tzn. 10l/100km. Termostat mám nový, vzduchový filtr taky.... Tahle spotřeba je po jízdě mezi dvěma obcemi vzdálenými 15 km. Chybu motoru to nehlásí. Ví někdo jak tuhle spotřebu snížit alespoň na 7l/100km??? Docela začínám mít pocit že jsem se s tímhle autem dost napálil...občas převládají pocity o tom že jí pošlu do první stráně....
×
×
  • Vytvořit nový...