-
Nízký tlak v railu - Nestartuje
taky bych byl rád za radu, závada přetrvává. Dočetl jsem se že ve filtru je ventilek, který tam má udžet tlak,ten že umí zlobit-nemá někdo zkušenost?
-
Nízký tlak v railu - Nestartuje
zatím beze změn,problém přetrvává.
-
Nízký tlak v railu - Nestartuje
snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně. mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km. další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.
-
Mirous1 začal sledovat Nízký tlak v railu - Nestartuje
-
Nízký tlak v railu - Nestartuje
zdravím, problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB. Chyba 5211 a 5227. systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také. na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru. kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů , třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí. díky
-
Mirous1 změnil svou profilovou fotografii
-
plynový pedál
první pedál byl od výroby druhý byl nový. každopádně jsem včera ješte jednou menil pro jistotu do tretice a zatím se zdá být vše vpořádku. Jen mě zaráží že mohly oba takhle odejít . zřejmě se vypalilo něco v té elektronice plynu ale co to způsobuje to je ted má otázka. kkkabely jsou okey zadnej prcanec ani prodřeny
-
plynový pedál
zdravímm tak mám další poznatek dnes proběhla výměna řídící jednotky motoru jako poslední možné podle příručky.každopádně stále beze změny stálé škubání ztráta výkonu vysokká spotřeba a padá do nouzáku pod číslem 18047 1/2 poloha plynového pedálu. spojil jsem se i s techniky ze škoda servisu a ty tvrdí že by to mohl způsobovat přeskočený rozvodový řemen. je někdo stejného názoru?
- plynový pedál
-
plynový pedál
Zdravím, číslo chyby ve Vagu 18047 - snímač 1/2 polohy pedalu plynu - neverohodný signál (G79/G185) ,závada se objevuje pokaždém nastartování a to i po výměně plynového pedálu a po kontrole konektorů,v infu jsem dodrzel postup,poslední možnost je že by mohl být vypálený vstup do ŘJ ale to by se projevovalo pořád a ne cca po 20km nemyslíte? budu rád za každou radu
-
Řídicí jednotka motoru nekomunikuje, nenalezena.
kontrola napaení RJ kontrola pojistky na RJ popřípadě relé 109 obojí jsem mel v pr.....
-
Jak vynulovat servisní interval?
treba se bude nekomu hodit VW/Škoda 1. Při vypnutém zapalování zatlačte tlačítko 1 2. Zapněte zapalování, držte dokud se nezobrazí „OIL“ 3. pusťte tlačítko 1 4. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval olejový interval. 5. Znovu stlačte tlačítko 1 dokud se na displeji nezobrazí „INSP“ 6. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval inspekční interval.