Jump to content

Nízký tlak v railu - Nestartuje


Péťa Kasal

Recommended Posts

Dobrý den, prosím o radu. Superb 2 2011 2.0tdi 103kw cffb, najeto 280xxx, při jízdě zdechlo a nešlo natočit, na diagnostice chyba nízkého tlaku v railu. Po poklepání při startu na ventil na čerpadle chytnul podezření tedy na špatný ventil - vyměněn, poté ujeto 500m a opět to samé, piliny v čerpadle nejsou, nafta jde do i z čerpadla. Podezření ještě na ventil co je na railové liště, nyní čekám než přijde. Nevíte, čím by to mohlo být popř. nesetkal se s tím někdo ? 

IMG_20221222_134952.jpg

Link to comment
Share on other sites

Výpis z diagnostiky: 

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:18

                    Otáčky motoru: 1440.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 76.5 %
                    Rychlost vozidla: 55 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.340 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 36.30 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 402800 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 961200 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:19

                    Otáčky motoru: 1433.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 91.8 %
                    Rychlost vozidla: 56 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 21.80 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 290400 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 871300 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:22

                    Otáčky motoru: 1724.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 79.6 %
                    Rychlost vozidla: 47 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 18.57 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 4
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 85300 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 955700 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0625
                    Zásoba paliva: 22.00 l

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ahoj,

mám dotaz, jaké bylo konečné řešení, pokud se podařilo prosím tě? Mám nejspíš obdobný problém, ventily vyměněny, ale auto stále nestartuje, čerpadla tlačí. jediný pro mě zádrhel je, že se mi při odvzdušňování přes diagnostiku nafta zastaví na vysokotlakém čerpadle a místo do railu mijde rovnou do přepadu. Kde byl nakonec problém u tebe?

 

Děkuju za odpověď

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 months later...

zdravím,

problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB.

Chyba 5211 a 5227.

systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také.

na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru.Screenshot_20240912_174547.thumb.jpg.2e21168012275c36b6648d802195db9f.jpg

kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů 20240912_172108.thumb.jpg.b39170f92e7a83c4842967db7ee0fed2.jpg

, třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí.

díky

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně.

mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km.

další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ahoj, vyřešil to někdo a mohl by napsat co bylo? Já dal nové čerpadlo v nádrží, pomocné čerpadlo, nový filtr, vysokotlaké, vstřiky a motor nejde nastartovat, chcípně. Píše ted P0087 00 101,před tím bez chyb a taky nešlo nastartovat. Motor CFHC 2012, 258TKM Děkuji

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...