Přejít na obsah

JaroslavZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

697 zobrazení profilu

Oznámení JaroslavZ

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. Při agresivnějším brždění každému přestanou vibrace, protože se deska více přitlačí na kotouč, při klasickém brždění si myslím, že to bude vibrovat pořád, podívej se, jestli jsou desky sjeté rovnoměřně
  2. S nápravou to nemá co dělat. Nikoho takové neznám, kdo by to měnil. U S Leona jsem to viděl taky.
  3. Ano nejsem z kolínska, ale nemyslím si, že proto nic nevím
  4. Ve většině případů si zloděj vždy otevře "normálním" způsobem dveře od řidiče (tedy "jakoby" shodným klíčem). V dnešní době takto otevře auto každý solidnější pracovník odtahové či pohotovostní služby, co má sadu planžet na otevírání zámků, která je volně dostupná na internetu.
  5. Moje jednoduchá rada - nemít na žádných dveřích mech.zámek. (ano problém poté otevřít, pokud baterka úplně KO ale pro tyto případy se dá udělat opatření)
  6. Zámek řadící páky v dnešní době nikoho neodradí...
  7. Navíc dávat zadní plné puky bych nedoporučoval, jde vše cítit do volantu, větší přenos vibrací do kabiny, auto je tvrdší, vše vepředu dřív odejde, rameno se v uložení nehýbá, prostě zbytečná investice, ve spoustě případů šlo zpátky klasické uložení.
  8. Je to prostě nesmysl měnit všechno. Logika věci. Jezdím, vše je ok, najednou měním kotouče a pak to začne kopat a já mám najednou vše špatné ?? Blbost, stačí lidský selský rozum. Další logika, měnit náboje, hážou..nedokážu si představit, jak normální jízdou může dojít ke "zkroucení" náboje, navíc když uvážím (je to ale nesmysl), že mám "zkroucený" náboj a dám na něj nový rovný kotouč, tak najednou je 2 tis.km klid a pak až ten kotouč začne vibrovat ? neměl by hned být "zkroucený" když jej dám na nerovnoměrný povrch, který při otáčení kolem své osy vibruje a háže? Proto tady ty sdělení výrobců ani neřeším, je to nesmysl typu "vyměntě žárovku, ale abychom měli jistotu, že bude vše oka, koupíme raději celé nové přední světlo"
  9. Jen si tak trochu nedokážu představit situaci, že příjde zákazník do servisu s tím, že má špatné kotouče a tam mu bude sděleno, ano vyměníme to, akorát abychom měli jistotu, že to nebude kopat, tak musíme ještě koupit ložiska, náboje, př. třmeny, těhlice, atd..a zaplatí místo 2 tis. třeba 8. Viz. sdělení výrobce co tu už bylo několikrát, pouze alibismus výrobců kotoučů.
  10. Nemyslím, že je vhodné psát "=" i v obecné rovině o příspěvku jiného uživatele , každopádně tahle "naše" debata zakletému tématu nijak nepomůže.
  11. Já myslím, že to spíš nepochopil Wojnar. Tou závorkou měl autor na mysli to, proč vlastně ty kotouče stáčel...protože házely a byla větší vůle mezi kotoučem a deskami - vytvořila se zde vůle, takto jsem to pochopil já, protože proč jinak zkoušet stáčení.
  12. nejáký TIP ?? Skoro všechno na nápravnici vyměněné a stejně pořád dokola předpokládám, že když nasadíš novou sadu kotoučů, tak problém na chvíli ustane a po čase opět znovu = problém je v "kotoučích" a ničem jiném. Nedávno jsem někde montoval Bremba lakované, tuším byly více nauhličené, zatím to drží, ale nechci tady dělat reklamu, to rozhodně ne. Další možnost větší brzdy dopředu, když máš stejně 16 kola.
  13. Nato nejde odpovědět takto od stolzu. Podle mě vibrace po výměně pouze ložisek nepřestanou, když ti hážou kotouče.
  14. Kotouče ti vezmou, když se s něma domluvíš a řekneš, že si před tím němil aji ložiska, ale podruhé už se budou asi bránit. Nebylo by na škodu před montáží nových kotoučů zkusit proměřit náboje oba dva.
×
×
  • Vytvořit nový...