
nenousek
Uživatel-
Počet příspěvků
60 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení nenousek
-
Ja mel asi podobnej problem, jak kdyby se svetla nejen nenatacely, ale i levej kuzel jakoby svitil doprostred az doprava nahoru mirne. Tak dlouho jsme resil opk vsech certech, co s tim je, anebo co by s tim mohlo byt, pd RJ, pres blby motorky, az jsem zacal uvazovat, ze je potreba pro vysokej najezd vymenit svetla, neb v noci se s tim prakticky jezdit nedalo. A potom, aniz jsem s tim neco delal, zaclo se to jako by pomalu samo opravovat. Jak kdyby se posunovaly zas vule do spravny miry, a po asi 4 mesicich pakarny se to samo opravilo. Ted svitej zas normalne a natacej se taky v pohode. Asi Ti to nepomuze, ale aspon vidis, ze reseni existuje, i kdyz netusim jak a proc... Jak kdyz padaj akcie a svedi Te prsty uzavrit pozice. Proste jsem to vysedel
-
Taky myslim po vypnuti motoru to byla posledni hodnota na displeji. Anebo az po otevreni dveri i? ted netusim, sedim v kanclu
-
Diky, ale STK neresi, ze se prestaly bi-xenony natacet. Mimochodem, pokud by pri takovymle testu na STK neco zjistili, neovlivni to technickou taky? Jako ze 30 dni na odstraneni, atp?
-
Ahoj vsichni, Začalo mi to nějak blbě svítít, hlavně je to poznat v noci, když neni nikde žádná lampa ani jiný auto. Nejdřív jsem myslel, že mi končej xenony, tak jsem vyměnil výbojky, ale nic. Pak jsem zas myslel, že jsou už moc prachem zapečený paraboly, což teda může být, ale hlavně jsem zjistil, že se přestaly natáčet světla do zatáček při jízdě. Myslel jsem, že odešly motůrky, ale oba naráz by byl fakt pech. A pak jsem si všiml, že při nastartování to normálně kalibruje, tedy do stran a zašilhat, dolu nahoru, až se to ustálí v poloze pro jízdu. A já si říkám, jestli se to třeba neustálí v nějaký nesprávný poloze (vejškově), a proto to na silnici svítí hůř. Taky když byly mlhy, přišlo mi, že levej kužel svítí trochu doleva nahoru. Říkal jsem si, jestli neni něco s komfortní jednotkou, ale načtení na velký diagnostice neukázalo nic. A teď už mi fakt došly nápad, jak dál zkoumat. Nenapadá vás, na co se ještě podívat, případně co by to mohlo bejt? Prisvěcování do zatáček mlhovkama nemám. RS kombi 2,0TDI 135kW 2014. Díky za jakýkoliv pošťouchnutí
-
Polozit operku? To asi nemam takovou silu, abych je ohnul ve sportline Jinak i kdyz nechci kuzi, mozna bych byval tu odvetravanou rpezil, uz kvuli skvely masazi, co ve sportline chybi. Ale proste nesportline je fakt strasnej kockopesm hlavne zvenku. Vsechno cerny, dole na dverich vysoky plasty, D sloupek stribrnej, predni maska taky chrom. Pocitam to zarizl VW, aby mohli dat chrom okolo oken v Tiguanu. Navic jsem zvyklej na cernej strop, kterej umi jen sportline. Celej ten interier sportline mnohem lip 'obejme', pocitove. A krivy zada... ja bych prave rekl, ze je mam az moc tak, jak maj bejt od prirody, a proto mi to vadi. Hlavova operka sklopena dopredu jen podtrhuje trend dnesni doby, kdy kazdej cumi do kompu, je shrbenej, protrakce ramen, kifoza jako prase. Pak jsou tyhle sesle 'bozi', to jo. Chjo
-
Ja si ho chci pujcit jeste jednou, neb ta operka je jediny, co mi zatim vadi. Jinak je to auto pecka. A jak mi to zaclo vadit, zacal jsem koukat do aut po ulcicich, ale je to nejaka nova moda, vystrcit tu operku vyrazne dopredu, a je jedno, jestli je to Toyota do mega, anebo RR za pet. Proste je to tak. Klasicky rovny sedacky, jako mela treba trojkova okta RS uz nejsou nikde. Takze bud si zvyknu, anebo si nekoupim nic novyho Kazdopadne diky za vstup. A s predstavenim Kodiaqu RS nam Sportline zaklad zdrazili o 25k, jestli jsi mel moznost si vsimnout
-
Tak mam najeto asi 600km pres vikend a musim rict, ze proste nejsem schopnej tu sedacku vystelovat, aby me z toho nebolela hlava. To jsem fakt jedinej, komu sportline sesle nicej siji?
-
Muze to byt i stylem jak tam sedi. O vikendu zena na spolujezdci, taky drobnejsi, ale sensory ji evidentne poznaj, vsechno v pohode. Pak se za jizdy odpoutala, aby dosahla na neco na zadnich sedadlech, Kodiaq se mohl zblaznit, jak nebezpecny to je, ale jakmile se nahla dozadu a sedela jen na kraji, sensory uz nepoznaly nic a prestalo to pipat. Jak sedla plnou vahou, zas ji to poznalo a zaclo nadavat, ze neni pripoutana. Takze snimace budou asi sensitivni, ale jen nekdy, jen nekomu, jen nekde, zda se. Peklo
-
Jasny. Ja nejak myslel, ze 2.0 tsi je jen 195kw, ze tech 150kw tahali z 1.5. Ale to uz by ten malej motor asi trapili moc
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Tak hura, nejsem blazen Ad 2.0 TSI, asi nerozumim embecko3, co mas na mysli? Pokud se nepletu, 2.0 TSI u Kodiaqa neni v zadny jiny vybave mimo RS, tedy zatim ani nebyl. A u supa i okty rs stale v konfiguraku je...
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Jak pisu, prodejce nevi nic. Ale zkousel jsem zatim jen jednoho dealera. Jinak me napadlo jeste vzit stary ID ulozeny konfigurace, a tam AJ2.0+ mam porad. Otazka je, ze pokud bych to s timhle kdoem objednal, jestli to dodaj No nic, spousta otazek na dealera, zda se
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Tak mas mozna pravdu, ze K2 mel zatim jen 2.0+, a ze to pletu s jinejma modelama. Prosel jsem ted nabidku skladovek a zadna fakt 2.5 nema
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Tady budu muset nesouhlasit, neb si s konfiguraci Kodiaqa hraju uz nekdy od srpna. 2.5 tam urcite byla, pak nahrazena 2.0, ted uz je jen ta 1.5 v zakladu. 360 kamery byly soucasti uz od 2.0, to souhlas, ale jelikoz ani ten ted neni k dispozici, 360 proste v nabidce neni. Kazdopadne pokud tedy nebudeme srovnavat s Octavii, pak Superb je na tom ted stejne, ze misto 2.5 je mozne objednat uz jen 2.0, uvidime, kdy to padne na 1.5. Takze se evidentne neco deje, neb novej infotainment byl vyvijenej pro s4/k2 primarne, pokud se nemylim. Na o4fl to dali proto, protoze sw v o4 byl zlo.
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Tak to jsem si nevsiml, diky. Umel bys to presunout prosim, anebo to mam zalozit znova?
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Mám nakonfigurovanýho už nějakou chvíli Kodiaqa, ale ještě jsem ho chtěl pořádně projet, než udělám rozhornutí a objednávku. Nicméně asi před třema týdny se mi v konfiguráku ukázalo, že moje uložená konfigurace už není možná s příplatkovou výbavou Asistovaná jízda 2.5+, ale jen Asistovaná jízda 2.0+. A minulej tejden zmizela i Asistovaná jízda 2.0, přičemž zůstala jen verze 1.5, která je v základu. Že mi to nebude držet nějak inteligentně v pruzích asi tolik neřeším, ale AJ 2.5 mělo v tom samým balíčku i 360 kamery, což mě už mrzí. Dealer netuší, co se děje, ani proč, jen tipoval, že asi maj nějakej SW bug, kterej nejsou schopni vyřešit, a proto to zatím stáhli. Superb v konfiguráku měl AJ 2.5+ celou dobu, až dneska jsem to refreshnul a ejhle, už taky nění dostupná, zatím to spadlo na AJ 2.0. Octavia AJ 2.5 v nabídce příplatků stále má. Máte někdo ponětí, co se děje? A pokud se to stalo už dřív, což jsem tu našel, že čtení značek někomu zmizelo z infotainmentu v roce 2021/2022, protože bug, tak třeba i info, jak dlouho jim průměrně trvá to vyřešit, než bude AJ2.5 zas v nabídce za příplatek? Moc díky a užasnou neděli
- 14 odpovědí
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)