-
Litrový 55kW motor na dálnici?
Hm, tak to je opravdu divné... Mám CG 44kW už tři roky(najeto 40 000) a bez problémů jezdím za 4,5l/100 i míň. A když jedu ekonomicky, tak se dostávám i pod 4. I ta dálnice se dá, už jsem to na ní párkrát zkoušel ve čtyřech a taky to jede a nepřipadal jsem si za brzdu provozu...:-) Takže když to shrnu, spokojenost.
- Spolehlivost + životnost 1.0 MPI
-
Spolehlivost + životnost 1.0 MPI
CG(44kW) máme dva roky. Zatím jsme najeli 32 000km(Tatry,Malá Fatra,Orl.hory...), takže je hojně využito a zatím jezdí dobře. Takže doufám, že spolu najedeme i víc než 100 000 :-) Zvlášť když vidím, že ten motor chtějí nacpat do Fabie (což si nedokážu představit) a taky doufám, že nepočítají jen se 100 000....I když....
-
Výkon motoru při zapnuté klimatizaci
Naprosto souhlasím. A taky máme jen 44kW.
-
Vibrace motoru
Byl jsem se za srandy zeptat ještě v jednom aut.servisu v jiném městě a opravdu mi potvrdili, že je to normální. Otec má Fabii 1.2 HTP a tomu ten motor vibruje ještě víc, jak mě a taky je to prý normální, jak se píše na jiné stránce fóra....Takže se s tím musím naučit žít :-)
-
Vibrace motoru
Tak po návštěvě v autorizovaném servisu Škoda mi bylo řečeno, že je to normální....Klasika. Takže asi budu muset navštívit ještě nějaký jiný(neautorizovaný) servis než mi skončí záruka.
-
Vibrace motoru
Ahoj dnes po příjezdu z výletu jsem jen tak otevřel kapotu motoru a všiml si poměrně silných vibrací motoru na volnoběh. Nevím, zda jsem si toho minule nevšiml nebo co.Uvnitř kabiny jsem to neregistroval. Motor byl zahřátý, máme najeto 26000km. Chtěl bych se proto zeptat, zda to dělá i vám, zda je to normální....A ještě něco, pár vteřin po startu stud.motoru se ozývá takové silné kovové cvakání, ale po pár vteřinách zmizne. Jinak City jezdí dobře a bez závad.
Cecil67
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva