Přejít na obsah

AloisB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1133 zobrazení profilu

Oznámení AloisB

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Nasbíral už někdo pozitivní zkušenost někde, kde mu vyřešili problémy se startováním na CNG? Výměna plynových vstřiků / cokoli, servis autorizovaný nebo specializovaný nebo prostě machr, co ví, kudy běží zajíc? Momentálně řeším velice neochotné startování v chladnu na CNG (teploty kolem nuly, kdy do cca -10 se to o přímý start na BA nepokouší), na plyn to se strašným škubáním několikrát chcípne, než se to teda rozhodne, že BA bude asi řešení a naskočí to na benzín. Bez plynu v nádržích to na benzín startuje na první dobrou, pocitově to i lépe táhne. Ve svém dlouholetém autorizovaném servisu jsem s tímto narazil na nějakou komunikační bariéru a furt je to táhne k benzínovým vstřikům. Chybu v diagnostice žádnou nenašli.
  2. Mám 230 tis., manuál, motor bez problémů, měněny ložiska v diferenciálu a jedno přední ložisko. Rozvody stále původní a servis se zatím nezmiňoval o výměně. Servis stále ve značce, není důvod kvůli cenám jezdit jinam. (Nebo jsem prostě líný, nechávám si od nich dělat i STK).
  3. CNG kapalné určitě ne, kde by se vzalo. Ty "vstřikovače" na plyn jdou do sání (nepřímý vstřik) a na BA do válců. Takže vstřikování je tam dvojí.
  4. jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.
  5. No narazil jsem v zásadě na dvě věci. Jednak že na každé STK neměří emise, resp. neměří emise CNG. A když už, tak druhak po mě chtěli před kontrolou doložit revizi (to je asi jak kde, co jsem pak četl). A vzhledem k tomu, že bych tam navíc musel kus jet, čekat tam a celé to absolvovat, takže nejmíň půl dne v háji (O2 1.6MPI jsem si dělával sám), tak jsem to po asi třetím zjišťovacím telefonátu vzdal a hodil to zas do autorizáku, co mám v docházkové vzdálenosti od práce. Za těch pár stovek, co jim dám navíc za vyřízení, mi můj čas stojí.
  6. Já jezdím do autorizáku pořád (vyrobeno 9/2014) 190 tis km a nechávám si přes ně dělat i STK. Tak když to potřebuje něco zrevidovat nebo nějaký papír, je to na nich. Posledně jsem si zkoušel, co bych si musel zajistit na STK sám, a rychle mě přešla chuť :-) On způsob péče o auto stylem "ráno cestou do práce ho nechám v servisu a do odpoledne je vyřízeno, nebo mi půjčí něco na cestu domů" má pro mě čím dál větší půvab.
  7. Nevím, já tam od začátku liju jenom Vervu 100, právě proto, že mi to v nádrži leží dlouho - tak třeba to je ta cesta. A zatím s benzínovými vstřiky problémy nemám, 180 tisíc najeto převážně na plyn. V nádrži mám ještě pořád půlku té Vervy, co jsem koupil loni v březnu za 28.50, to jsem asi potřetí za celou dobu koupil plnou, jinak vždycky po 10 litrech :-).
  8. Mi už se to podařilo asi 3x, na jedničku i zpátečku. Na prudké kopce to prostě moc není, obojí mi připadá dost do rychla. Po přechodu z 1.6 MPI jsem si dlouho zvykal na to, že na jedničku se tady prostě jezdí. Teď mám 137tis. km a spojku pořád původní, tak to tak prostě asi je a nic s tím nepořešíš.
  9. Vzhledem k tomu, že jsem si toho pískání všiml někdy po pár tisících, a teď ve 125k je to pořád víceméně stabilně stejné, jsem se rozhodl to neřešit a beru to jako že když se fouká plyn tak to holt může pískat.
  10. Přesně z tohoto důvodu (nejistota kolem revize) jsem se nakonec rozhodl neztrácet čas s tím, že bych si emise a TK zařizoval sám a hodil jsem to na hrb servisu. V těch papírech, co jsem pak dostal, nic o revizi nebylo, jen u emisí poznámka o fabričné zástavbě, zakrytováno-nepřístupné a životnosti tlakových nádob. Takže těžko říct, ale kdyby se dělal ještě nějaký další protokol o revizi, tak bych ho asi dostal. Celé mě to vyšlo na 3100 a nějaké drobné.
  11. Já jezdím taky jen na CNG (101tis.+ km), benzín jenom ty chvilky po naplnění CNG a tak 1-2x do roka když to vezmu do dna a posledních třeba 10km k plničce jedu benzín. Ale od začátku tam liju jen Verva100, možná i to je důvod, že se vstřiky se zatím problémy neobjevily.
  12. 9/2015, 96 tis. Zatím žádný problém, spotřeba oleje 0,5l / 15tis. Stovka bude tak za měsíc a půl.
  13. Ano, dokonce mi to včera i nepěkně cuklo při najíždění na dálnici, než si řídící jednotka přebrala, že plyn nějak nefachá a nacpala tam benzín.
  14. V mrazu se tam vždycky vleze víc, v létě v horku zas míň. A teď co v dolních Vítkovicích nechává plnička přelézt tlak lehce přes 200 bar, tak těch 17kg naberu co chvíli. Taky na to i víc najedu, odpovídá to.
  15. Bo se nikdo nehlásí, ta já mám teď těsně před výměnou oleje v 90 tis. Výroba 9/2014, liftback. Zatím jsem nic neřešil, i když podvozek si zavrže, hlavně když se auto zahoupe na "muldě" do stran. Přestalo mi svítit osvětlení prostoru pro nohy, to budu řešit teď v záruce (si myslím - 5let/150tis). 2x jsem dělal geometrii - podle protokolu byla vždy v normě a jen ji "přilepšili". Letní gumy z výroby mají 2-3 mm, zimní jsou na 6, takže dobré, gumy to nežere. Brzdy původní, jsem zvědavý, jak dlouho ještě. V motoru jen předepsané výměny oleje, jednu mimořádku jsem ale udělal na začátku ve 3,5 tis. Jezdím jen na plyn, BA (Verva 100) jsem ve větším spálil jen jednou cestou z Budapešti, bylo mi líno hledat tam plničku. Průměrnou spotřebu plynu mám kolem 4kg / 100 a BA 1l / 1000 (to je odhad). Pískání z motoru (kolem 1750 ot nejvýrazněji) slyším, frekvence je závislá na míře zmáčknutí plynového pedálu, od začátku provozu se to nemění a je to nejspíš tlakový regulátor plynu. Neřeším. Celkově mám zatím pocit, že to funguje dobře.
×
×
  • Vytvořit nový...