Přejít na obsah

Johny_one

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

569 zobrazení profilu

Oznámení Johny_one

  1. Nějaké ročníky 2018 s 1.4 ještě jsou a převodovku znám, jde mi jen o info ve spojení s tím to motorem.
  2. Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne. Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.5 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). Děkuji všem za případné odpovědi.
  3. Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne. Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.4 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). Děkuji všem za případné odpovědi.
  4. Tak jsem podelsi dobe opet zpet na foru. Nakonec se zadarilo a jiz par mesicu mam doma Supa 1.9 TDI-96 kw v automatu. Je to po prvnim majiteli z CR, dalnicni provoz, jeden z poslednich, co v 2005 vyrobili. Jedine, co jsem musel ozelet byla kuze, ale uz me to preslo:-) Ty 2.5 TDI byly po dukladne prohlidce ve stavu...pokladnicka;-) Takze by se mi to nevyplatilo, papirova historie skvela, ale realny stav uplne jinde. V praci toho bylo hodne, tak jsem toho hledani na nejakou dobu nechal, no a pak jsem nasel toho, co mam ted, od soukromeho majitele. K tem 2.8, taky jsem jich par obesel, ale nepotvrdilo se, ze jsou v lepsim stavu. Vetsina byla silne zakarbonovana uvnitr motoru, hladina oleje nedosahovala ani merky natoz min/max ukazatelu, nerovnomerny chod...prisavaly si vzduch atd. Holt indikace oleje na palubce, je opravdu info o kriticke hladine oleje. Ale pro motor je to v pytli jiz mnohem, mnohem drive a toto chovani se na nich podepsalo. K memu Superbu: vyuzil jsem mnoho rad, zde na foru a za mnohe dekuji. Zatim jsem si vse delal sam, viz vyrobni chyby - tece do kufru, odtokove kanalky, podlepeni stahovacky tmelem atd. Komfortka me zatim ceka, spise preventivne, ale nejde pouze svetlo na nohy u spolujezdce a kufr na dalku. Rozvody na aute byli jeste pred koupi udelany majitelem spolu s vymenou casti predni napravy za novou. Casem si snad zvladnu zalozit i sve vlakno. Momentalne, ale resim jednu vec a tou je SERVIS. Nejlepe v Usteckem kraji ci Praha. Muj servisak uz pred letem odesel do duchodu a nahradu jsem doted nenasel. Nevi nekdo o nejakem, kdo neni vymenovac dilu, ale opravdu najde chybu a opravi ji. Mame doma vice aut od Skodovky, tak abych je vozil na jedno misto a nezkousel vsude mozne. Diky moc. Ps: omluvte absenci diakritiky, ale jsem vetsinou jen na telefonu.
  5. Koukám, že to zase hodím na papír, protože ta 2.8 není k zahození. Vysoký nájezd by také neměl vadit, je to technologicky starší, ale kvalitní atmosféra. Obejdu pár kousků a uvidíme. Ohledně nákladů, jsou ty 2.8 hodně v LPG, takže budu mít možná i volbu paliva. Případné dodělání by se taky vyplatilo, ale spotřebu zvládnu, pokud se mi rapidně nezvýší roční nájezd. Na LPG nemám názor, kdysi jsme ho měli v rodině ve Formanu, ale to se s dnešní technologií asi nedá srovnat, takže by to nemuselo být špatné Bohužel toho mám teď hodně v práci, takže chvilku potrvá než se někam dostanu... Každopádně všem děkuji za dosavadní info, určitě ještě nějaké otázky přijdou.. Samozřejmě dám vědět, až se doberu k výsledku, aby vlákno splnilo účel.
  6. To brc.majkl: Přesně tak ty ceny jsou okolo 100k. Mám limit do 150k (nákup) na opravy zvlášť. V téhle ceně je ještě 2.8 benzín, většinou mladší ročník, 1. majitel a méně najeto, takže přemýšlím, zda to dát do benzínu či do případných oprav..
  7. Dobrý den, chystám se koupit Superb s motorem 2.5 TDI - 120kW v automatu (jeden z posledních ročníků). Vím, že je brán jako poruchový, někdo ho chválí, jiný ne. Mě by zajímalo, kolik by v servisu (neautorizovaný, spíše dílna zaměřená přímo na Škodu) zhruba stálo opravení těch vyhlášených problémů: vstřikovací čerpadlo, vačky, jiné "bolesti" jsem nenašel. Pátral jsem po internetu a zjistil, že vačky přijdou zhruba tak na 20 000,- a čerpadlo 30 - 50 000,-. Jsou to ceny za díl z internetových obchodů, takže servisáci to měli mít za méně. Prošel již někdo z Vás touto opravou a mohl by říci na kolik ho to vyšlo i s prací? Protože v případě, že to vyměním, tak bych měl mít klid, samozřejmě za správného chování k dieselu. Ptám se proto, že mám na výběr dva prověřené, nebourané, 1-2. majitel, servis, 200-300 tis.km najeto, v plné výbavě a za dobrou cenu. Ještě jsem je neviděl (teprve půjdou na prodej), a tak sháním info dopředu. Prostě bych to preventivně nechal rozebrat, zkontrolovat a případně vyměnil. Nejprve jsem hledal (podle většiny nej volba) 1.9 TDI - 96kW, ale tento motor mi k autu více sedí a je vidět, že má s autem méně práce. Tu "jedna devítku" bych musel nechat decentně chipnout (asi TDIfun, podle rad zde na foŕu). Jenže, co jsem se zatím byl podívat, tak 1.9 TDI absolutně bez šance, když už sedí kilometry a motor je v pohodě, tak je bourané atd. Samozřejmě bych vzal s sebou technika, ať to prohlédne, poslechne si atd. Přecházím z OI 1.9 TDI - 66kW , takže vím co diesel potřebuje (pozvolné zahřátí, dochlazování turba, kvalitní olej do 15k/rok, filtry atd.) PS: tady na fóru jsem vše prošel i téma vačky a čerpadlo, ale ucelenou informaci mi to nedalo, myslím, že by to pomohlo i dalším. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...