-
Deaktivace airbagů
Byl by jsi schopny to udělat do Sharana? Případně za kolik?
-
1.9 TDi 2001 66 KW AGR slabší tah
JJ, to víš, že mi to nedalo a zkusil jsem to. A šlo to bez problémů. Jednička plyn až na podlaze, dvojka plyn až na podlaze, trojka, čtyřka to same a vždy až k červenemu. A v pohodě.
-
Novej klíč
Naprogramovat odmykání a zamykání tlačítkem na klíči jde jen na alarmu od Jablotronu. Jiné alarmy to neumí.
-
Kolik průměrně ujede na plnou nádrž?
Ahoj, mám 1.9 TDi 81kW najeto 300 tis. km kola 195/65 15" a nedávno jsem jel dálkovou trasu. Měl jsem plnou nádrž skoro až po hrdlo, a palubák mi ukazoval dojezd 1290km, ujel jsem 750km a jak jsem přijel, tak jsem měl ještě půl nádrže a palubák mi psal ještě dojezd 550km a spotřebu 4,6l. Více než polovinu trasy jsem jel po dálnici tak do 130km/h zbytek po okrskách.
-
1.9 TDi 2001 66 KW AGR slabší tah
Me se delo neco podobneho, mam ale 81kW a motor ASV, jak jsem to koupil, tak vsechno v pohode, jezdil jsem porad po meste a najednou jak jsem chtel trochu vice pridat, tak to taky spadlo do nouzaku, kdyz jsem to chtel vytocit, tak tech 3000 otacek jsem prekonal taky. Potom ale stacilo jednou si zajet delsi trasu, coz znamenalo jet porad pres devadesat, behem te jizdy mi to ze zacatku spadlo asi trikrat do nouzaku, tak jsem to hned vypnul a zase nastartoval no a potom to uz prestalo delat. Od te doby jezdim delsi trasy docela casto a uz to nedela. Podle mne tim, ze jsem jezdil po meste a turbo se ani poradne nezaplo, tak se zanesly naklapeci lopatky a potom jak jsem jel mimo, tak se to profouklo, saze vyletely ven a zase to jede tak jak ma...
-
Zvýšení startovací dávky TDI
U mě pomohla výměna baterky.
-
Klapání v motoru při cca 1000-2000 ot/min
Tak nakonec jsem to měl vysypaný setrvák, dal jsem nový a zase skoro není poznat, že je to diesel.
-
Klapání v motoru při cca 1000-2000 ot/min
Mě to dělá to samé a dneska dokonce se to začalo třepat úplně šíleně jak jsem potřeboval couvat. Poraďte kdo víte co s tím.
-
Přehřívání
Tak nakonec to byl opravdu přidřený termostat. Mrška jedna.
-
Přehřívání
Může termostatem, vodní pumpou, těsnění pod hlavou. Kdyby to bylo těsnění pod hlavou, tak by snad ubývala voda, ne? A měl by si takovou šedou pěnu u víčka na dolejvání oleje do motoru. No to určitě nemám.
-
Přehřívání
No to jsem tady už četl, ale mám pocit, že to tomu člověku vůbec netopilo, ale mě to topí a díky tomu to i uchladím.
-
Přehřívání
Může termostatem, vodní pumpou, těsnění pod hlavou. Kdyby to bylo těsnění pod hlavou, tak by snad ubývala voda, ne?
-
Přehřívání
Asi už to tady bylo, ale mám problém s přehříváním u 1.9 TDI 81 kW. Po městě, když stojím na každé křižovatce, tak je to v pohodě. Ale když jedu trošku déle, tak se to začne přehřívat. Při zapnutém topení naplno to teď uchladím, ale nechce se mi pokaždé topit naplno. Vždycky když potom vypnu motor, tak slyším, že ventilátor na chladiči se točí. Voda vůbec neubývá, nevíte někdo co s tím? Je to termostatem? Nebo vodní pumpou? Dík za odpověď.
-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Tak mi to dělá něco podobného, akorát, že mi to přitom normálně topí. Včera jsem topil asi 80km naplno a díky tomu jsem chladil... Jak se mi to ale začne přehřívat, stačí když zastavím, nechám motor běžet, tak teplota jde hned dolů a ustálí se na té devadesátce. Jak vypnu motor, tak vždycky slyším, že se větrák na chladiči točí. Myslíte, že to bude taky ta vodní pumpa?
-
Bliká kontrolka žhavení
Mě se to včera stalo taky, vyměnil jsem prdlou žárovku a přestalo to blikat, takže ne vždy to musí být spínač.
DaCi
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva