Přejít na obsah

K3dluben

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení K3dluben

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Chlapi chci se zeptat, mám Fabii 1,4mpi 44ke je normální že pokud otočím klíčem a čerpadlo natlaci benzin tak když to nenastartuju a pootocim do polohy tak už ho nedostanu do stavu kdyby se znovu pokusil ještě něco natlacit? Prostě mi to udělá jen jednou (mám problém se startovanim při studeném motoru, skoro vždy až na 4-7 pokus) podle mě to nedodává směs.
  2. Dobře dekuju za rady, zítra teda kouknu na palivové čerpadlo protože jsem filtr měnil a má 3 bary co má mít. Lambda před katem asi prej ne ta se nastartuje až když je motor zahratej. Někoho s 1,4mpi sice znám ale on má verzi 50kw myslím ze tam nebude všechno stejný. Kdyby jste věděli o někom kdo fabiim rozumí ví co má hledat a co kde měřit a neřekne si 10000,-za opravu ze všechno povymenuje tak mi prosím napište. Okolí Prahy Mělníka. Diky za Váš čas chlapi
  3. Auto se začalo chovat stejně jako předtím, za studena startuje na pátý pokus, cuka. Vyměnil jsem to čidlo, žádná změna. Zdá se mi to i línější ale spotřeba klesla na 8l/100- Stejné trasy. Auto jsme odvezli do servisu, chlap co fakt rozumí skodovkam. Na nic nepřišli podle řídici jednotky je vše okey podle nich taky. Ale auto se chová tak jak chce. Přemýšlím, že ho prodám s touhle chybou (samozřejmě řeknu vše co bylo měněné a co zlobí) nemam na to nervy už :-/ :-/
  4. Přesně tohle je naprosto náhodný, dneska jsem koupil nějaký adetiva tak uvidím jak moc to pomůže, teprve nedávno jsem si vzpomněl ze ten co nám to prodával tak říkal ze auto skoro půl roku stálo, tak jestli se nezkondenzovala voda v nádrži? fakt nevím, zkouším všechno a to čidlo koupím taky
  5. Taaaak startuje super, jede taky dobře ale stane se ze z ničeho nic když mám zařazenou 4ku tak to ubírá až se to úplně dusi, stalo se to jednou takže ještě něco v systému zlobí. Čidlo jsem neměnil ale když mi diagnostika ukazovala správný teploty tak jsem to tolik neřešil. Za studena cca 25°C a zahratej 88°C. Ale jestli je to položka za 200,- tak to neřeším a radši vyměním. Dekuju za radu
  6. Už se povedlo i základní nastavení klapky, její hodnoty, asi otevření a zavření byli 10% a 88%. Nevím kolik mají být ale žádná změna. Sehnal jsem si jinou, vyčistil ji vyměnil a nastavil, ta už má hodnoty 12% a 90% každopádně je to velká změna k lepšímu. Auto se chová lépe zabírá plynuleji ale někdy sem tam nějaký škub je. Uvidíme jak bude startovat.
  7. Tak na diagnostice mu to nenašlo žádnou chybu, podle všeho čidlo teploty motoru(chladící kapaliny, teď nevim) ukazuje přesně kolik tam je, a byl tam údaj lambdy která krásně reagovala když jsem přidával jinak v základu byla na svých nulach. Kámoše ještě napadlo, že by jsme mohli udělat základní nastavení klapky na vzduch ale ze musí být vycistena. Vím že jsem ji měl úplně jak novou nikde žádná špína a diagnostika nám hodila údaj 4,2 a ze to základní nastavení neudělá pokud to nebude 0,0 teď vůbec nevím co s tím zahrabal jsem se do toho tolik, že to snad radši hodím do servisu. Nic mě nenapadá. Jediný co je ještě jinak je, že chrastí rozvodový řetěz. Je možný, že by to mohlo byt hnuty a díky tomu by to takhle špatně fungovalo? Dekuju za vaše odpovědi
  8. Nevíte co se stane když odpojim lambdu za katem a budu s tím jezdit jestli nemůžu něco zničit? Chci zkusit ject bez ni abych poznal jestli je to v ni nebo ne.
  9. Chtěl jsem koupit čidlo ale je svátek takže jsem aspoň změřil tlaky, všechny 4 jsou okolo 15 atmosfér +- 0,5. Ještě dnes jedu za kámošem co má diagnostiku.
  10. Screen už nemůžu udělat, ten známej co mi dělal diagnostiku tak je na dovoleny ale byla tam hláška jakože málo obohacena směs nebo tak nějak. On smazal všechny závady a už se to neobjevilo. Určitě si teda koupím to čidlo chladici kapaliny, jestli je to takhle levný tak to určitě vyzkouším ale nevím nebo si nejsem jisty jestli to má 2 nebo jednu lambdu, popř. existuje nějaký způsob jak vyzkoušet její funkčnost bez diagnostiky? Diky moc(zítra se do auta pustím)
  11. Dobrý den, přečetl jsem tu spousty a spousty témat. Mam problém a prosím o pomoc. Mam Fabii 1.4mpi 44kw rok výroby 2001, koupil jsem ji před měsícem a po dvou dnech začala cukat, za studena i za tepla když proste rychle přidám plyn tak je větší odezva ale nepravidelný chod motoru. Bylo mi jasný, že investice do filtru atd. bude. Koupil jsem palivový, vzduchový, olejový filtr +olej. Všechno značky Bosch champion nebo Mann cukani se nejlepšího ba naopak, navíc jsem spočítal ze to má průměrnou spotřebu 9-10l/100km. Vyskočila chyba kontrola elektroniky motoru. U známého jsme to napichnuli na diagnostiku smazali staré chyby. Žádná změna, u auta se navíc projevilo nestartovani, jak kdy. Ale jen za studena (dva dny v kuse to jezdí jak nic ale pak se to rozhodne nestartovat třeba až na 15.pokus to nastartuje musím trosku držet otáčky u 1200 jinak to chcípne. Koupil jsem potom nové tříbodové svíčky brisk ultra. Žádná změna. Kontroloval jsem hadičky hadice na přívod vzduchu klapku, vše čistý. Může mi prosím vás někdo poradit, vůbec si nevím rady a jsem z toho auta už nešťastnej. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...