Přejít na obsah

puntoii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Skype
    puntoii_rony

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení puntoii

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Pozdravujem Vás chlapci ! Obraciam sa sem s rovnakým problémom... Jedná sa o Octaviu II FL 2011. Zatekanie som už riešil raz, dôvodom boli upchaté kanáliky strešného okna (voda na pravej-spolujazdcovej strane). Teraz tento problém riešim opať, no voda sa nachádza sa vodičovou sedačkou. Dôvodom budú pravdepodobne upchaté ostatné odtokové kanáliky, resp. aj tie dverové. Moja otázka je však z iného súdka. Po zatečení mi auto hlásilo ráno pri štarte vypálenú zadnú žiarovku na ľavej (t.j. zatečenej) strane. Svetlá však fungujú, hlásenie sa už nezobrazuje, no mám dojem, že nejaký spoj/konektor nasiakol resp. sa utopil. Nerád by som to nechal tak, rád by som to dal do poriadku. Mojou otázkou by bolo, či náhodou nemá niekto vedomie, kde sa tieto spoje káblových zvazkov nachádzajú ? Ja si myslím, že sa budú nachádzať po bokoch vozu t.j. pod plastovou krytkou podbehu na oboch stranách. Čiže predpokladám, že ma čaká "trhanie, lámanie" a následná výmena týchto plastov (som pedant...). Taktiež z tohoto dôvodu by som sa zaujímal, či sa nachádzajú nejaké zväzky/spojky aj "na podlahe" t.j. pod kobercom, pretože v tom prípade by som ho rád vybral a taktiežs pravil údržbu aj v týchto spojoch. Ďakujem Vám !
  2. Netuším, či je ešte tento príspevok živý, no skúsim sa spýtať... Vlastním Octaviu II FL 2010, multifunkčný volant, rádio Swing na CD/MP3 (zobrazuje stav kúrenia, cúvacie senzory atď...) s AUX v lakťovej opierke , napájací adaptér pre telefón na palubovke a Bluetooth jednotku 1Z0035729E Zaujímalo by mal, akou formou je možné streamovať hudbu cez BT. Či táto opcia vyžaduje výmenu jednotky BT alebo rádia, či oboch, resp. či je to otázka softvéru. Nie je to žiadna nevyhnutná funkcia, momentálne používam AUX resp. sa dá vyriešiť aj kúpou aftermarket adaptéru do lakťovky, ale pokukujem po originálnom riešení, ak existuje. Ďakujem Vám
  3. Chlapci, pracuje tu niekto s informáciami z EEPROM-u BCM ? Rád by som sa podelil o skúsenosti. Je tu niekto, kto sa ,,hrabe,, taktiež za hranicami obyčajného dlhého kódovania ? Ďakujem
  4. Dobrý večer páni, nechcel som otvárať novú tému, skúsim smerovať moju otázku tu. Nie som začiatočníkom v oblasti VCDS a jeho opcií, chcem sa však informovať, či niekto nemá viac nápadov, myšlienok ako ja ... Píšem naschvál tak ako píšem, nakoľko sa nejedná o nič svetoborné, no táto téma na nenechá na pokoji Ide o osvetlenie cornering v nočných hodinách. Je nám všetkým jasné na ako princípe toto prídavné osvetlenie funguje. Mňa však zaujíma, či je možné toto osvetlenie nejak obmedziť ? Nemyslím tým trvalé vypnutie, ale IBA v čase dlhšie státia vozu v podobe niekoľkých minút, napr. v pozícií prevodovky N / P pri automate alebo pri zatiahnutej ručnej brzde. Proste keď dáte autu impulz, že sa nehodláte pohnúť/nestojíte na križovatke čakajúc na právo jazdy a výhody corneringu ,,využívate,, Nechce sa mi veriť, že jediná možnosť je narovnať volant. Ťažko sa zmierujem s možnosťou nie, proste sa mi nechce veriť, no zatiaľ som v nevyriešiteľnom štádiu. Stane sa, že človek zastaví, voz nevypne (kúrenie, klíma, ohriatie motoru...) a nestojí na komunikácií, kde by mal prikázané používať parkovacie osvetlenie pri stojacom voze. Ako som spomínal nie je to nič, čo by ma trápilo či nejak výstredne prekážalo, no riešili/kódovali sa už aj vačšie nezmysli ako tento Ďakujem Vám
  5. Presne toho by som sa chcel vyvyarovať. Ale z dovodu výmeny 3.brzd svetla to bude nevyhnutné. Možno sa pri skladaní sa ,,prevent´vine,, rozhodnem pre nejaký tlmiaci materiál. Ten ma nesklamal pri žiadnom voze
  6. Fix, ja síce opravárom nie som, no mám množstvo dobrých kamarátov, dokonca s vlastnou zabehnutým obchodom/predajňou/opravovňou. V rodine máme Passata 3C, kde bolo RCD 500, čiže ešte omnoho jednoduchšia varianta. Blbol tuner. Výsledok/slová ,,opravára,, : S týmto už ja moc toho nenarobím, čo sa týka opravy. Toto sú už omnoho komplikovanejšia zariadenia, než len rádio. Tu už sa všetko mení... Týmto som chcel len apelovať na predošlé komentáre a tiež sa priadať k názoru, že ak je v tom rádiu pokazená doska, tak to rádio končilo. Videl som už množstvo na rozpredaj, pravdepodobne z rovnakého dovodu
  7. Pozrel som číslo mojej jednotky. Je to 1Z0 035 729E. Ako som spomínal, je to osadené v Octavii II FL 2010/2011. Funguje bez najmenšie problému s Androidom 4.x Jelly Bean (Galaxy S2) , 5.x Lollipop (Galaxy S4) a taktiež iOS 8.x (iPhone 4S) Ilulstračné foto z netu : http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/170/4538/36851550/dsc05869-2433269114816703330.JPG
  8. BiGGy - OII FL 2010/2011, Maxidot, Swing a Galaxy S4 Lollipop spárovaný bezproblémov. Odskúšaný aj hovor. Netusím aká je to jednotka. Mozem poobede vyčítať čislo dielu, ak pomože
  9. Tiež pridávam fabrickú klasiku Pallas v 17" rozmere
  10. Ďakujem Vám chlapci za reakcie ! Práve ten skrytý šrób by mohol somnou vybabrať a buď by som plasty polámal alebo to vzdal... Čo sa týka tretieho brzdového svetla, tak postup som písal správne ? Odmontovať vrchný plast (len potiahnutím, bez šróbov ?) a následne ,,vytlačiť,, brzdové svetlo ? Ešte jedna otázka, po prípadnej demontáži plastov, či už na dverách kufra (3.brzd) alebo kufrového priestoru (kufrové osvetlenie) ste nezaznamenli hrkanie, vrzganie plastov z dovodu ich vybratia ? Z predošlých vozov som mal negatívne skúsenosti, nakoľko to skončilo vačšinou buď výmenou sponiek či patentov (ak boli...) resp. niekedy až výmnou plastového dielu, nakoľko úchyty boli spojené s plastom a vydávalo to pazvuky. Možno som náchylný na to až moc, ale proste mi to prekáža. Tak by som sa mohol zabezpečiť... Ďakujem !
  11. Zdravím Vás páni, otvorene sa priznám, nikdy som si nemyslel, že niekedy položim otázku tohoto druhu. Nie som začiatočník, ani žiaden puberťák, no s týmto problémom si neporadím. Nakoľko mám svoje auta radšej, než aby som na ňom experimentoval, lámal plasty, či pracoval zbytočne, tak by som sa na Vás chcel obrátiť, snáď som trafil sekciu. Jedná sa o II FL Combi MY2010. -Prednedávnom som sa snažil vymeniť osvetlenie kufra (žiarovka je už matná/sčernelá=slabé svetlo). Ja vážne neviem, ako na to... Snažil som sa vylúpnuť žiarovku, no kábel je taký krátky, že ju vládzem ledva potiahnuť. Horkoťažko by som ju dokázal vybrať, no neexistuje, aby som konektor opať nasunul. Snažil som sa nejak ,,cez plasty,, no nijak som neprišiel na ,,originálny,, postup. Tak som ďalej nepokračoval. -Taktež ma jeden kamarát upozornil, že mi nesvietia všetky žiarovky/LED diody/LED žiarovky (?) v treťom brzdovom svetle. Po Googlení som našiel návod na odmontovanie na ,,nefacelift,,. Návod spočival v odstránení horného plastu a odistení tretieho svetla. V svetle sa nachádzali žiarovky s vláknom. Taktiež som ale v inom článku čítal, že vo svetle sú osadené LED diódy, ktoré nie je možné meniť samostatne. Mohli by ste mi prosím Vás potvrdiť alebo vyvrátiť tento postup aj na II Facelift a taktiež sa vyjadriť ako to vlastne s osvetlením v tomto svetle je ? Ďakujem Vám kolegovia
  12. Ďakujem šulda , včera som to vyskúšal sám. Stačilo odsunúť spolujazdcovu sedačku úplne dozadu + hore , potiahnuť plastový kryt pod ňou a ,,10,,kľučom povoliť 3šróby klietky , čo drží jednotku. Je troška horší prśitup z zadným dvom šróbom , ale dokopy je to otázka 5minút.
  13. Páni , vedel by niekto poradiť ako sa dostať priamo k jednotke BT , ktorá je pod sedadlom spolujazdca ? Čo je nutné demontovať , ako postupovať , aby sa nič nepoškodilo. Mám ju defektnú a dnes mi dorazilo nová , rád by som ju vymenil. Neviem však aký je postup resp. aké potrebujem náradie. OCT II FL 2010 Ďakujem
  14. Nazdar chlapci , som kúpil hajtru aj s HF , aby som konečne mohol aj ja pohodlne telefonovať , nakoľko je to moj pracovný nástroj. Netušim či má hajtra BT alebo nie , či sa pripája TEL iba cez ten oldschool držiak a to je dovodom chyby , ale poprosil by som o navigovanie. Aj keď laikom nie som , nikdy som nić také nemal. Na základe výpisu z VAG-u , ktorý vlastním , tak predpokladám , že záver je ,,DOPO,, celému telefonovaniu. Mám v aute tieto náležitosti (viď foto) , viem sa spojiť s jednotkou , viem ist do prisposobení , v MaxiDote v MENU mám a viem vybrať opciu telefón , no je úplne prázdna. Nič tam nie je , žiadna možnosť , iba krok spať. Predpokladám dobre , že v tej hajtre taká BT jednotka vydrží 3roky ? Nepozeral som žiadne poistky zatiaľ nić. Neviem , či to má vlastne zmysel. Díky Vám !
×
×
  • Vytvořit nový...