
Bjorn
Uživatel-
Počet příspěvků
53 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Bjorn
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Komplet první díl výfuku vyměněn, celý výfuk utěsněn a hláška Emise-do dílny! naskočila po cca 30 km znovu. Chyba 1665 příliš chudá směs na válci jedna. Tímto končím se snahou to vyřešit, neboť a) na to již nemám nervy, vyčerpal jsem daný fin. limit a za c) už mě nic nenapadá. Motor do 1750 ot/min jde jakoby "tvrdě", občas si cukne, ale jakmile přelezou otáčky výš, motor jde jakoby ho někde vyměnil. Hladce, potichu, bez vibrací a do otáček doslova letí. Pokud má někdo nápad sem s ním... Všichni moji známí, které jsem do toho zapojil už jsou bezradní... seznam vyměněných věcí je v příspěvcích 87, 88, 90 a 101, 102, 105, 107
-
suri: OK, přesvědčil jsi mě... příště to zkusím
-
Kat vyměněn a nápravnice zůstala na místě. Bylo to sice jako ježek v kleci, ale dalo se. Děkuji za rady.
-
No, když jsem to tak četl, šel jsem se na to podívat a vyzkoušet to. Výsledkem je, že si raději to sání sundám :-D
-
Myslím, že problémy zapalování by byly na diagnostice... dej vědět jak jsi pochodil s tou škrtící klapkou, ale to není zrovna laciný díl.
-
Libero: Umíš vyměnit na 1,6 svíčky bez sundání toho plastového sání? A prozradíš mi, prosím, jak? Moc by mi to pomohlo.
-
Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup?
-
A poznatek k výměně katu u 1,6... musí dolu nápravnice Fakt už nevím, jestli mám německé auto, nebo francouze... pro výměnu svíček sundat sání, pro výměnu katu nápravnici... co ještě si konstruktéři vymysleli?
-
Tak si odpovím sám... napsal jsem výrobci a dostal tuto odpověď: Dobrý den pane XXXX, Děkujeme za důvěru k naším produktům. Potvrzuji ,že Vámi zakoupený katalyzátor ( 00081 ) je pro tento typ vozu ( Škoda Octavia 1.6 ,75 kW , 1997 – 2004 , BFQ ) . Umístění lambda sond je opravdu trochu odlišné od originálního dílu z důvodu jednodušší sériové výroby . I z tohoto důvodu je samozřejmě umožněno prodávat tento typ katalyzátoru za výhodnější cenu než originál. Je to jeden z rozdílů mezi tzv. „druhovýrobou“ a „originálem“ . Po konzultaci s naším servisním mechanikem doporučuji „lambdu 1“ ponechat na svém místě a zaslepit tak, jak uvádíte. Pokud budete potřebovat ještě nějaké informace, neváhejte se na nás obrátit. Děkuji za Váš dotaz a s pozdravem, Moc mi to ale smysl nedává...
-
Pontiac_CZ: Odšroubovat držadla nad dveřmi, sluneční clony, jejich úchyty, lampu, sundat dveřní těsnění, odstrojit sloupky. A jen vyškubneš, B povolit pás a šroubek pod pásem a dole opatrně vyklonit a vyjmout. Dále se liší podle karoserie. Liftback nevím a tak popis je pro kombi a není to nic triviálního. Vyjmout roletu, z C sloupku vymontovat pás a povolit šroub v místě, kde je umístěno těleso rolety. U D sloupku vyšroubovat šroub v místě, kde se roleta zachytává a pak vyjmout plast, který je pod oknem (někdy je v něm reproduktor) Toto vyjmutí není nijak snadné, neboť jsou do něj zacvaknuté boční části čalounění kufru a ty jsou plechovými maticemi přišroubovány ke karoserii. Vtip je v tom, že na část matic se nelze dostat bez sundání těch plastů. Takže opatrně, nejlépe šroubovákem, vycvakat západky čalounění z toho plastu a ten pak vyjmout. Pak už půjdou odstrojit C a D sloupky a stropnice je volná.
-
Máte někdo zkušenost s výměnou katalyzátoru u 1,6 BFQ? Zde jsem řešil výzvu "Emise do dílny!" http://forum.skodahome.cz/topic/94120-sv%C3%ADt%C3%ADc%C3%AD-kontrolka-elektroniky-motoru-syst%C3%A9m-kontroly-v%C3%BDfukov%C3%BDch-plyn%C5%AF/page-5 a po výměně mnoha věcí jsem se upnul k výměně katalyzátoru, který je po 250000 km v mém autě po smrti. Zakoupil jsem Tyll, konkrétně toto: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vyfukoveho-systemu-tyll.php?dil=00081 dle popisu patří i na BFQ, byť u něj je napsáno pro 74 kW. Dnes jsem si však pod všiml, že nesedí místa pro lambda sondy. Mé BFQ má první přímo ve svodech, tedy ještě před těmi vlnovci, a druhá je daná zezadu do katalyzátoru. Na zakoupeném dílu je však jedna lambda těsně před katem a druhá tak 20 cm za ním. Nevíte někdo, kde má lambda sondy 74 kW? Nebo mám lambdy jednoduše přehodit a tu jednu "díru" navíc prostě zaslepit? Dělal to již někdo? Za info, nápady, zkušenosti díky.
-
Tak s tímto problém nemám... BFQ mám od nova, rok 2003, nyní protínám metu čtvrt milionu km a motor zbaští od výměny k výměně tak litr, možná litr a půl. A to jezdím většinou krátké trasy do práce a po městě. Olej jedu pořád 5W40. Od začátku jsem hned zrušil ty prodloužené intervaly a měním po 12 000 km. Motor má tlaky 1,1 MPa a to jsem do něj nehrábl. Ale mám problém s chudou směsí na válci 1 a z toho jsem již zoufalý....
-
Luman: Ano, mám 75kW, ale z výroby to není Při výměně kotoučů na 190 tis km jsem zjistil, že vodicí čep má v těhlici vychozenej závit a už tam nedrží. Tak jsem dával nové těhle a rovnou šel do větších brzd.