- Adaptivní podvozek DCC
-
Adaptivní podvozek DCC
Předem se omlouvám za offtopic (resp. jde o DCC, ale u jiného auta (Leon 5F)), ale potřebuji radu a pomoc. Dnes, po 4 letech a 123 tisících km vyhodilo auto chybu "Závada: tlumení" a tlumiče jsou podle pocitu napevno v režimu tužším než byl Sport. Věděl by někdo ze zkušených diagnostiků (třeba Ferda) takhle z patra poradit, kde může být problém? Našel jsem na internetu akorát nějaké doporučení pro Superb, že pokud to nezmizí po 5 nastartováních, tak je třeba vyměnit řídící jednotu DCC. Zítra to vezu do autorizáku na načtení diagnostiky, ale po pravdě se docela bojím toho, co mi řeknou, že to bude stát. Našel jsem řídící jednotky za 12.6 nejlevnější, autorizák bude minimálně za 15+. :(
- Motorovy olej pro 1.8 TSI III.gen
- Motorovy olej pro 1.8 TSI III.gen
-
Vaše spotřeba
1.8 TSI prostě nikdy nebude tak úsporná jako 1.4 TSI. Když jedu opravdu dle předpisů a není provoz, tak zvládnu Karlovy Vary - Plzeň i za 5,3 litru. Ale kdo by takhle s 1.8 TSI jezdil, že? :0) Můj průměr kazí hlavně město (mám to do práce cca 20km, z toho 10 je okreska, 10 město), provoz, předjíždění a moje tempo. Nezřídka těch 10km po okresce zvládnu průměrnou rychlostí přes 70 km/h... Navíc proti vám mám horší aerodynamiku (krátký Leon). Tankuji pouze Vervu 100.
- Motorovy olej pro 1.8 TSI III.gen
-
Vaše spotřeba
Já teda pořád dlouhodobě jezdím kolem 9 litrů, dálnice 10-11, když se jedu projet na okresky, tak se vracím se 13-14 litry. Moc to šolícháte :0)
-
Zimní pneumatiky
Protože to o tom, že za 4 roky Barumka nebude fungovat a Conti bude pořad jako nová, je další hospodský kec. Jako nové nebude fungovat po čtyřech zimách nic, vždycky se budou vlastnosti zhoršovat. Jak moc, to už je o návrhu vzorku a směsi pneumatiky. Ale nikdy nebude pneumatika od Conti bezpečná a od Barumu nebezpečná. Nebráním teď mermomocí Barumky, sám bych si je na auto nekoupil (potřebuju sportovnější vlastnosti na suchu při vysokých rychlostech a jistotu na mokru a v břečce, zatímco Barumky odjakživa byly dobré hlavně na sněhu), ale nevidím jediný důvod, proč by s nimi nešlo v pohodě žít. Blábol typu “na barumkách nevyjedeš a když už vyjedeš, tak nedobrzdíš” je k smíchu a pouze nastavuje zrcadlo článku mezi volantem a pedály.
-
Zimní pneumatiky
Doporučuji je vzít zde: https://velko-pneu.cz/pneu/206331-bridgestone-blizzak-lm005-fr-225-45-r-17-91-h-zimni/ Koukám, že jsem měl chvíli počkat, mohl jsem skoro 1000 ušetřit :(
-
Zimní pneumatiky
Je to novinka 2019, takže je podle mě ještě nikdo nejel. Já dal taky na testy, už jsou v garáži (225/45 R17 91H), ale zkušenosti ti ale řeknu až po zimě.
-
Zimní pneumatiky
A zde kompletní test. V galerii jsou v popiskách + a - jednotlivých pneumatik.
-
Zimní pneumatiky
A přesně proto jsem vzal vítěze v brzdění na mokru a sněhu :D a proti michelinům a Conti ušetřil :D
-
Zimní pneumatiky
Ano, Barum jsou fajn na sněhu. Kdekoli jinde jsou třeba takové Pirelli Winter Sottozero 3 prostě dál. Na suchu a na mokru drží mnohem lépe při dynamické jízdě. Pokud člověk jezdí klidně v rámci předpisů, Polaris naprosto stačí. Na Fabii 1.2 TSI stačí (proto jsem je vybral pro tátu).
-
Zimní pneumatiky
Jj, první Conti (zase, jaké to překvapeni :-D), druhý Goodyear, třetí Michelin, čtvrtý Apollo, pátý Bridgestone. Pirelli a Nokian kdesi vzadu...
-
Letní pneumatiky
Co nové Pirelli P Zero S.P.? Celkem o nich uvažuji na příští jaro místo Bridgestone Potenza S001. Někdo nějaká zkušenost?