Jump to content

jayhawk

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

jayhawk last won the day on February 20 2016

jayhawk had the most liked content!

Community Reputation

94 Excellent

1 Follower

About jayhawk

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

912 profile views
  1. jayhawk

    Řazení zpátečky

    V návaznosti na Martaba a jeho pdf týkající se obtíží při řazení zpátečky. "Našel" jsem instrukce podle čeho mají technici posuzovat funkčnost/ nefunkčnost, viz odkaz. Pracovní návod k posouzení obtíží při řazení zpátečky u převodovky MQ200
  2. jayhawk

    Akční nabídky, změny cen a výbav CZ

    pokud to někomu pomůže, excel výběr ceníku Fabie MY2019 (zákl ceny výbav + pakety, bez příplatků)
  3. podařil se mi dohledat workshop manual pro Škodu Superb III z 6.2016. (cca 265MB, 4211str) škoda superb 3 workshop manual (pokud tu již je/ vkládám do špatného tématu, prosím moderátora o smazání/ editaci :-))
  4. jayhawk

    SmartGate

    zsladky: když tak čtu "škoda aplikace/infotainment"... jméno Černohorský, nepadlo někde?...
  5. jayhawk

    Čím vás nová Fabia naštvala?

    Eric_: hledat umíme, stahovat umíme... problém je v tom, že tohle konkrétní TPI řeší něco trochu jiného než popisuju já... ale tohle je offtopic...
  6. jayhawk

    Čím vás nová Fabia naštvala?

    tys měnil plyn pedál v rámci jaké akce TPI? v porsche se k tomu zatím staví negativně ve smyslu "projevuje se byť v menším měřítku i u aut co tu máme/ předváděček, tj. je to vlastnost"...
  7. jayhawk

    Čím vás nová Fabia naštvala?

    čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... někdo s podobným poznatkem? projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)...
  8. jayhawk

    Vnitřní osvětlení LED

  9. jayhawk

    spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw

    ""legomaniak: 1.2 TSI 66kW 180-190 drží kopec nekopec"" tu fotku "200km/h" bych viděl jako z kopce dolů s rozběhem... a 180/190km/h kopec/nekopec, když si vezmu zpřevodování, charakteristiku motoru, odpor pneu/povrchu vozovky, odpor karoserie/vzduchu... no, NE. 1.2TSI 66kW, 180km/h- 4300ot/min; 190km/h- 4525ot/min... tzn mezi 150-140Nm/ 62-66kW... no, NE.
  10. jayhawk

    Příslušenství k vozu

    markus112: některé otázky bych formuloval jinak (blíže specifikovat), ale máš to vyplněné :-) pokud ještě někdy zavítáš na tohle forum, rád bych znal výsledek :-)
  11. jayhawk

    Chiptuning

    motorpower: pro 81kW man, graf série a úpravy bys někde nenašel? zajímalo jak by vypadala úprava na 200Nm, v jakém cca rozsahu... dík
  12. jayhawk

    Plynový pedál - opožděná reakce na sešlápnutí

    mp390: otravné je to v kolonách, když jen zlehka našlapuješ na plyn... auto sebou pak škube a vypadá to jak kdybych s tím neuměl...
  13. jayhawk

    Plynový pedál - opožděná reakce na sešlápnutí

    Ano. Já to na svém MC pociťuji též. Nadhodil jsem to v Porsche, dostal jsem klíčky od několika fabií a ať to zkusím. Jen u jedné to nebylo, u zbylých ta samá situace.
  14. jayhawk

    MR2018

    k příspěvku od Habi001: výbava STYLE přidává: zadní kotoučové brzdy, Bluetooth, Škoda Surround se 6 reproduktory výbava MONTE CARLO přidává: Climatronic, MaxiDot, vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu s pojistkou, Bluetooth, Škoda Surround se 6 reproduktory ambition 1.0 tsi 70kW 5MP: 307 900,- ambition 1.0 tsi 81kW 6MP: 317 900.- ambition 1.0 tsi 81kW 7DSG: 353 900,- style 1.0 tsi 70kW 5MP: 335 900,- style 1.0 tsi 81kW 6MP: 345 900,- style 1.0 tsi 81kW 7DSG: 381 900,- monte carlo 1.0 tsi 70kW 5MP: 383 900,- monte carlo 1.0 tsi 81kW 6MP: 393 900,- monte carlo 1.0 tsi 81kW 7DSG: 429 900,-
  15. jayhawk

    Parkovací asistent

    tak, od pondělí mám v autě "nový sw" pro park senzory... oficiálně ten sw "vydaný" ještě není, čeká se až bude po TPI... zkušenosti s novým sw- zatím jsem neměl moc šancí to nějak bedlivě sledovat... kdo měl podobný problém, autorizáky by k tomu měli mít přístup tak za 10-14 dní...
×