Přejít na obsah

Klepání v motorovém prostoru


Dubl

Doporučené příspěvky

Dnes jsem byl na servisní prohlídce a mám takový problém. Při přebírání vozu po servisní prohlídce mi technik řekl, že na základě nařízení výrobce museli někde v motorovém prostoru obložit nějaký roh nějakým plastem, protože hrozí možné prodření nějaké kabeláže. I mi ukazoval fotky. V tom problém není. Problém se objevil až při přejezdu nerovností po cestě domů. Z motorového prostoru se mi ozývá takové divné klepání (dutý zvuk, jak kdyby se klepal nějaký kus železa na plastové podložce. Protože jsem to zjistil v době, kdy už měl servis zavřeno, nemohl jsem se tam vrátit. Proto jsem doma otevřel prostor a hledal možnou příčinu. A nevím, zda jsem to našel a hlavně nevím, zda to dobře popíši. V místech, kde přiléhá víko na gumové těsnění (nejblíže k přednímu oknu), tak je takový plast tažený z levé strany a z pravé strany a uprostřed jde přes sebe a vede až o oknu Na tyto plasty v motorovém prostoru navazuje gumové těsnění. Na levé i pravé straně mám ukončení plastu zastrčené pod gumovým těsněním, ale uprostřed mi těsnění na konec plastu nedosáhne. Proto je pak plast nadzvednutý a asi klepe na víko motoru. Já si ale nepamatuji, jestli to tak bylo i předtím. Pokud ne, tak to je asi to místo, co vydává tak divný zvuk. Proto prosím, zda by mi sem někdo nedal fotky dotyčného místa (hlavně přechod těsnící gumy na plast). Já na internetu nějaké foto našel, ale je malé a není to na něm vidět. Proto jsem to místo aspoň označil.

post-43452-0-63103900-1293124497_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dneska znovu v servisu. Technik to prohlédl a řekl, že to nemohl vzniknout při servisním zásahu. Jako jediné vysvětlení vidí, že přimrzla těsnící guma na víko a při otevření se guma o cca 1,5 cm stáhla. Natlačili ji zpět, ale nešlo to prý rukou. Tak nevím co si o tom mám myslet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dufam ze som nafotil dobre miesto.

Díky, je to přesně ono. Když jsem to porovnal s mým stavem, tak jsem měl to těsnění "natažené" více do motorového prostoru. Jak se to stalo, to si nedokáži představit. A vysvětlení technika v servisu se mi nezdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...