Buddyman Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Ahoj všem. Mám takový problém se svým vozem Škoda felicie LX 1,3 rv.1995 Při jízdě asi 3 dny zpátky jsem cítil spáleninu. Dojel jsem domů a ráno jsem zjistil, že mi nesvítí tlumená světla. Dneska jsem zjišťoval problém ale na nic jsem nepřišel. Když jedu tak mi silně svítí kontrolky a hodně hučí ventilátor topení i když je na 4 tak víc než má na malé otáčky ale ne. Jak přidávám plyn tak žhnou a žhnou. Měl jsem vyndanou pojistkovou skříňku. Přeměřil jsem pojistky všechny jsou ok. Relé odkzoušeny z jiné feldy a vše ok. Zkoušel jsem přeměřit kabely ze svorkovnice do tlumených světel dopředu a taky ok. Přeměření kabelů ze svorkovnice do přepínače světel taky ok. (lucas) Výměna vypínače tlumených světel. Beze změny. Mě už fak nic nenapadá. Děkuji za jakýkoliv nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 přebíjí ti alternátor-vadný regulátor-vyměnit hned ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Co dobíjení, nepřebíjí to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buddyman Vloženo 1. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Já to změřím. Ale proč mi nesvítí tlumená světla ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 ale nepíšeš nikde nic o výměně H4, páč předpokládám, že ti obě shořely tím přebíjením. Je tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buddyman Vloženo 1. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Právě jsem se vrátil z garáže altík dává 17,45 V na baterii obě H4 spálené ale včera večer byly ok dyk sem na ně koukal. A já rozdělal celou pojistkovku a kabeláž bože Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 V tom případě to přebíjí dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 (editace) Prohlídnout spoje KOSTRY mezi regulátorem a alťasem a alťasem a kostrou motoru - jestli tam je špatný kontakt, může to být tím. Všecko očistit a podotahovat. Jestli je vše v pořádku a přesto to dává takové hrozné napětí, je to regec a je nutná jeho výměna = neodbuzuje alternátor tak, jak by měl při správné funkci. Těch 17,5V je opravdu MOOOC, nejvyšší napětí na které by ses měl se správně regulovaným alternátorem dostat je maximálně 14,5V. Editováno: 2. leden 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buddyman Vloženo 3. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Vyměněn regulátor a dány nové H4. Vše ok díky za rady. LOCK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.