Jump to content

Alma

Uživatel
  • Posts

    734
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Alma last won the day on July 16 2014

Alma had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alma's Achievements

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

99

Reputation

  1. Vzal bych v potaz otáčky motoru a tedy i čerpadla chladící kapaliny v podobné situaci.
  2. Kabely propípat můžeš , ale nejspíš ti to nic neřekne, protože to máš sporadickou závadu. Pro 100% ověření to musíš prohodit a sledovat.
  3. Sice je to jebačka, ale pokud jsi trochu technicky zdatný tak přímo v konektoru do ABS najít podle dokumentace piny od zadních snímáčů a přepinovat je. Myšleno že levý snímač přepojíš na vstup do abs na snímač od pravého kola. a podle toho co bude dál, chyba zůstane na stejném kole, nebo se objeví na kole opačném tě to navede na problém. Kostra by to být neměla, minimálně ne hlavní to by dělalo horší paseku.
  4. Není na tom nic divného u 20 let starého auta- zkorodované -přechodový odpor a ten ventilátor si nějakou ampéru vezme. Ale minimálně namazat by se mohl.
  5. Sehnat piny a předělat na pozici vedle.
  6. Kdysi jsem se o to zajímal. Mění se celá klapka, protože ta pružinka se nedá koupit jako ND. Byl kdesi nějaký cizinec tuším na ebay, co nechal nadělat pružiny někde fe firmě a následně je prodával. TPI škrtící klapka.pdf
  7. Řešení jako první krok je přes diagnostiku (ne hračku) zjistit v měřených hodnotách jestli "auto" ten spínač vidí a ověřit tím jeho funkci. Podle výsledku postupovat dál.
  8. No já nevím mám tažné origo. A nešel jsem v TP
  9. Jo , fakt teda když nemáš na to to každého auta dát kameru napevno.
  10. Instalaci mit napevno a vezmu si jen kameru. Co je na tom složitého.
  11. To není problém ale vlastnost zásuvky. Je pod napětím trvale. Navíc téma o zapojení na pojistky je již zde. Doporučuji zapojit přímo na pojistky ať už na spínané plus, nebo klidně na trvale ale se zdrojem který ohlídá vybití baterie. (Zdroj 12/5V doporučuji i tak) Toto příslušenství na napojení kamery mimo zásuvku se s kamerou nedodává, ale lze za pár korun dokoupit. Zapojení na pojistky je trvalé, pokud slušn+ ud+láno tak se dá říct že "profi" a hlavně nikde nezavází nějaké dráty. Vypadá to nějak tak: https://www.isix.cz/prislusenstvi-k-viofo-gitup-autokameram/hk3-c-pro-a139-vylepseny-3-wire/
  12. Jsi úplně mimo. Stáhni si DP k tvému motoru a tam máš vše co potřebuješ.
  13. Nějak mi uniká logická souvislost používání/nepoužívání s těsností celého tlakového systému. (někdy v roce 2017 jsem chtěl reklamovat účinnost klímy na Roomstru. Měl jsem pětiletou záruku auto rok 2015. V servise mě poslali někam s tvrzením, že ztráta chladiva v okruhu za rok může dosáhnout až 20% a není to závada ale vlastnost a na to záruka není)
  14. No tak si najdi podle čísla jednotky návod k montáži elektriky a máš to. Stačí si přečíst toto vlákno a najdeš. Kabeláž nejde pouze do pojistkové skříňky ale napojuješ a rozpojuješ a přidáváš piny sběrnice do CAN do BCM.
×
×
  • Create New...