Publikováno Leden 1, 201114 r Ahoj všem. Mám takový problém se svým vozem Škoda felicie LX 1,3 rv.1995 Při jízdě asi 3 dny zpátky jsem cítil spáleninu. Dojel jsem domů a ráno jsem zjistil, že mi nesvítí tlumená světla. Dneska jsem zjišťoval problém ale na nic jsem nepřišel. Když jedu tak mi silně svítí kontrolky a hodně hučí ventilátor topení i když je na 4 tak víc než má na malé otáčky ale ne. Jak přidávám plyn tak žhnou a žhnou. Měl jsem vyndanou pojistkovou skříňku. Přeměřil jsem pojistky všechny jsou ok. Relé odkzoušeny z jiné feldy a vše ok. Zkoušel jsem přeměřit kabely ze svorkovnice do tlumených světel dopředu a taky ok. Přeměření kabelů ze svorkovnice do přepínače světel taky ok. (lucas) Výměna vypínače tlumených světel. Beze změny. Mě už fak nic nenapadá. Děkuji za jakýkoliv nápad.
Leden 1, 201114 r ale nepíšeš nikde nic o výměně H4, páč předpokládám, že ti obě shořely tím přebíjením. Je tak?
Leden 1, 201114 r Autor Právě jsem se vrátil z garáže altík dává 17,45 V na baterii obě H4 spálené ale včera večer byly ok dyk sem na ně koukal. A já rozdělal celou pojistkovku a kabeláž bože
Leden 2, 201114 r Prohlídnout spoje KOSTRY mezi regulátorem a alťasem a alťasem a kostrou motoru - jestli tam je špatný kontakt, může to být tím. Všecko očistit a podotahovat. Jestli je vše v pořádku a přesto to dává takové hrozné napětí, je to regec a je nutná jeho výměna = neodbuzuje alternátor tak, jak by měl při správné funkci. Těch 17,5V je opravdu MOOOC, nejvyšší napětí na které by ses měl se správně regulovaným alternátorem dostat je maximálně 14,5V. Upraveno Leden 2, 201114 r od Ekkar_z_Bastlírny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.