Přejít na obsah

Jakou diagnostiku (VAG, KKL...), kabel, sw na Superb I


Blazer

Doporučené příspěvky

Jaký konktrolky bys chtěl nastavovat?

Několikráte jsme to tady řešili:

KKL je dobrý tak akorát do kamen, na kodování zapomeň, max si smažeš pár chyb.

Jestli sis mohl dovolit Superba a chceš si dělat na něm diagnostiku, kup kabel HEX s pořádným origo softem.

Nebo nekupuj nic

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já totiž mám superba a na tom nic měnit nechci jenomže mám doma ještě jedničkovou fabii a na tom bych si chtěl dodělat kontrolku brzdového obložení, otevření kufru a dveří a na to si myslím kkl kabel stačí u superba mám skoro kompletní výbavu takže tam mě to netrápí (důvod proč to píšu do tématu u superba místo do fabie tak je proto že u fabie to nikdo moc neřeší a pokud řeší tak nevyřeší) :D  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahore jsi dostal odpoved. S KKL nic nenakodujes poradnyho a nenastavis. Vyctes chyby to jo, ale nic extra. Dej tisicovku za kabel a neres nesmysly nebo nekupuj nic. Tehdy jsem si sporivka koupil kkl, krasnej cernej. Rikam to proto, ze mi ted smrdi na policce a denne na nej koukam, protoze je mi lito vyhodit petikilo do kose. Ale stejne to tak dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na kodování Fabie plně postačuje KKL, respektive VAG do verze 4.09. Pokud dokonce seženeš verzi do seriového portu (ne usb) můžeš se hrabat v softu některých řídících jednotek (lze takto například dodělat stahování oken přes DO). Za tísícovku stejně žádný pořádný HEX nepořídíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

psal jsem "pořádný". Jasně, že se dá v Číně objednat klon i s dopravou za 800,- (a zas tak moc hledet nemusíš), jenže to má několik nepředvídatelných vad. Také jsem měl "klonovací" období a nejvíc mě štvalo, že ta komunikace není zdaleka 100% a některé věci se prostě s tím kabelem dělat nedají, s každou genercí jednotek potřebuješ nový kabel a pak také to umírání... Když už jsem vypisoval objednábku na čtvrtý, rozhodl jsem se pro originál a od tý doby je klid. Takže pokud chce primárně kodovat Fabii, tak mu ten čínský HEX akorát bude komplikovat život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I tak bych šel do HEX. Když už, tak full a napíchneš s tím celý koncern.

Sem tam někdo draží.

Zkus přihazovat třeba tady:

http://aukro.cz/diagnostika-hex-can-vcds-11-11-2-komplet-v-cz-i4651748591.html

Myslím, že chybu neuděláš

tak zrovna tohle úplně terno není. V tom cenzurovaném odkazu byla vyšší verze za necelých 19 USD vč. dopravy

Editováno: , autor: Wittmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si to ještě rozmyslím co koupit, je pravda že HEX bych mohl použít i na nové vozy.

Ještě bych se chtěl zeptat jestli vy jste automechanici nebo amatéři jen abych věděl jak je ovládání diagnostiky složitý

jestli se to může naučit i amatér nejsem automechanik ale vše okolo aut mě strašně baví dělat a chtěl bych se diagnostiku naučit :)

(pokud nejste automechanici tak jak jste se ovládání diagnostiky naučily) Dík za odpovědi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...