Přejít na obsah

S II combi 125 kW 2,0 CR DPF 4x4


Almazek

Doporučené příspěvky

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s touto motorizací... Rozhoduji se ohledně koupě ročního vozu a je pravda, že jsem se dosud ohlížel především po benzínové motorizaci, protože roční nájezd bude cca kolem 15 000 km, ale naskýtá se výhodná příležitost k koupi naftové verze za téměř stejnou cenu. Protože s naftovými motory nemám skoro žádné zkušenosti, rád bych se zeptal.

1. Jaké máte s touto motorizací ve spojení s 4x4 zkušenost, z některých stran se ozývaly hlasy, že je oproti 4x2 velmi líná... osobně se domnívám, že to nemůže být až tak markantní...

2. Jak je to s regenerací DPF a vůbec s DPF filtrem pevných částic, slyšel jsem samé Jobovy zvěsti ohledně prvních verzí, pak snad nastalo zlepšení, odkdy je datováno to zlepšení.... moje auto je z října 2009, tak se trochu bojím. No na druhou stranu těch aut jezdí mraky, tak to snad také nemůže být tak strašné...

Horší je, že dost jízd bude asi i po městě tak 4 - 10 km, proto jsem byl původně rozhodnutý pro benzín, který se dříve zahřeje a hlavně nemá ten DPF, který předpokládám těmi krátkými jízdami bude asi dost trpět... Hmm?

Musí se po nájezdu určitého množství km řekněme třeba po 120 000km vyměnit, nebo regenerace umožní bezproblémový průchod emisemi i po letech.....?

3. Další nepříznivé zprávy jsou ohledně dlouhodobé výdrže CR motorů. Plánuji si auto provozovat minimálně 10 let, ale jak píši, z těch zvěstí bych usuzoval, že všechny moderní diesly je nejlepší obejít obloukem...(kdybych nevěděl, kolik se jich prodává, tak bych tomu asi i uvěřil), prostě mě to znejisťuje...... Zase spotřeba je oproti 1,8 TSI o hodně pozitivnější. Zvlášť, když tak jako tak půjde o roční vůz, tedy zajíždět si ho nebudu, tudíž moc nepředpokládám, že bych měl spotřebu jako Marios :-)

Co doporučíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Tak já mám sice CC, ale taky s tímhle motorem. Oproti PD, kterej jsem měl v Ochcávii je to rozdíl několika světelných let. Mám najeto asi 63 t. km a motor jezdí čím dál líp. Nádherně tichej a kultivovanej projev a o DPF ani nevím, jestli ho mám. Zajímalo by mně ale, jestli má někdo nějaký negativa tak, jako je jich plno u PD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Ahoj! Měl bych dotaz.

Minulý týden jsem koupil Supa II (11/2009), 2.0, 125kW, 4x4, naj. 140tis. + servis jen Škoda a trochu mě trápí spotřeba. Dálkově se dostanu nejlépe na 6.2L/100 a po městě se pod 8 nedostanu vůbec. Zdá se mi to nějak moc. Do teď jsem jezdil v Supu I 1.9/96kW a s tím nebylo problém jet dálkově pod 5litrů/100, přítelkyně to uměla i za 4L/100km.

Chápu, že je to asi těžší a 4x4, ale stejně - nedostat se pod 8 ve městě mi přijde moc. V TP píšou spotřeby jen o 0,5-0,6 vyšší než starý Sup.

Co si o to myslíš a jakou máš spotřebu Ty? Jo a nemám kombi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tovis to je to trapný DPF. Já se sice dálkové dostanu na 5.2 ale je to rychlost do 130. Mám to na combi 125kw 4x4. S najezdem 30 tis km V porovnání s mým dalším S1 2.5 v6 TDI 120kw bez DPF a s najezdem 400 tis km jezdím v podstatě za stejnou spotřebu. Chorvatsko 5.2. Praha 6-7l

Editováno: , autor: Jan Beranek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vezl jsem ho domů po dálnici asi 250km a pod 6,4 jsem se nedostal za boha. Rychlost do 140km/h. Klimu jsem měl zapnutou, ale viděl bych to prostě na toto auto furt tak o litr méně jak píše Jan Beranek. Ty DPF ještě máš?

Editováno: , autor: trudic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky 125 kw 4x4 dlouhodobý průměr dle pc 6,3 reál 6,8 a myslím,že to není špatné samo dá se i za míň,ale to je spíš utrpení než jízda,spotřeba oko, 7 litrů je adekvátní k hmotnosti auta +4x4 + široké gumy zkoušel jsem chvíli 205/55/16 pozitivum je to,že jde krásně lehko řízení,nejsou tolik cítit ty naše děravé cesty,spotřeba cca 0,3 dolů,ale strašně to na těch 16 plave a taky to vypadá divně.

 

Správně píšeš,že si musíš na auto zvyknout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ááá, oblíbené téma spotřeba, takže první věc, co máš za kola?

 

do města - rozdíl 16-18 je klidně 0,3-0,5, takže pokud tě trápí město, tak si kup 16". Ty rozjdezdy ve městě berou motoru děsný energie roztáčet těžký kola. Zkus si je zvážit, kolik váží 18" ráfek oproti 16". Jinak spotřeba kolem 7L já beru též za super, sice těch diskuzí, jestli to potřebuju stále neubívá, na druhou stranu, kdo to auto projel, jistě si všiml, že má senzační neutrální projev (zadek nevisí, neplave) při zátěží, za deště i v plýskanicích. Nemusíme jezdit na Mont Blanc, aby člověk využil Haldex. Což člověk ocení, když jezdí hodně daleko a počasí může překvapit čímkoliv. Ona záchrana v cizině, když někde uvíznete, že nemůžete vyjet trapný kopec taky něco stojí a leckdy ten pů litr spotřeby je levnější, než platit odtah nebo ADAC...

 

K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem pozoroval o 0,5-1L spotreby rozdil s 3.6FSI mezi zimnima 17kama (uzke 205) a letnima 18kama (225).

 

Ma tissi motor v novejsim aute. Cili klidne muze jezdit i rychleji, nez s predchozim. Proste dokud si na to nezvykne, nema cenu resit spotreby.

 

Ale podle me ty spotreby jsou OK - tezsi auto, 4x4, velke pneu... Ja jezdil s SI 2.0TDi po meste bezne za 8L, kdyz se to couralo, tak 10L (a dal jsem uz pak radsi nekoukal). Stejne je dulezitejsi dlouhodoba spotreba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdim origo 18" 225 40 (léto-zima) a nemam potřebu závodit ani nijak na sebe SUPEM akceleračně upozorňovat, LOUDAVOU první třídou podél vody a dálnicí D8 od 90 do 120kmh (včetně tempomatu průměr 81km/h) Ústí - Čerńák rekord 4,3 L/100 (léto) ALE SVIŽNĚJC TO JDE I ZA 7L/100 
Pouze po městě Ústí (z kopce - do kopce - semafory) volnym tempem ted naposled v pátek skutečná dle L/KM na nádrž (tankováno 52,61l : 841km = 6,25........ (léto) A ZASE JDE TO I SVIŽNĚJC , ALE NIKDY SEM 8 NEPŘELEZ (ani v zimě)  :kol-47:  
 

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...