jirka1022 Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Zdravim škodováky, začala mi prokluzovat spojka u 1,9 TDI 77kW @ 99 kW. Jakou doporučujete koupit a kde?? LUK nebo SACHS?? Mám nechat setrvák a vyměnit jenom lamelu s přítalčákem, nebo koupit rovnou sadu včetně jednohmoty?? NEbo koupit dvojhmotu?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 Ahoj tak já bychom se rozhodl podle toho jak dlouho bych si auto chtěl ještě ponechat. Pokud by byla uváha, že ho stejně za nějaký rok či dva prodám tak tam šupnu zpátky tu dvouhmotu. Jinak bych tam nechal dát tu jednohmotu a vzhůru za dalším navýšením výkonu. Samozdřejmostí je výměna pak také turbíny pokud bychom se bavili o výkonu do 170 koní. Dálší koně už by vyžadovali i výměnu ostatních komponentů motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1022 Vloženo 15. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Ahoj tak já bychom se rozhodl podle toho jak dlouho bych si auto chtěl ještě ponechat. Pokud by byla uváha, že ho stejně za nějaký rok či dva prodám tak tam šupnu zpátky tu dvouhmotu. Jinak bych tam nechal dát tu jednohmotu a vzhůru za dalším navýšením výkonu. Samozdřejmostí je výměna pak také turbíny pokud bychom se bavili o výkonu do 170 koní. Dálší koně už by vyžadovali i výměnu ostatních komponentů motoru. Ahoj, jakože jednohmota vydrží jen rok?? Vydrží méně?? No auto chci mít rozhodně ještě dlouho, ale o dalším zvyšování výkonu neuvažuji, jenom chci vyměnit tu spojku. Je určitě třeba měnit i SETRVÁK? Co když nechám původní?Mám najeto 136 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 To určitě néé jednohmota toho snese podstatně více. Ale pokud netoužíš po dalším navyšováním výkonu tak rozhodně zpátky dvouhmotu je přeci jen kultivovanější na projev. Co všechno je třeba vyměnit netuším jsem spíš laik, ale já bych to měnil určo celý spojkový komplet přeci jen je s tím dost práce aby se to nemuselo zase za chvilku rozdělávat znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 jirka1022 urcite vymen spolu so spojkovou lamelou aj lozisko aby si mal klud ked to uz robis a ked zotrvacniku nic nie je mozes nechat povodny zbytocne vyhodene peniaze naviac... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1022 Vloženo 15. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2011 To určitě néé jednohmota toho snese podstatně více. Ale pokud netoužíš po dalším navyšováním výkonu tak rozhodně zpátky dvouhmotu je přeci jen kultivovanější na projev. Co všechno je třeba vyměnit netuším jsem spíš laik, ale já bych to měnil určo celý spojkový komplet přeci jen je s tím dost práce aby se to nemuselo zase za chvilku rozdělávat znovu. Co znamená kultivovanější na projev?? Jako že rozjezd a řazení s jednohmotou bude razantnější nebo jak to popsat?! jednoznačně chci minimálně měnit sadu lamela, přítlačák a ložisko. Dnesk a jsem byl v servise a říkali že to musí rozebrat a až pak zjistí jestli tam můžu dát LUK nebo SACHS, je to prabda?? já si jí chci totiž koupit sám, protože oni chtějí 13000 za komplet, ale na netu ho seženu za polovic, od LUKU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.