macomh Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Vie niekto poradiť, či motor AGU 1,8T r.v. 1999 má dvojhmotný, alebo klasický jednohmotný zotrvačník ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Koukni tady: jsem umístíl pár učebních textů co se mi podařilo najít. Jsou "šité" přímo na Octávky. V tom pokecu o 1.8T se píše, že má dvouhmotnostní. EDIT: AGU je 1.8T/110kW ? No a k něm se dávaly 5° převodovky 02J (převodovky 02C až od 08/00). No a v dílenské příručce k 02J se pak píše toto: Takže, já bych řekl, že ano, dvouhmotnostní. Editováno: 24. leden 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Koukni tady: jsem umístíl pár učebních textů co se mi podařilo najít. Jsou "šité" přímo na Octávky. V tom pokecu o 1.8T se píše, že má dvouhmotnostní. Presne toho sa obávam, že je tam dvojhmota a kvôli nemu mi nejde radiť poriadne. Totiž nad 2000 otáčok, nejde zaradiť ani jeden prevodový stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 25. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Áno je to 1,8T/110kw AGU. Nechápem, že to ani netrasie na voľnobehu /ako keď je v háji dvojhmoťák/, ani to nejde cez zuby, ide proste len o to, že to nejde zaradiť nad 2000 ot/min. Keď som to skúšal silou, tak to tam niekedy pôjde, ale som sa čudoval, že to aj tak nejde cez zuby /nezaškrýpe/ ! Poradte mi s tým niekto, čo to môže byť, pls. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 No, napadlo mně. Mám totíž stejnou převodovku. Ale nejdou mi ty otáčky od kdy Ti to dělá. Dělaj to všechny rychlosti? Mně se totíž stává, nebo spíš stávalo, že jsem nemohl zařadit 3/4. Prostě jakoby tam byla záražka. Pak jsem si všiml, že mám v klidu mírně vychýlenou šaltpáku doprava. Jak jsem byl zvyklý z minulého auta, tak jsem se ji při řazení snažil vést středem. Když jsem si na to začal dávat pozor a nechal jsem šaltpáku jít tak jak to chtěla sama, začlo být po problému. Dodatečně jsem ještě provedl seřízení řazení (jednoduchý postup), trochu se ta poloha zlepšila, ale vychyluje ji samotná kulisa, takže jsem to nechal už tak a už řádím bez problému. No nevím jestli jsem Ti pomohl. Ale příznaky jsem měl podobné, jenže u mně to byly jen 3 a 4. A otáčky jsem nějak neřešil, ale vždy když jsem to nejmíň čekal. Žádné zuby, žádné trhání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.