Publikováno Leden 30, 201114 r Nevíte někdo co je tohle za model alu kol? Podle designu bych řekl, že původ je VW ale jejich název nemůžu nikde sehnat.
Únor 15, 201114 r A zapoměl jsem dodat,že je má škodovka ještě v nabídce : http://new.skoda-auto.com/cze/service/accessories/pages/accessories.aspx?id=CCH400005&searchcat=0000000064&ref=%3fc%3d0000000064%26p%3d2
Únor 24, 201114 r Autor Díky za odpověď, takový orig. kola totiž u Škodovky vidím poprvé ale moc se mě líbí. Sehnal sem je na svoji FII Combi FL TSI Atrie a Elby má čím dál víc lidí, tak sem chtěl něco jiného.
Prosinec 22, 201311 r Počítám, že tak kolem 6000,- by si za komplet dostat mohl. Disky samotné jsem našel na bazošu za 1150,-/ks a gumy tu cenu až tolik nezvednou. Upraveno Prosinec 22, 201311 r od Galvi
Prosinec 22, 201311 r To je sice možné, že jsou bez škrábance, ale když se prodávají za těch "pár" korun i na bazošu (TADY, at vidíš, že nekacám), tak by si za ně stejnak o moc víc nedostal. Osobně bych si je také nechal než prodával, 14" Atik jsou pěkné . Navíc jsou na 14" disky levnější gumy a máš na nich nižší spotřebu, takže bych je pryč nedával. Upraveno Prosinec 22, 201311 r od Galvi
Prosinec 22, 201311 r A jak je to s profilovým číslem na gumě? Mam tam 82 T To Téčko znamená prej do 190km/h. Ale co je to 82? Jde mi o to, jestli bych až ojedu tyhle gumy aspoň nemoch dát místo originálních 185/60 R14 82T třeba 185/70 R14 88T. Větší profilový číslo je těch 70 proti původním 60 a podběhy by mi to nemělo utrhat. Ale co znamená právě 88 oproti 82?
Prosinec 22, 201311 r Je to index nosnosti pneumatiky. jaký máš na autě mít najdeš ve velkém techničáku a musí být stejný a nebo vyšší. (82 = 475 kg a 88 = 560 kg) viz. TADY, zákonitě je dražší ta s vyšší nosností a vyšším indexem rychlosti. Profil pneumatiky vybírej také podle techničáku, rozhodně bych na auto nedával nic, co tam není uvedeno, v případě nehody a pod., to za ty tahanice nestojí, když to zjistí pojišťovna tak ti nemusí ani uhradit škodu, dále tím riskuješ i pokutu od policajtů... EDIT: ale s pneumatikami už jsme trochu mimo toto téma, tak když tak pokračuj třeba TADY ať tu neděláme v tom bordel. Upraveno Prosinec 22, 201311 r od Galvi
Prosinec 22, 201311 r Tak v techničáku to nemam povolený. U toho většího profilového čísla mi jde o to mít trochu nepatrně větší jízdní konfort- větší balony. A nešlo by jít do škodovky, jestli by mi nevystavila prohlášení o bezpečném používání gumy s větším profilovým číslem na pozenních komunikacích. A že není ani škodlivá na opotřebení náprav, ložisek, podběhů .....(to hlavně kvůli případné záruce na auto) Váhovej limit je jasnej, prostě ta guma asi vydrží trochu víc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.