silarm Vloženo 14. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 celej system sundas hadici od airboxu (+nejake hadice odpojis a zaslepis) a fouknes do toho kompresorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 no jo,ale ty píšeš, že podcházel vstřikovací ventil, co ten s tím má společného? a i kolem sedel to podcházelo. Tlakuje se po klapku. Do motoru to bude vždy podcházet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 14. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 (editace) tak ja tlakuju az do pistu, jinak bych si odzkousel jen polovinu Slysis jak to i prochazi pistnima krouzkama to je jedina ztrata jinak nic, a odzkousis si cele sani a i podtlakove hadice. Nedoporucuju delat nikomu kdo s tim nema zkusenosti, muzete si natahnout olej do turba a nebude za vama videt na krok! Editováno: 14. Duben 2011, autor: silarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 A jak teda natlakuješ ty hadice a zjistíš únik, když ti to fičí do válců. Já to tlakoval po škrtící klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Zdravim vsetkych, kedze moj problem ma pravdepodobne na svedomi tiez vaha vzduchu nebudem zakladat nove tema a pripojim to sem. Mam Octaviu 1,8T (AGU-2001), uz v minulosti som mal problemy s chodom motora (nepravidelny chod, trhanie, kolisanie volnobeznych otaciek,...). Prvy krat pomohlo ked sa nasla netesna hadica na odvetravani klukoveho hriadela, mal som pokoj cca 20 tis km. Neskor daco podobne zacalo robit opat, na VAG-u vypisalo chybnu vahu vzduchu. Tak sa vymenila (teraz tam nemam origo, ale nahradu od firmy Autoteile), chvilu zase pokoj (cca 3000km) a zacalo to vynechavat opat. Na VAG-u vypisalo neplatny signal od snimaca teploty chladiacej kvapaliny, tak sa vymenil aj ten, avsak aj po vymene diagnostika stale vypisuje tento snimac ako vadny(neplatny signal). Tak mi v origo Skoda servise kontrolovali kabelaz od tohto snimaca az k riadiacej jednotke, vysledok - vsetko OK. A auto stale nejde ako ma. Uz aj Skoda servis mi povedal ze ich nic nenapada. Ked sa niekde v krizovatke prudsie rozbehnem a nasledne idem v nizsich otackach alebo vyradim, tak motor netaha, trha, nedrzi volnobeh, pri vyradeni rychlosti otacky kolisu okolo 500/min a po chvili ak nepridam plyn tak zhasne. Skusil som opat (ako v minulosti) odpojit vahu vzduchu a jazdit bez nej a cuduj sa svete vtedy to nerobi, ide ako ma len je to lenive a pomalsie to ide do otaciek, ale nepozorujem ziadne vynechavanie. Chcem sa spytat ci tu nema niekto skusenosti s nahradou (AUTOTEILE) za origo Vahu Vzduchu. Ked som ju kupoval (stala 65 EUR) vsimol som si ze namiesto toho malickeho plosaku tam su ako snimace daco ako klasicke male el. odpory. Je mozne ze by ta vaha bola nepodarena nahrada alebo ze by za 2 mesiace sla k vode? Pripadne co ine by mohlo sposobovat moje problemy s nepravidelnym chodom motora, zhasinanim na volnobehu,...? Vsetky hadice som skontroloval a kontrolovali to aj v Skoda servise, nikde ziadna netesnost. Dnes som vycistil aj klapku (bola tiez dost zanesena). Kontroloval som aj jej elektorniku, ta vyzera cista a bez viditelneho poskodenia otocneho potenciometra. Sviecky mam nove (NGK platina), filter vzduchu aj paliva je tiez novy a je to aj cerstvo po vymene oleja. Dakujem za kazdu radu,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Zdravim vsetkych, kedze moj problem ma pravdepodobne na svedomi tiez vaha vzduchu nebudem zakladat nove tema a pripojim to sem. Mam Octaviu 1,8T (AGU-2001), uz v minulosti som mal problemy s chodom motora (nepravidelny chod, trhanie, kolisanie volnobeznych otaciek,...). Prvy krat pomohlo ked sa nasla netesna hadica na odvetravani klukoveho hriadela, mal som pokoj cca 20 tis km. Neskor daco podobne zacalo robit opat, na VAG-u vypisalo chybnu vahu vzduchu. Tak sa vymenila (teraz tam nemam origo, ale nahradu od firmy Autoteile), chvilu zase pokoj (cca 3000km) a zacalo to vynechavat opat. Na VAG-u vypisalo neplatny signal od snimaca teploty chladiacej kvapaliny, tak sa vymenil aj ten, avsak aj po vymene diagnostika stale vypisuje tento snimac ako vadny(neplatny signal). Tak mi v origo Skoda servise kontrolovali kabelaz od tohto snimaca az k riadiacej jednotke, vysledok - vsetko OK. A auto stale nejde ako ma. Uz aj Skoda servis mi povedal ze ich nic nenapada. Ked sa niekde v krizovatke prudsie rozbehnem a nasledne idem v nizsich otackach alebo vyradim, tak motor netaha, trha, nedrzi volnobeh, pri vyradeni rychlosti otacky kolisu okolo 500/min a po chvili ak nepridam plyn tak zhasne. Skusil som opat (ako v minulosti) odpojit vahu vzduchu a jazdit bez nej a cuduj sa svete vtedy to nerobi, ide ako ma len je to lenive a pomalsie to ide do otaciek, ale nepozorujem ziadne vynechavanie. Chcem sa spytat ci tu nema niekto skusenosti s nahradou (AUTOTEILE) za origo Vahu Vzduchu. Ked som ju kupoval (stala 65 EUR) vsimol som si ze namiesto toho malickeho plosaku tam su ako snimace daco ako klasicke male el. odpory. Je mozne ze by ta vaha bola nepodarena nahrada alebo ze by za 2 mesiace sla k vode? Pripadne co ine by mohlo sposobovat moje problemy s nepravidelnym chodom motora, zhasinanim na volnobehu,...? Vsetky hadice som skontroloval a kontrolovali to aj v Skoda servise, nikde ziadna netesnost. Dnes som vycistil aj klapku (bola tiez dost zanesena). Kontroloval som aj jej elektorniku, ta vyzera cista a bez viditelneho poskodenia otocneho potenciometra. Sviecky mam nove (NGK platina), filter vzduchu aj paliva je tiez novy a je to aj cerstvo po vymene oleja. Dakujem za kazdu radu,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Ferino83 - pokud Ti VAG nepise zavadu na vahu, tak ikdyz to neni origo, asi bude v poradku. Ale pokud bys mel pristup k vyzkouseni origo, tak bys to mel zkusit prohodit a uvidis. Nebo mít kámoše ve svém okolí s octávou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Ferino83 - pokud Ti VAG nepise zavadu na vahu, tak ikdyz to neni origo, asi bude v poradku. Ale pokud bys mel pristup k vyzkouseni origo, tak bys to mel zkusit prohodit a uvidis. Nebo mít kámoše ve svém okolí s octávou. VAG nepise nic ohladom vahy vzduchu, ale bez nej to ide stabilne aj ked lenivo, akonahle ju zapojim tak to zacne vynechavat. Nemoze ta neorigo vaha davat RJ divne hodnoty aj napriek tomu ze je OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Ferino83 - mozna ano, možná ne ..... u mě má mít hodnotu myslm od 2.0 do 4.0 .... ukazovala mi nic a ted 0,3 .... ale auto jede. Stejne pro klid mi nezbyde nez ji objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Ferino83 - mozna ano, možná ne ..... u mě má mít hodnotu myslm od 2.0 do 4.0 .... ukazovala mi nic a ted 0,3 .... ale auto jede. Stejne pro klid mi nezbyde nez ji objednat. Dnes som sa s tym este bol previezt a je to tak, bez vahy to ide lenivo ale pravidelne a stabilne (ziadne trhanie, ani vynechavanie). Akurat za studena to nedrzi volnobeh, ale to bude tym ze som cistil klapku a mal som aj odpojenu bateriu. Takze teraz sa potrebuje klapka nastavit a to bez vahy asi nejde - myslim ten postup s prebehnutim celych otaciek, ktory je tu na fore spominany a ktory mam odskusany (doma VAG nemam). Takze kym sa to zohreje musim mat zapnutu aj vahu (volnobeh drzi pekne), a po zohriati ju odpajam, kedze s nou to zacne poriadne vynechavat. Takto budem musiet vydrzat do utorka, potom tam pojde nova ORIGO vaha a uvidime co to povie potom Uz som z toho dost zufaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Zdar hoši...malej dotaz, VAG mi píše chybu... něco jako - Měřič hmotnosti vzduchu - signál příliš silný. Je to normální? Příjde mi to jako blbost =D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 2. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2011 Už sem to psal do jinýho vlákna, ale zeptám se i tady. Byl by někdo ochotnej mi vyfotit kde najdu ten ventil odvzdušnění? Já ho podle toho obrázku z etky nemůžu najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 3. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 nevim jakej ventil myslis... napis cislo z etky a rad poradim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Je to tenhle 035103245A. Už sem ho i našel, je kousek nad olejovým filtrem, ale za boha nevím jak se k němu dostat. Tak to vidím na servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 (editace) K tomu ventilu se dostanete podle tohodle návodu naprosto bez problémů.. Hodně štěstí a trpělivosti Editováno: 4. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 4. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 aha tak tenhle ventil je v takove T-gumove hadici. Z bloku vychyzi plastove koleno, ktrere je napojeno do te T-hadice. Dal jde jedna hadice do zespodu do sani, a druha nahoru kde je spojena s odvzdusnenim vika ventilu. sundej kryt motoru, odsroubuj na predni strane u merky oleje cernej plechovej drzak (2x M6 imbus 2x M6 matka a jedna M6 matka na husim krku zespodu) Pak se odpoji kratka mala hadicka v pravo dole na sani a dve zasuvky na dvou elektromagnetickej ventilech co jsou zespodu na tom plechu. Pote cely plech odklop na stranu a je vsechno krasne videt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Ten plechovej držák zvládnu sundat, ale k tý hadici a k tomu ventilu se stejně nedostanu, je jakoby až za sacíma svodama...Nicméně díky za návod. Aspoň vím jak navést mechoše jak k tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 (editace) Prdlajs, pokud máš klíč na povolení toho plechovýho držáku, tak už máš z velké části vyhráno, postupuj podle návodu, nic na tom není, je to hračka, do 10 min. musíš být u toho ventilu.. Horší je ten ventil vyndat , já ho tahal po částech a s tou sponou, která ventil držela sem bojoval asi 2 hodiny, nešla mi povolit :-). Jinak nejsem žádnej automechanik a podle toho návodu sem to zvládnul \ Zvládneš to i ty ! Editováno: 15. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 (editace) Lidi mám dotaz. Dnes jsem vyndal váhu vzduchu a tak jsem profoukával a pak jsem udělal kravinu, že jsem do ni strčil šroubovák a dotkl jsem se té malé destičky do tam je uprostřed a vypadá to, že jsem ji nalomil. Může to mít velký vliv na chod nebo jak velká je ta moje blbost? Mám třeba strach aby se ta destička při jízdě neulomila úplně a turbo by ji vcuclo a bylo by po něm... Editováno: 15. Srpen 2011, autor: Luke.Kraut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.