Přejít na obsah

Kde sa možno dopojiť na 12V s odberom 50A (stálych, nie od kľúčika)


Majkl7777777

Doporučené příspěvky

Idem dorábať elektrické okná FABIA KIT,

potrebujem poradiť kde sa možno dopojiť na stálych 12V pri danom max. odbere 50A (25A max. prúd / 1 pohon)

Ťahal by som aj kábel bo mám ešte jeden 10qmm voľný, len neviem kadiaľ nakoľko mám už v pravej prechodke ťahaný 50qmm pre audio...

Napadá ma len jedna šialená myšlienka a to ťahať z kufra nazad 10qmm, ale to by bolo hrozne neefektívne... :(

Je teda niekde vnútri miesto pre pridanie rázového 50A odberu tak aby som neodpálil jestvujúcu kabeláž??? (aj tak si myslím že 25A na jeden pohon je nereálna hodnota)

mám Fabia classic bez výbavy, pridaný len autoalarm a central.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za přístrojovkou máš rozvodnou lištu se stálým napětí s přívodem 25mm2 od baterky. odsud je vše brané (kromě toho, co má pojistky přímo nad baterkou).

jinak origo má fabia drát o síle 2,5mm2, takže když dáš pouze pro okna 4mm2 (max. 6mm2), bude to ok. 10 už je dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

takže ktorú pozíciu obsadiť...

pozerám že na okná je vyhradená 46, 53, 58, 66 (každá 25A).

Sú tieto pozície spínané od kľúča, alebo sú stabilne napájané? (aj po uzamknutí vozidla...)

Jedná sa mi o to že som kúpil automatiku od jablotronu EW-310 ktorá na základe jedného impulzu točí kým nepríde druhý impulz alebo nedôjde k úplnemu dojazdu.

autoalarm s výstupom pre elektroniku dojazdu.

jedná sa mi o to aby boli okná napájané aj po vytiahnutí kľúčika, aby sa dotiahli pri zamknutí auta

dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty pozice které uvádíš,nemáš ve tvém voze zapojené.Můžeš tedy použít jakoukoliv,ale musíš si tam natáhnout napájení z rozdělovače stálého napájení,který je schován za držákem relátek pod přístrojovou deskou a je přístupný po demontáži spodní části přístrojové desky u řidiče.Vedou do něj červené kabely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty pozice které uvádíš,nemáš ve tvém voze zapojené.Můžeš tedy použít jakoukoliv,ale musíš si tam natáhnout napájení z rozdělovače stálého napájení,který je schován za držákem relátek pod přístrojovou deskou a je přístupný po demontáži spodní části přístrojové desky u řidiče.Vedou do něj červené kabely.

tak ale ak teda mám ťahať kábel z rozdelovača do poistkévého (ak som to správne pochopil) odtiaľ do poistkovej skrinky tam osadiť na isopin, druhý isopin a odtiaľ do zariadenia (doťahovač okien) a odtiaľ dopájať motorčeky, tak to sa môžem na to vykašlať a napriamo to zapojiť bez istenia, nie? Bo tie doťahovače okien majú vlastné istenie.

Či?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z toho rozdělovače táhneš napájení rovnou do pojistkové skříně na jakoukoliv volnou pozici,kterou jsi uváděl.Jsou tam čtyři,protože vždy na jedné z nich je v originále zapojené jedno okno.Pokud,ale to tvé el. stahování má vlastní pojistku,můžeš ten rozdělovač použít jen pro připojení stálého napájení.Popřípadě je možné ještě na ten kabel co by jsi tam připojoval vřadit přídavný držák na 25 A pojistku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...