Přejít na obsah

Klíčky vystřelovací


Tompo

Doporučené příspěvky

Dneska jsem si koupil v AAA Auto novou Fabii s velmi dobrou výbavou a myslím i cenou.Dálka je bez vystřelovacího klíče.Samozřejmě chci vystřelovák a chci se zeptat jestli mi stačí jen výměna klíče a nahrát kod imobilizeru a jak to zprovoznit.

Dík za info.

Od Áček bych si auto nikdy nakoupil je to banda podvodníků a zlodějů což je mů osobní názor.Sice existuje pár spokojenejch majitelů aut které byli zakoupený v tomto bazáči.Ale toho čeho bych se bál je jak už tady zaznělo?že ti v nejbližší döbě to aoto někdo zčoří (ukradne).Statystyka odcizených vozů zakoupených v AAA je drtivá víc jak dvě třetiny u aut s tržní cenou nad 150000tis.kč

Auto z AAA NEBRAT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AAA to jsou opravdu odbornici .)))jestli jsou fakt tak vybaveni jak nekdo nahore zminoval .)) tak podle me se nemame ceho.)))10 let starou felinu s 380 tis km. stocenou na polovic bo bouracce na predek ale hezky opravenou vzali za 70tis.:-)))Vsichni se tvari jako agenti z matrixu ale podle me je staci zkusit nahnat mimo to sve naucene pole a neni se ceho bat.Hlavne je nenechat delat vse podle jejich vzorce to je pak cesta do zahuby to pak cloveka donuti podepsat cokoliv.-)))

Pokud potrebujute rychle a jednoduse prodat auto ktere nema zrovna ruzovou minulost tak ho radsi dejte tam.))co se tyce kupovani noveho auta tak podle me 20 % z nabidky jsou ok zbytek uz vyzaduje nejakou investici v budoucnu a nebo ma nejaky podobny vroubek.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_PauL
Dneska jsem si koupil v AAA Auto novou Fabii s velmi dobrou výbavou a myslím i cenou.Dálka je bez vystřelovacího klíče.Samozřejmě chci vystřelovák a chci se zeptat jestli mi stačí jen výměna klíče a nahrát kod imobilizeru a jak to zprovoznit.

Dík za info.

ten klíček musí mít odpovídající typ laseru co má předchozí typ klíčku (více ti vysvětlí prodavač klíčku) a pak jen necháš vyřezat klíček a pak diagnostikou nakóduješ... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zajímalo by mě,jak náročný je předělání dvoutlačítkovýho klíče(na obrázku vlevo), který vlastním, na třítlačítkovej(torzo na obrázku v pravo), kterej by se mi hodil.Nešly by nějak přehodit ty vnitřnosti abych nemusel kupovat celý nový klíče a zámky?Přemýšlel jste nad tímhle už někdo?

post-10-1151497003.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aaa, koukám, že někdo řeší naprosto stejnej problém jako já! Super, nejsem v tom sám! -_-

Jde o to, že ten vlevo má frekvenci 433 MHz. O přehození vnitřností jsem opravdu zatim nepřemejšlel, ale právě řešim přidělání novýho. Jinak možná by šel i třítlačítkovej, ale určitě by nefungovalo třetí tlačítko, jelikož máš komfortku 2 1/2 generace a ta to neumí.

Mně by úplně stačilo mít třeba i dvoutlačítkovej, ale ten novej, hezkej. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zadnou novou komfortku nepotrebujes. Ja jsem mel z vyroby DO s obyc dvoutlacitkovym klicem, sehnal jsem si vystrelovaci, ale take byl jen dvoutlacitkovy. Tak jsem si sehnal tritlacitkove prdelky ke klicum, prohodil je, prizpusobil a vsechno funguje jak ma - vcetne otevirani kufru. Jenze ja jsem mel klice tvarove shodne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že máme všichni na mysli komfortku 2,5 a 3 generace. Prostě je to na pytel. :)

On je docela problém i sehnat někoho, kdo by ten klíček udělal novej...nikde nemaj tuhle frekvenci, jenom ve škodovce, ale tam jsou zas jiný problémy....no neni to výhra mít první ročník Fabie... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zadnou novou komfortku nepotrebujes. Ja jsem mel z vyroby DO s obyc dvoutlacitkovym klicem, sehnal jsem si vystrelovaci, ale take byl jen dvoutlacitkovy. Tak jsem si sehnal tritlacitkove prdelky ke klicum, prohodil je, prizpusobil a vsechno funguje jak ma - vcetne otevirani kufru. Jenze ja jsem mel klice tvarove shodne.

Ne tak úplně, kopíruju mail od člověka, co to dělá:

mate atyp DO 2.resp. 2,5. gen.

vejciteho tvaru. Je jasne ze na klasickou (coz je vetsina - ne Vaše) Fabii existuje jak dvojtlacitko tak trojtlacitko s frekvenci cca 434Mhz = 3.generace, ale jineho tvaru nez Vaše = 2. resp. 2,5. generace (specificka málo se vyskytující starsi Fabie, Passaty, atd.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám Y - teda 2000. Podle mailu od škodovky je to takhle - tyto dvoutlačítkové dálkové ovladače byly dodávány do první série až do vypotřebování zásob v r 2001 a řídicí jednotka komfort systému vozu není schopna akceptovat příkaz na samostatné otvírání kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čekal jsem,že to nebude tak jednoduchý.No mě by potěšilo,kdybych tam měl funkční i to samostatný otvírání pátých dveří (dost často lezu jen do kufru a tak je zbytečný otvírat všech 5 dveří) takže bych pak musel koupit nejen nový klíčky ale i komfortku podle toho co píšete...Ještě jeden dotaz-stačilo by pak u těch případných nových klíčů vyměnit ten samotný lesklý kousek železa z nových klíčů(ta část, co se strká do zámku) za ten můj ze starých klíčů a bude to fungovat? Nebo by v tom byl taky nějaký zádrhel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to samostatný otevírání pátejch dveří jen tak nepude, alespoň určitě ne s tvojí současnou konfigurací, nevim, co by se muselo změnit, aby to šlo...

No musel bys vyměnit železo, přehodit immo a mít stejnou frekvenci dálky (v našem případě 433 MHz), pak by to jelo...teda mělo by, jsem teoretik. ::'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, no, jsou s nima jenom potíže, neni to moc výhra. Já teď třeba řešim to, že nejsem první majitel, nemám k těm klíčům ten štítek a chci si nechat přidělat novej. Kdybych měl ten novej typ (434 MHz) tak zajdu třeba do Tesca na Zličíně, tam je dělaj, a za 2500Kč ho mám na počkání udělanej novej...No jo, ale když mám 433 MHz, tak nikde na to nemaj dálky, takže ho musim objednat od škodovky, ale to zas riskuju, že mi nebude sedět drážka, pokud někdo předemnou měnil zámky... :)

Takže teď doufám, že nově vyráběný 433 MHz maj stejnej tvar, jako 434 MHz a dálku bych si koupil od Škody a předek nechal někde vybrousit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, no, jsou s nima jenom potíže, neni to moc výhra. Já teď třeba řešim to, že nejsem první majitel, nemám k těm klíčům ten štítek a chci si nechat přidělat novej. Kdybych měl ten novej typ (434 MHz) tak zajdu třeba do Tesca na Zličíně, tam je dělaj, a za 2500Kč ho mám na počkání udělanej novej...No jo, ale když mám 433 MHz, tak nikde na to nemaj dálky, takže ho musim objednat od škodovky, ale to zas riskuju, že mi nebude sedět drážka, pokud někdo předemnou měnil zámky... :)

Takže teď doufám, že nově vyráběný 433 MHz maj stejnej tvar, jako 434 MHz a dálku bych si koupil od Škody a předek nechal někde vybrousit...

S těma klíčema jsem na tom jako ty.Druhý majitel a z bazaru (autorizovaný servis) mi štítek nedali. Že prej není problém přidělat to i bez něj...No já ho zatím přidělávat nepotřebuju (dva mi stačí) ale jelikož teď jezdím i s fabií která má třítlačítkáč, tak jsem po něm zatoužil.No ale jestli je to tak, jak říkáš, tak pokud mám ty klíče s oválkem uprostřed, tak moje komfortka samostatný otvírání pátých dveří neumí a tudíž by pro mě existovala jen cesta skrz koupi nové.No a k tomu ještě ten immo, to už by se mi ten nápad trošku prodražil :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na tvym místě bych zvážil, zda mi za to to jedno tlačítko stojí. :)

Já nemám co řešit, mám jenom jeden klíč a když ho ztratim, tak mám problém, takže potřebuju novej. A to mám problém taky. :) A co je úplně nejhorší - každej tvrdí něco jinýho, dokonce i lidi ze Škodovky... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzete mi prosim vysvetlit co je to 2 a 2,5 generacni? jserm nejak mimo misu... :unsure:

Asi to napíšu totálně špatně, ale napíšu, jak si myslim že to je a co jsem pochopil z toho mailování se servisama - nový jsou 3. generace - teda frekvence dálky na klíčku je 434 MHz, do roku 2001 byla 2,5 generace, která má 433 MHz a to se blbě shání. Určitě tam jsou i jiný rozdíly, ale tohle jsou ty, který mě zrovna zajímaj. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

chalani viete mi niekto poradit? mam fabiu rv 2000 a mam tam ovladac vystrelovaci... a je tma problem je ze mi prestal fungovat ovladac .. proste sa to chova tak ze stlacim tlacidlo na ovladaci a auto nereaguje...akoby ovladac nemal bateriu. ale bateria je tam a aj ovladac je asi funkcny... skusal som ho nascanovat cez radiovy scaner a zistil som ze vysiela na frekvencii 434Mhz.. neviem ale vidim to na problem v aute.. viete niekto poradit? dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...