Březen 23, 201114 r Co to je za blbost? Na vozidle se soustruží kola na lokomotivách - tam vyvázat dvojkolí znamená mít jeřáb nebo hever na minimálně 80 tun, takže se struží "na ose", ale u auta jsem o takové opravě ještě neslyšel - krom toho nechápu, jak by se zaručila kolmost/souosost a další věci potřebné pro soustružení (čistota, pracovní prostor = přístup pro nástroj atd). Sundat kotouče snad není zase tolik práce, aby se to muselo dělat se všemi komplikacemi přímo na nábojích...
Březen 23, 201114 r EKKAR: Ziadna blbost to nie je. Robi sa to uz par rokov aj na osobne auta. LINK: http://www.autoserva.cz/html/kovo_stroje.php LINK: http://www.peterson-technik.sk/katalog/diagnostika-a-servis-brzd/sustruh-brzdovych-kotucov/pro-cut-pfm-9-0
Duben 1, 201114 r Tyjo to je zajimavy system Kazdopadne je to dle me volovina, obzvlast u auta v cene statisicu. Pokud jde o srazeni hranek, tak to pochopim, ale kdyz nekdo rovna teplem zkriveny kotouce, tak mi to prijde ponekud, no nechci rict dementni, ale treba zvlastni...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.