Publikováno Březen 29, 201114 r Přátelé okřídleného šípu, mám problém. Potřebuji poradit zda někdo z Vás rozdělával zadní stírač. Jedná se mi o to, že se chová jako by byl přidřen, stírá velmi pomalu. Kontakty jsem kontroloval, tady problém není. Jak jsem se dočetl na Dieselpoweru, problém je v přidřené osce tohoto stírače. Rada byla : rozmontovat, vyčistit namazat. To bych pochopil, ale jak třeba rozpojit motorek od převodovky, jak vymontovat samotnou osku bez jakéhokoliv poškození, toho jsem se již nedočetl. Má někdo z Vás zkušenosti s rozborkou tohoto stírače? Jak postupovat? To by mi hodně pomohlo. Děkuji. Radek.
Březen 30, 201114 r to je nemoc u fabii,ale predevsim bych asi koupil novy motorek,nestoji to svet ale staci trochu hledat na netu. podivej se na CC-autodily.cz
Březen 30, 201114 r Autor Příteli okřídleného šípu, pro miras diego - děkuji Ti za radu. Pokud bych musel kupovat nový, znamenalo by to, že již nemám jinou možnost. A ta tady pořád je. Radek.
Březen 30, 201114 r Demontuj motorcek z auta von. Motorcek sa da cely rozobrat. Zadna cast prevodovky je zosrobovana 7 skrutkami. Upraveno Březen 30, 201114 r od PROCHY603
Březen 30, 201114 r Autor Příteli okřídleného šípu, pro PROCHY603 - děkuji také za radu. Ty šroubky jsem měl vyšroubované a koukal jsem se na střeva. Jde mi o to jak oddělit motorek od převodovky a jakým způsobem půjdou ty střeva ven a na co si dát pozor. To je zatím pro mne pole neorané. Díky. Radek.
Březen 31, 201114 r motorek od převodky nemusíš dělit (ani bych to nedělal). odšroubuješ ten plechový dekl na obrázku, trochu ho musíš poté natočit, aby jsi ho přetáhl přes plastový nátrubek pro vodu do ostřikovače a uvnitř už jen jednoduše vytáhneš ven ten kovový převod na kterém je osa pro pohon stěrače. viz. obrázek nejspíš budeš mít tu osku orezlou, takže pěkně očistit. v obalu celého motoru, kde je prostrčená tahle osa, je nahoře gufero a o kousek níž o-kroužek. taky to trochu vyčisti. doporučuji máznout lehce plastickou vazelinou a poskládat zpět. mě se navíc ukroutila ještě trubička vedoucí vodu k ostřiku, takže jsem vrtákem protáhnul díru v té kovové ose, měděnou trubičku uřízl v půlce a na zbytek nasadil plastovou hadičku. poskládal a z vnku vrátil trysku. dodnes to funguje a už to nezarezne.
Březen 31, 201114 r Autor Příteli okřídleného šípu, pro boobika - to je to nač jsem čekal, děkuji moc. Tvůj nápad s tou trubičkou ostřiku, je také extra. Ještě jednou díky. Přeji Ti mnoho kilometrů bez problémů. Radek. pro lars - myslel jsem, že bez rozpojení toho motorku ty střeva nedostanu ven. Tak to se mi honilo hlavou. Radek.
Březen 31, 201114 r Ja som tú zlomenú origo. trubičku nahradil plastovou trubkou z lízátka pre deti, má rovnaký vonkajší aj vnútorný priemer ako origo kovová trubka. Najprv som samozrejme odvrtal komplet celú kovovú trubku. Funguje už cca 3 roky.
Duben 1, 201114 r Autor Přátelé okřídleneho šípu, pro lars - úžasné, to je dvojí radost děti a Ty sám. Myslím si, že by bylo vhodné toto téma vložit do síně - instalační manuály. Nic podobného tam není a jsem přesvědčen, že tyto rady příjdou časem, jako mě vhod. Ještě jednou všem děkuji. Přeji mnoho kilometrů bez problémů a nehod. Radek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.