boobooman Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 Nazdarek borci potreboval bych poradit jak zmerim doma multimetrem jestli je rotor starteru v poradku a nebo jesli neco s nim je protoze jak mam starter venku z auta toci uplne normalne i spina a jak ho hodim do auta tak jenom cvakne a trosku se zadymi z civky ale ta je dobra to jenom proto ze je velky odber a netoci motorem .takze zmerim nejak ten rotor jestli je v poradku?dekuji za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 G.O. starteru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobooman Vloženo 30. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 samozrejme ze uz to mam rozebrane prave ted mi jde o to premereni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 Treba vymenit loziska +puzdra na starteri a ked to mas uz rozobrate tak aj uhliky. Co chces merat?? Treba to odniest na opravu-repas. LINK: http://alternatory.webnode.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Multimetrem to nezměříš. Odpory vinutí cívek jsou příliš malé abys je změřil multimetrem. Maximálně změříš jestli není některá přerušená. A pokud není vyhřátý spoj na komutátoru nebo jsi po vinutí nemrdnul majzlíkem, tak na 100-pro přerušená není. Když se naprázdno točí, na komutátoru nijak zvlášť nejiskří (trochu musí, to se ví), komutátor je čistý, nemá opálené některé lamely, tak rotor je na 100-pro elektricky v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobooman Vloženo 31. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 (editace) dik za odpoved ale stejne me to nejde do hlavyproc tedy jak je starter venku tak toci a jede normalne a kdyz ho namontuji do auta tak jenom cvakne myslite zy by slaba baterie ale v tom pripade proc se zadymi trochu z civky starteru jako kdyz se neco pali jako by bylo ve skratu Editováno: 1. Duben 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Pod zátěží se můžou projevit vůle. Mezera mezi rotorem a statorem je docelá malá. Cívku myslíš tu ovládací? Co zasune pastorek do věnce? Když je startér na stole, tak cívka pastorek vysune a startér se roztočí, jo? Po jak dlouhé se s ní začne kouřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Občas bývá problém v tý spínací cívce- bejvá tam vychozený pouzdro. Já jsem je srovnával jemným smirkem a potom zaleštil brusnou pastou- jak to pouzdro, tak jádro co do něj zajíždí. Po této opravě starter funguje už zase 2 roky. Tato cívka se dá koupit i jako ND, stojí myslím něco kolem 500Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobooman Vloženo 1. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Pod zátěží se můžou projevit vůle. Mezera mezi rotorem a statorem je docelá malá. Cívku myslíš tu ovládací? Co zasune pastorek do věnce? Když je startér na stole, tak cívka pastorek vysune a startér se roztočí, jo? Po jak dlouhé se s ní začne kouřit? ano je to ta co se zasunuje do vence ano jak je starter na stole tak se pastorek vysune a roztoci jak je starter v aute a chci startovat tak to jenom cvakne a kdyz drzim klic ve startu dal tak to cca po 10sekundach se zacne kourit z civky starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Může být, že cívka nedokáže zasunout pastorek až do věnce. Příčin může být hodně. Vůle a někde se to příčí, rozmačkaný věnec (ze soukolí ozubených kol, je vždycky jedno z měkčího materiálu, tady věnec) a pod. Motor se ze sto zastavení 99 krát zastaví vždy ve stejném místě. V tom místě můžou být zuby na věnci rozmačkané, nevím jak to napsat, ale asi chápeš. Tím jak nezajede pastorek do věnce, na druhé straně mu chybí aby sepnul přívod pro samotný startér, proto startér netočí. Že se z cívky kouří po 10-ti vteřinách může být tím, že normálně startérem netočíš tak dloho, třeba mně chytne na drnc (1 vteřina?), tudíž cívka je hodně poddimenzovaná a 10 vteřin pod napětím je na ní už dost. Ono je to celkem zbytečné ji tak dlouho pod napětím držet. Když nezabere hned je zbytečné abys ji trápil déle. Spíš "cvakat" víckrát, jednou zapadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.