Brice84 Vloženo 3. Duben 2011 Sdílet Vloženo 3. Duben 2011 (editace) Ahoj, před několika dny jsem na chvilku zpozoroval neklidný běh motoru při stání na červené. Když jsem dojel domu, tak bylo vše jako normálně, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Motor se klepe při volnoběžných otáčkách cca 900/min. Pokud přidám cca 20-100/min motor se klepat přestane. Pokud uberu na cca 850 stejný efekt Kdy to dělá: - jakmile je hodně teplé počasí - v chladnější počasí jakmile se zahřeje motor - při spuštění klimakompresoru (někdo to zapnutím začne nebo když zapnu klimu tak to po chvilce odezní) Co jsem zatím zjistil: - Vliv počasí - pokud zapnu a vypnu klimakompresor na chvíli se klepání omezí (nebo zmizí na čas úplně) - když se auto "klepe" na volnoběh a klepnu na chvilku na plyn (trošku zvýším volnoběžné otáčky), tak přestane a po cca 2-3s se to vrátí - volnoběžné otáčky jsou ustálené a nekolísají - spotřeba stabilní - včera jsem byl na STK a emise jsou naprosto v pořádku - propad výkonu žádný není (což tak trochu vylučuje vadný vstřik) údržba: - rozvody cca 20k zpět - nově přetěsněné víko ventilů - olej měněn před 7000 - najeto pod 150k km - společně s olejem měněn palivový filtr - beru naftu pouze na osvědčených benzínkách Jedná se o škoda Superb RV2003, 1.9 Tdi 74 Kw S mým mechanikem jsme vyměnili (nebo zkusili jiný kus) - spojka - dvouhmota - shodit rozvody včetně klimakompresou - nechat běžet jenom motor s převodovko, klikou - vyměnit silentbloky za jiné (starší, ale funkční) - vyměnili jsme pístní "O" kroužky na hlavě motoru - sundali víko ventilů, jestli není ohlá třeba vačka, ... Víme o dvou superbech, které se začali chovat stejně s různým nájezdem. vždy šlo o 74Kw http://img35.imageshack.us/g/img0430ve.jpg/ Editováno: 6. Červen 2011, autor: Brice84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R-O-M-E-O Vloženo 22. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2011 Mam presne ten isty motor aj ten isty problem. Uz som sa chystal kupovat novy dvojhmotak, ale ako pises, tak u teba to nepomohlo. Nasiel si odvtedy nejake riesenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brice84 Vloženo 1. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 (editace) Mam presne ten isty motor aj ten isty problem. Uz som sa chystal kupovat novy dvojhmotak, ale ako pises, tak u teba to nepomohlo. Nasiel si odvtedy nejake riesenie? Ahoj, problém stále trvá. Byl jsem znovu na diagnostice, kde se projevil jeden vadný vstřik. Tak jsem ho nechal vyměnit, ale problém se jenom omezil. Poslední výměnu jsem dělal čidlo volnoběžných otáček. J. Editováno: 1. Srpen 2011, autor: Brice84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brice84 Vloženo 1. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 (editace) pod otackami? nemyslel si nahodou to, ze pridavas na volnobehu ked stojis otacky, aby sa beh motora skludnil? lebo toto robim ja (tiez som sa to naucil). inak - nekludny beh motora - ako presne sa to prejavuje u teba? ci nahodou nemyslime nieco ine. mne sa na volnobehu trasie cele auto kym trosku nepridam otacky. zatial mi kazdy vravel, ze to bude zotrvak, ale ty si pisal, ze si ho menil a nic. robi to len za takych okolnosti ako tebe - cize napr. ked je vonku horuco. teraz mame u nas posledne dva tyzdne dost chladno - auto sa netrasie.. vdaka za odpoved, uz som chcel menit zotrvak - usetril si mi prachy. ale aspon sme dvaja (teda ked ten problem je naozaj rovnaky), tak hadam spolu nieco vymyslime. kdesi som cital, ze treba dat premerat tlaky vo valcoch - neskusal si? zvyšuji otáčky na volnoběh, stojím patou na brzdě a špičkou držím plyn Vím ještě o jednom superbu (74kw), co to dělá a ten si nechal ve škodovce vyměnit spojku se setrvákem a stejně se klepe Nechával jsem přetěsnit víko ventilů a nic, bude to ale nějaká kravina. Kromě vstřiku se na diagnostice nic neukázalo, a ten už jsem vyměnil. EDIT: na setrvák se vykašli, u toho druhého auta se udělal a dělalo to předtím i po. Aktuálně má novou volnoběžku, ale to nemá s problémem nic společného ) Editováno: 1. Srpen 2011, autor: Brice84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R-O-M-E-O Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 dnes som si vsimol, ze ked zapinam/vypinam klimakompresor tak sa trosku zdvihnu otacky, preto sa prestane triast. asi najjednoduchsie riesenie bude cez VAG zdvihnut otacky na volnobehu a mame klud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Nic si z toho nedělej. Je to normální věc. Když zapneš klimu tak si motor automaticky přidá otáčky. Dělá to proto aby udržel výkon motoru na spotřebě elektrické energie. Nastartuj a pomalu zapínej elektrické věci (rádio, klima, sedačky, výhřev oken, stěrače a jiné) v autě a uvidíš jak se ti zvedají otáčky. Jinak by to motor neutáhl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R-O-M-E-O Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 (editace) žralok, je mi to jasne, ale v teme riesime iny problem. pisal som len to, ze sa auto na chvilu prestane triast a to prave z toho dovodu, ze idu otacky hore.. btw: http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=9&t=92 Editováno: 28. Srpen 2011, autor: R-O-M-E-O Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrelektrika Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 (editace) Ahoj, mám podobný problém na 96 kW, občas když stojím na křižovatce a auto se klepe, motor jde nepravidelně, výfuk víc kouří a auto smrdí. Zpočátku to dělalo hodně a dokonce se to auto nechtělo rozjíždět - při rozjezdu se to zalykalo až to skoro chcíplo. Zjistil jsem, že když nemíchám naftu a jezdím jen na Agip, je to mnohem lepší, ale stejně se to občas děje, přidávám tedy Aditivum do nafty a teď jsem si všiml, že to dělá vždy když mám v nádrži od posledního dílku k 0. Napadlo mě, protože to auto asi rok stálo, jestli nebude bordel v nádrži a když té nafty ubývá, dostává se tam ten bordel. Co myslíte, může to tak být a jak to vyčistit? Díky Petr Editováno: 30. Listopad 2011, autor: petrelektrika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R-O-M-E-O Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 Petr, podla mna to u teba bude vadne palivove cerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrelektrika Vloženo 3. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2011 R-O-M-E-O no teď jsem vypnul klimu a nedělá to tak často, navíc pokud tam mám nafty nad čtvrt nádrže, tak to nedělá, opravdu myslíš, že to bude čerpadlem? Jsem vlastně ani nepsal, že mi v létě ruplo Turbo, může to mít nějakou souvislost? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragnagord Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 presne toto iste robi superb aj mne 85kw (2008), nejak tomu nevenujem pozornost, ked to prilis trasie, pridam nachvilu plyn a ono sa to ukludni, ale nie uplne... peter - ja ked mam malo nafty v nadrzi - som blizko nuly, tak mne vzdy dymi auto jak sialene a smdri to az dovnutra. tiez som nad tym rozmyslal, ci by nebolo dobre nejak tu nadrz precistit, ci to nebude tym, ze je tam bordel, no neviem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Jestli pánové myslíte takové cukání v rychlostech cca 50-110km/h a po přidání plynu se to ztratí tak je to špatné čerpadlo. Dělá mi to taky a trochu víc to kouří. Takže čekám, kdy to přestane jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrelektrika Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Zkusím ještě nechat vyčistit sání, ono by to totiž mohlo být tak, že proleze málo vzduchu, tak si motor pomůže přidáním nafty, ale jemu chybí vzduch, takže tu naftu nespálí zaklepe se a vyfoukne jí ven, čímž to víc zakouří a zasmrdí. Taky jsem to dnes trochu protáhl v otáčkách, pomáhá to prý trochu pročistit výfukový systém, což by taky mohlo pomoct, protože EGR ventil tam pošle méně bordelu, když nebude tolik zanesený výfuk. Jak tam leju aditivum, tak to bere i v nízkých otáčkách a vlastně ten motor moc netočím a to je zřejmě špatně. Nejsem profík, jen nahlas přemýšlím a budu rád, pokud mi to někdo potvrdíte, nebo vyvrátíte. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akille Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Mě se děje totéž na 96 Kw PD. vyměnil jsem vstřiky a trochu se to zlepšilo. Ráno když je to studené tak je to jak traktor, třepe se to a dýmí dokud se to nezahřeje. Pak se to zlepší už to nekouří a třepe se jen při zapnuté klimě. Nějaká rada? myslíte že je to čerpadlem? díky za jakoukoli radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrelektrika Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Diagnostika mi napsala tuto chybu: 1 Fault Found: 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Setkali jste se s tím už někdo? Slyšel jsem, že tuto chybu to hlásí když je chyba v kabelovém svazku co vede ke vstřikům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperBob Vloženo 17. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2013 Zdravím, chtěl bych toto téma oživit. Měl jsem podobné příznaky. Auto se klepalo když jsem zastavil, občas cuklo, občas nic, celkově línější, hodně na to měla vliv klimatizace, auto nekouřilo. Změřili jsme to a byl slabší vstřik na 3 válci, tak jsem ho nechal zrepasovat (4500 vč. výměny) a je to úplně oukej, Jinak mám superb 1.9tdi, 2006, 333,000 km, 77 kw a tento typ nemá čerpadlo ale palivovou pumpu, o zbytek se starají vstřiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
susta Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Čau chlapci. Já už nějakou dobu pozoruju podobný příznaky. Stojím třeba na světlech a auto sebou najednou cukne, otřese se nebo jak to popsat. Je to jen setina vteřiny. Bez nějakýho výkyvu otáček, zvuku. Je to nepravidelný a vždy jen na volnoběh. Jinak auto jede stejně. 1.9 96kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.