Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ja se sice ptal, jak je na tom auto pri zarazenem neutralu, na coz jsi mi neodpovedel, ale nevadi. Jeste jednou jsem si to tu procetl a ano, psal jsi to. Auto ti, rikas, zpomaluje i na neutral. Takze je nesmysl resit motor. Stejne tak je nesmysl se tady ptat, jak moc zpomaluji nase auta, protoze ty vis, ze ti auto zpomaluje vice nez by melo. Takze neresme, jak zpomaluji nase auta, ale zkontroluj ty veci, ktere tady postupne vsichni napsali...

Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo

Kokta07: Ahoj, kód motoru je BKD.

 

LucasCZE: já ti teda nevím kde jsi vzal informaci, že auto zpomaluje i na neutrál, když se mě v tvém předposledním příspěvku ptáš:

"Jestli to chapu spravne, tak auto ti na neutral jede dobre, zpomaluje stejne jako jine auto, ale pokud brzdis motorem, tak zpomaluje vic nez jine auto brzdici mototem. (Bavim se o dvou stejnych autech.) Je to tak?"

 

Já ti na to odpovím:

"...........ANO, chápeš to správně. Při brzdění motorem to zpomaluje víc........."

 

A ty v zápětí reaguješ takto:

 

".......Auto ti, rikas, zpomaluje i na neutral........"

 

Já se tu prosím pěkně ptal a dával tu indície na to, aby mi někdo zkušenější nebo aby mi třeba někdo, kdo s tím měl podobné problémy nakousl, čím by to tak asi mohlo být. Dělal jsem testy, které mi byly doporučeny. Že mě zajímá jak se chová auto u jiných snad k zahození není. Ona informace, že mě auto zpomaluje třeba o dvojnásobek času rychleji než ostatním je docela zajímavá a mohlo by to třeba zajímat i ostatní. Takže promiň, že v diskusním fóru vedu takovouto diskusi.

 

Dnes jde auto do servisu a díky některým uživatelům vím, co můžu na servisáka vybafnout. Takhle bych tam přijel "Dobrý den, auto žere moc nafty". Díval by se na mě jako na idiota, kterej s tím neumí jezdit, pak by se díval i na věci, které jsou zbytečný. Když tam příjdu s informací, že auto brzdí víc, než je obvyklé při zařazené rychlosti, asi rovnou ví, že se nemusí dívat na různé snímače teploty apod.

 

Jak budu něco vědět, tak napíšu (ne, že bych s tím chtěl machrovat co je v tahu, ale pro informaci ostatním majitelům tohoto motoru.....

 

Zdar

Vloženo

První rozumný příspěvek. Tak v tom případě to musí být buď hnací hřídel v převodovce, nebo něco brzdí motor a toho muže být hafo věcí, od výfuku, tandemového čerpadla, alternátoru, klimatizace, napínáku řemene alter., přidřené vodní pumpy, napínáku rozvodáku,  nebo něco přidřeného v motoru. Tak držím palce ať se to najde…

Vloženo

Čao, takže auto je zcela v pohodě, ale je tam chycený setrvačník :| Diagnostikoval to kvůli tomu, že při dojíždění se auto rozvibruje. Ukazoval mi starý setrvačník a přesně to, co tam je špatně. I podle počítače mu to při dojíždění vyhazuje vysokou spotřebu (právě kvůli setrvačníku). Nerad bych teď mlel blbosti, ale vysvětlil mi to docela pěkně.

 

Doporučená výměna i se spojkou. Čím dřív tím líp, prý abych neodrovnal i převodovku. Takže dalších 20.000,- Kč.

 

Takže si zajedu do autorizáku, kde jsem byl před měsícem, jaktože mi na to nepřišli tam ještě v době, kdy jsem mohl uplatnit záruku a platil bych pouze 60% za náhradní díly.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Asi mi nezbívá níc jiného, než hledat tu možnost dál. Příspěvek o něco výše sice poukazuje na špatný setrvačník a nutnou výměnu, ale od té doby jsem měl auto 5 týdnů v autorizovaným servisu na opravě vstřiků.

 

Podle mistra dílny i servisního technika je ten setrvačník v pořádku, protože nevykazuje žádné problémy ani důvody, kvůli kterým by mělo jít o špatný setrvačník.

 

Asi těm chlapům okolo 50 let, co dělají u Hlaváčka od jeho založení věřím víc (tím nechci říct, že mechanik, který říkal, že mám v háji setrvačník není dobrej), než tomu cca. 30 letému mechanikovi.

 

Navíc vyhodit přes 20.000 za výměnu setrvačníku se spojkou jenom tak se mi nechce....

 

Takže tak :)

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Pawlisko: Mam prakticky stejny problem. Spotreba je o 1-3 litry vyssi! Ta spotreba 6.2 pri 120km/h odpovida i u me.

 

Zjisteny problem: zprasene rozvody z autorizaku a o zub hejbnuta remenice na vyfukove vacce, ktera byla pozdeji narychlo posunuta, aby to auto aspon naskocilo nejak a jelo. Resim s Bolkou..

Mrkni se na rozvody u motoru a pres diagnostiku. 01 - Motor, kanal 4

Editováno: , autor: Jaave
Vloženo

tak na opravu rozvodu pujdu behem 14 dni, bohuzel z vlastni kapsy (cca 1200,-). Bolka me poslala na Dekru. Maji 0.5 roku zaruku na praci a 2 roky na dily - ja to zacal resit az na jare, takze 3/4 roku po servisu.

 

Pokud to nepomuze, tak mozna vymenim olej v prevodovce (stejne se mi nevraci radicka z levy strany a z prave strany je to ok, nevim cim to je), udelam geometrii (preventivne), vymenim olej v motoru (interval). Mam komplet novy a procisteny brzdy, driv obcas po rucce pribrzdila PZ brzda.

 

 

Mam neco malo pod 170k km a brzdit to zaclo nekde kratce od rozvodu/oleje (delano cca v 152k km). Mezi vymenou oleje a rozvodu jsem najel asi 400km po meste, ale tam jsem si niceho nevsimnul. Volnobeznou spotrebu mam ted na 0.9 (1.0 s klimou), ale to jsem si poladil sam, aby se to rozjelo do kopce a nepalil jsem spojku. Jinak byla 0.7 (0.8-0.9 s klimou). Odezva plynu v nizkych otackach je hodne tristni, jak u tebe?

 

 

Sundej kryt rozvodu (3 skripce - 2 vpredu a 1 vzadu) a vyfot prosim ty 2 remenice. Zjistil jsem totiz, ze u BKD muze byt v diagnostice skoro cokoliv.

 

Nejidealnejsi by bylo, kdyby si to cerne auto napichnul na diag a udelal par screenshotu z VCDS - hodnoty vstriku, uhel saci vacky, verze SW/ECU.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Čauec,

 

mám dotaz. Náhodou jsem jel s kámošem, co má 2.0TDi 103 kW, aneb to samé co já a při 2000 otáčkách je na rychlosti 120km/h. Já dnes jel a mám při rychlosti 120km/h cca. 2300 otáček.

Jak to máte vy?

Přijde mi to jako zvláštní....

  • o 3 týdny později...
Vloženo

digi tacho 120km/h - 2150 ot. - 6° - 15" zimni plechy

 

BKD r.v. 2009

 

 

A abych se vratil zpatky k tomu problemu, tak nejidealnejsi by bylo, kdybys sem postnul hodnoty jak jsem psal vyse a idealne i toho cernyho auta. Olej v prevodovce si menil?

 

Po vymene rozvodu dle DP se neco pos..., dela to spouste lidem i v UK a USA ve VW/Audi. Kolik to zere na volnobeh je u BKD absolutne irelevantni (zpravidla to pres 1.0l/h za tepla neleze), protoze je to DOHC a dulezity jsou hodnoty z diagnostiky (vstrikovane mnozstvi a uhel saci vacky). Je to EDC16, takze se zde saci vacka nesrovnava na 0° (to v autorizaku nevedi) jako u EDC15, ale na pripravky a vychazet to muze na cca -2°-+2°. U BKD je stezejni spravne serizena vyfukova vacka na spravnou hodnotu, hodnoty jsou mozne 2 a urcuji se dle typu RJ.

Vloženo

ok. Hlavne si sezen vypis z diagnostiky, staci vyfotit mobilem :)

 

jednotka 01 Motor - kanal 01

jednotka 01 Motor - kanal 04

 

Co s tou prevodovkou, olej vymenen? Pises, ze jde hur radit a kolo se zastavuje, tak bych ho vymenil, stejne uz je na case ;)

Vloženo

Tak jsem se včera snažil vyfotit ty "rozvody", ale nešlo tam nic vidět. Ty výpisy sehnat zkusím, ale když se mi na to dívali 2 servisy nezávisle na sobě, nic na tom nenašli. Jinak olej v převodovce jsem měnil v létě. Kola jsou už podle všeho v pořádku... Tak uvidím..

Vloženo

tak to zkus natocit s prisvicenim, lze se tam dostat kdyz trochu odklonis hadicku z expanzky  :palec:

 

joo servisy :D

 

rozvody meneny v autorizaku - ledabyle nahozeny o zub vedle (vstrikovany mnozstvi 5.8 mg/str a uhel 5.4°) - oboji spatne

pak na oprave v dalsim autorizaku, nejdriv rikali cenu 1200 Kc, ve vysledku me to stalo nejakych 160 Kc a saci vacku dali na 0.0° jinak nic  :kol-44:  na druhou stranu ten, kdo to steloval je celkem borec nebo mel stesti. ze se trefil primo na 0 za par minut.. jinak kvuli prestaveni rozvodu (posunuti vyfuk. vacky o zub) pry musi rozebrat vse nalevo od rozvodu - podle prijimaciho technika prace na minimalne 6 hod.

v dalsim autorizaku (ve kterem jsem byl vzdy max. spokojen) mi rikali, ze 1500-2000 Kc, ale to uz jsem nemel nervy sponzorovat nemehla nebo zkouset, co mi na tom zase provedou..

Vloženo (editace)

To susteni se mi ale vubec nelibi.. Odkud to zhruba jde?

 

Mne to zadny zvlastni zvuky nedelalo, jen to nejelo a zralo jako hladovy prase. Jinak jsem nasel video, kde jsem to mel pichnuty na kabelu (takhle se mi vratilo auto z autorizaku): https://www.youtube.com/watch?v=KzceCxGV5iQ

 

K tem vackovym remenicim a rozvodu se dostanes tak, ze sundas vrchni okrasnej kryt s logem (je na dve veci) a nalevo je kryt (cca 4cm siroky), nejspis na nem bude nalepka. Tenhle kryt rozvodu ma 3 skripce, 2 zepredu (jeden za palivovym vedenim a druhy hned pod tim), ten 3. skripec je zezadu nahmatelny a povolitelny rukou. Pak ho beozobav vytahnes ven, nic tim poskodit nemuzes.

Editováno: , autor: Jaave
Vloženo

Mne kedysi davno auto tiez octavka bkd vydavala podobny zvuk..take divne nepravidelne "hucanie". Ono zvuk na videucje podla mna dost skresleny. Po vymene rozvodov a vodnej pumpy bez problemov uz cca 65000km

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...